Ráno som sa zobudila po dlhej dobe skvelo. Cítila som sa ako znovuzrodená. Pozrela som sa na hodinky a bolo 7:30. Za pol hodinu sú raňajky. Divné že baby stále spia. Oni vždy hlavne Daniela vstávali okolo 7:00. Že by prvý krát zaspali???
Vstala som z postele a išla do sprchy. Bola som špinavá keď som včera ležala na zemi v lese. Zobrala som si uterák a išla do spŕch.
Chvála bohu. Nikto tu není môžem sa v pohode osprchovať. Pustila som vodu a nechala aby zo mňa zmyla všetkú špinu. Bolo príjemné keď ma zohrievala teplá voda.
Keď som sa osprchovala na vlasy som si dala uterák, usušila sa a obliekla si obyč. čierne kraťasy, silno modré tielko a čierne žabky s bielymi pásikmi. Vošla som do chatky a baby tam behali ako šialené. Asi zistili že zaspali. Musela som sa nad nimi zasmiať.
Sadla som si na posteľ a čakala kým sa vychystajú. Po 10 minútach boli hotové. Akosi ty rýchlo. Pre mňa dobré aspoň som tam nemusela čakať moc dlho. Vyšli sme z chatky a namierili si to k jedálni.
Sadli sme si za náš stôl. Vždy musíme počkať na ostatných a až potom si môžeme ísť zobrať jedlo. Nechápem TU pointu. Nemohlo by to byť tak že proste prídeme najeme sa a odídeme? Musí to byť takto?
Tak sme čakali kým všetci prišli. Keď boli KONEČNE všetci v jedálni, mohli sme ísť ku stolom a zobrať si jedlo. Dala som si pomarančový džús, celozrnný chleba so syrom a zeleninou.
Keď som dojedla odložila som si tanier a vrátila sa späť do chatky. Mali sme asi 2 hodiny voľna. Dnes sme namiesto táborovej hry mali ísť na kúpalisko. Budeme tam vraj celý deň. Fajn. Neprekážalo mi to.
Obliekla som si svoje obľúbené čierne plavky na to oblečenie a obula som si žabky. Vlasy som si dala do drdolu. Už mi ostávalo iba jedno, počkať kým nepôjdeme na kúpalisko. Tak som si dala slúchadká do uší a pustila hudbu.
Z pohľadu Adama
Yes! Dnes ideme na kúpalisko. Bude sranda! Timo dnes plánuje večer okolo 22:00 nejakú ,,párty,, na začiatok tábora. Robí to každý rok odkedy tu začal chodiť. A každý rok to býva zaujímavejšie. Teraz to robí hlavne kvôli tomu aby si vyprázdnil tie svoje vajčiská.
On bol vždy taká kasanova. Veď to by nebol Timo keby sa choval ako človek. Na chatke som bol iba ja a Dano Timo išiel... kde to vlastne išiel? Ani neviem moc som ho nevnímal. No som tu iba ja a Dano takže sa extrémne nudím.
Zobral som si balík cigariet zapaľovač a vyšiel z chatky. Namieril som si to k lesu. Mal som na pláne ísť do toho domčeku ktorý sme našli. Len dúfam že tam zase nebude niekto jebať.
YEAH! Som tu a nepočujem žiadne sexuálne zvuky. Takže vzduch je čistý. Vyliezol som hore do domčeka. Bolo to tam pekné. Sadol som si na jeden z vankúšov a zapálil som si cigaretu.
Keď som dofajčil zahodil som špak z cigarety a zliezol som dole. Za hodinu by sme mali ísť na to kúpalisko tak som išiel späť do tábora.
Stále som ju mal v hlave. Ten jej krásny úsmev. Nemohol som to dievča dostať z hlavy. Do riti prečo na ňu stále myslím?! Mám jej plnú hlavu. Ani tá cigareta mi moc nepomohla. Vlastne mi vôbec nepomohla. PIČEEE!!! Ide ma z toho urvať. Neviem čo mám robiť.
Čo sa mám poriadne nafetovať? Alebo ožrať?? To je ono! Dnes keď Timo bude robiť tú ,,párty,, tak sa tam poriadne ožeriem a hádam ju dostanem z hlavy. A keď nie, tak sa vyspím s nejakou babou. Veď mňa tu chce každá baba takže to nebude problém.
Vošiel som do chatky no tentokrát tam bol iba Timo s nejakou brunetou. Och Bože! Ten chlapec to nemôže vydržať do večera že? " Adam! Nemohol si prísť o hodinu neskôr? " sťažoval sa Timo. " Nie nemohol. " ironicky som sa usmial. On urobil to isté. Zobral neznámu ale peknú brunetu za ruku a odišli z chatky.
YOU ARE READING
Fuck love
RomanceVäčšina ľudí považuje lásku za to najcennejšie na svete. No títo ľudia, sa veľmi mýlia. Láska je veľký klam a úbohosť. Je to ta najhoršia vec ktorá ľuďom ublíži o mnoho viac ako droga.