kapitola 14#

26 1 0
                                    

Z pohľadu Adama

Keď som ju videl ako spokojne spí. Bola ako ten najkrajší anjel pod slnkom. Ja som už bol dobrú chvíľu hore ale nechcel som Miu budiť tak som len vedľa nej ležal a pozoroval ako krásne spí.

Asi o 15 minút otvorila oči. Dal som jej na vlasy pusu. " Môžem sa ťa na niečo spýtať??? " prikývla. " Je to dosť hlúpa otázka ale už dlhú dobu mi behá po rozume a nemôžem sa jej zbaviť, " videl som na jej tvári záujem tak som pokračoval.

" Keď si mala tie nočné mory, kto bol Zac? Viem že si kričala jeho meno a aj niečo ako ,,nechaj ma na pokoji, nie! Nie! Toto není skutočné,, a podobné veci. Chcem vedieť prečo si vykrikovala jeho meno. Ale ak o tom nechceš rozprávať nemusíš. Ja to pochopím. "

" To je dobré. " vzdychla som si a pokračovala, " Zac bol môj priateľ. Bola som s ním asi od 13. On bol o 3 roky starší. Mal 16. Ani neviem prečo som s ním chodila keď ja som mala 13 a on 16. Keďže som ešte nemala 15 nemohla som mu dať čo iné dievčatá... Najskôr bol skvelý priateľ. Boli sme spolu už 2 roky. Keď som mala deň pred svojimi 15 narodeninami, Zac chcel aby som prišla za ním. Vraj má pre mňa darček. Tak som šla... "

Bolo pre mňa ťažké rozprávať to ale chcem aby o tom Adam vedel. " Prišla som k nemu a zaviedol ma do lesa. Myslela som si že je to iba hra ale nebola. Keď sme boli hlboko v lese povedal mi: Zajtra budeš mať 15. A ty vieš ako dlho som čakal na tvoje 15. narodeniny. " keď som mu povedala že sa na to necítim strašne sa rozzúril. Takého som ho ešte nikdy nevidela.

Začal po mne kričať a povedal mi že on už dlhšie čakať nebude. Priviazal ma a... " keď som to počul bolo mi z toho hada zle. Pevne som Miu objal. " Mám poriadnu chuť tomu skurvenému kokotovi robiť hubu. " mal som fakt nervy.

" Už je to za mnou. " bolo mi Mii veľmi ľúto. Neznášam keď jej niekto ubližuje. " Nemyslíš že by sme mali ísť spať? " spýtala sa a na tvári mala krásny úsmev. Prikývol som.

Ráno ma zobudili chalani. " No poďme, poďme hrdličky! Je čas vstávať! Na spanie ste mali celkom 3 hodiny a na robenie detí 2 hodiny takže vstávať! " mal som chuť ich zabiť. Mňa mohli zobudiť už som na to bol zvyknutý ale chcel som aby Miu nechali spať. Bola taká krásna a nevinná keď si spokojne spala. A oni mi ten krásny pohľad pokazili.

" Ide sa na raňajky. Je presne... 7:29. Takže máte pol hodinu + jednu minútu na to aby ste sa dali do kopy. Och, už máte iba pol hodinu. " povedal smutne Timo. Nechápavo som sa naňho díval so zdvihnutým obočím.

" No, už je presne 7:30 takže máte presne pol hodinu nechápeš? " prekrútil som nad ním oči a neochotne som vstal z postele. Obliekol som si nohavice a čierne tričko. Mia sa musela ísť do chatky prezliecť ale nepustil som ju. Dal som jej svoju mikinu a ona s tým súhlasila.

Vyšli sme z chatky a namierili sme si to do jedálne. Celú cestu som mal ruku na jej ramenách a ona ma držala okolo pásu. Sadli sme si tam kde vždy a išli sme si pre raňajky.

Očkom som hľadal tú ružovú kurvu. A... 3...2..1 a: " Ahoj Adam. " jop a už je tu ružová kurva. Priamo vedľa mňa. Nechutne som sa od nej odtiahol keď si ku mne sadla. " Ahoj Nella. Čo tu chceš? " štekol som po nej. Nemám ju rád. Je strašne otravná a má hlas ako pískaciu hračku pre psov. A o smiechu ani nehovorím.

" Len som si prišla pripadnúť. " umelo sa usmiala. Čo je na nej vlastne prirodzené??? Veď ona ma umelé VŠETKO!!! " No tak presne ako rýchlo si prišla tak presne tak rýchlo aj odíď ďakujem si milá. " ironicky som sa usmial.

Nella sa urazila. Postavila sa švihla svojími umelými vlasmi a odišla preč. " Čo tu chcela tá ružová piča?! " spýtala sa dosť nasraná Mia keď si ku mne prisadala. " Ako vždy. Snažila sa zapôsobiť na nášho Adamka. Asi jej stále nedošlo že Adam má babu, nemá o ňu záujem, je strašne otravná, pchá sa do riti jak pásomnica... Mohol by som pokračovať do nekonečna. " v tomto som musel s Timom súhlasiť. Mia iba nad ňou prevrátila očami a radšej jedla svoje raňajky.

Fuck loveWhere stories live. Discover now