Na obed sme mali zeleninovú polievku a hranolčeky, syr a zeleninu. Ako vždy sme si sadli za náš stôl kde už sedeli chalani a čakali na nás. Sadla som si na svoje miesto a dala sa do jedla. Všimla som si ako sa Timo škerí. " A 3, 2, 1 aaaaaa...." " Ahoj Adam. " počula som ten odporný upišťaný hlas tej ružovej piči.
Tá kurva si sadla Adamovi na kolená ako keby bol jej priateľ! Nie som žiarlivá ale toto mi vadí! Laura si všimla že mám nervy lebo mi pevne chytila ruku a naznačila mi aby som sa snažila ovládnuť. Snažila som sa ako to len šlo ale už len pri pohľade na tú piču mi je zle!
Adam ružovú piču odstrčil. " Nella čo tu robíš?! " znechutene sa a ňu pozrel a bolo vidno že jej má plnú riť. " Prišla som za tebou Adamko. " povedala odporne sladkým hlasom a tú papuľu tak našpúlila že ani ten najväčší kapor na svete nemá proti nej šancu. Videla som ako sa Timo a Dano škeria.
" Boha! Ja už toho mám dosť! " vykríkol nasratý Adam. Nella sa naňho nechápavo pozrela. " Ty to nevieš pochopiť?! Boha keď sa ti asi vyhýbam tak ťa asi nechcem vidieť! " cítila som pri našom stole všetky pohľady táborníkov. Nella sa skoro rozrevala keď po nej Adam ziapal.
" Prečo si taký? " a je to tu! Ružová piča nám už reve. " Lebo si horšia ako najotravnejší zvuk pískacej hračky pre psy! Myslíš si že keď máš papuľu na 100 kokotov a riť väčšiu než je tvoj umelý ksicht že si pekná?! Tak to si teda riadne ubohá! " Nella sa rozrevala ako malé detsko ktorému ste zobrali cumeľ a najobľúbenejšiu hračku a bežala preč z jedálne.
Timo a Dano sa začali smiať ako o život. Nemohla som vydržať a pridala som sa k nim. Všetky pohľady skončili na nás. A bolo mi to jedno. Nemôžem uveriť ako Adam poslal Nellu do piče. Dojedli sme a vyšli von z jedálne.
" Ty si jej inač naložil. A ako sa rozrevala. Stavím sa že bude mať celý ksicht od špirály. " smial sa Timo. Baby išli do chatky a chalani išli na cigu kdesi do lesa tak som išla s nimi. Už som dlhší čas nemala cigaretu. Keď sme boli dostatočne ďaleko od tábora sadli sme si ku stromom a dali sme si cigarety.
Adam si dal ruku okolo mojich ramien a ja som si oprela hlavu o jeho svalnatú hruď. Celú dobu som počúvala ako sa chalani smejú na Nelle a robili si z nej piču. Vždy som sa zasmiala. NA nich sa nedá nesmiať.
Keď sa nám minuli cigarety išli sme naspäť do tábora. Cestou sme stretli Sebastiána! Hneď som vedela že sme v prdeli. " Čo tu robíte?! " spýtal sa vážnym hlasom a netváril sa priateľsky. " Boli sme sa prejsť. " povedal Timo a snažil sa byť v poho a nedať nič najavo. " Vážne? Daj mi očuchať ruky! " tak teraz sme už v koncoch!
Ak by pohľady bola zbraň, už tu ležíme v kaluži krvi. " Neviem či by boli rodičia nadšený... Ale ja nie som vaši rodičia! " zasmial sa Sebastián. Uľavilo sa mi že nič nepovie. Všetkým sa uľavilo. " Nebojte sa, nikomu vás nenahlásim. Veď aj ja tu chodím na cigu. " zasmial sa a z vrecka vytiahol balík Malrboro cigariet.
Každému dal jednu cigu. Nevedela som že sú vedúci tak v pohode. Ale jedno je isté, nevadí mi to. Po chvíľke sme išli späť na chatky. Chalani išli niekde do riti tak som išla s Adamom do chatky. Sadli sme si na posteľ a Adam pustil nejaké pesničky.
" Nemôžem uveriť že tábor končí. Čo budem bez teba robiť? " nahodil Adam smutný výraz. " No to neviem. " zazubila som sa. Ale aj mňa to veľmi trápilo. Čo bude ďalej? Čo bude keď tábor skončí? " Budeme sa ešte stretávať? "
" Jasné. Máš facebook? Alebo instagram? " spýtala som sa. Adam prikývol. " Tak si môžeme písať. " na Adamovi sa objavil široký úsmev a v očiach mal asi milión iskričiek. Navzájom sme si dali fb aj ing. Bude fajn ostať s ním v kontakte, ale...Aj tak mi bude veľmi smutno. "
Hodnú chvíľu sme len tak ležali, počúvali pesničky a nechali sa unášať vlastnými myšlienkami. " Je táborová hra! " počuli sme ako niekto kričal. Vstali sme z postele a vyšli z chatky. Mierili sme k bunkru ale zastavil nás Timo.
" Kam idete hrdličky? " spýtal sa zubato Timo. Ja som iba prevrátila očami. " Je táborová hra. Nechce sa mi tam ísť. " povedal znudene Adam.
" Tak dnes nepôjdeme na hru. " zazubil sa Timo. Hneď som pochopila. Rozbehli sme sa hlbšie do lesa. Keď sme boli dosť ďaleko Timo vytiahol z mikiny fľašku. Bolo mi hneď jasné že to je chlast. Ach ten Timo...
" To si odkiaľ zohnal? " pýtal sa Adam s úsmevom a už otváral fľašku. " Veď to je tá čo nám ukázal Dano. " pri tejto iformácii sa Adam začal strašne smiať. " No čo? Urobil chybu že mi to ukázal. " zubil sa Timo.
-
Po blbnutí v lese sme sa vrátili na chatku. Museli sme sa snažiť byť nenápadní aby nás nikto nevidel. Vošla som do chatky kde som narazila na baby. Trochu ma trhlo keď som ich zbadala. " Kde si bola? Prečo si nebola na táborovej hre? " vypytovala sa Daniela.
" Nebolo mi moc dobre tak som nešla. " zaklamala som. Dorota si ma prezrela podozrievavým pohľadom. Podľa jej úsmevu som vedela že zistila že som sa vyparila kvôli niečomu úplne inému.
Daniela vstala z postele a prišla ku mne. Privoňala si ku mne a podozrievavo sa dívala. "Tebe nebolo zle! Bola si s Adamom že?"
" A? Moja vec. " povedala som trochu arogantne. Zo skrine som si vytiahla sivé tepláky a biele tričko s nápisom smile! Ľahla som si na postel a vytiahla obľúbenú knihu. Daniela sa na mňa trochu nahnevane pozerala čo mi liezlo na nervy.
" Nepôjdeme večer do bunkru? Timo mi vravel že tam urobí takú menšiu párty. Vraj preto lebo je už koniec tábora. " navrhla Laura. Prikývla som. Nebol to zlý nápad.
Večer keď bol ten správny čas, sme sa vytratili von z chatiek. Vošli sme do lesa kde na nás čakali chalani. Spoločne sme vošli do bunkru kde to už poriadne žilo! Bolo tam jedlo, veľa alkoholu, hlasná hudba a podobné veci.
S Laurou sme si dali trochu pitia čo bolo na stole. Potom čo sme mali trochu vypyté rozhodli sme sa že pôjdeme tancovať. Už nám to dosť šibalo takže...radšej ani nejdem hovoriť čo sme robili za blbosti.
Párty bola skvelá. Alebo som si to myslela lebo som bola opitá. Už ani neviem. Vypila som toho celkom dosť. S Laurou a Dorotou sme robili hovadiny a tancovali. Spievali sme pesničky aj keď spievať vôbec nevieme. Ja len dúfam že nás niekto nenatáčal, inak sa budem hanbiť jak pes!
" Dáme si ešte nejaký chlast? " spýtala sa Laura aj keď už mala poriadne vypité. Neviem či bol zas tak dobrý nápad ožrať sa chvíľu pred odchodom na púť ale dobre. " Kde je vôbec Daniela? " spýtala som sa. Aj keď som tušila kde by mohla byť.
" Určite je na chatke zalezená v posteli a určite aj už dávno spí. " povedala Dorota. Nechápala som prečo Daniela ostala na chatke. Aj keď, ona je skôr taký ten typ slušného dievčatka až do konca života.
" Ako sa vám páči párty krásky? " spýtal sa nás Timo s Adamom a v rukách držali malé pomáriky nejakého alkoholu. " Je to skvelá párty! Ale chcelo by to aj nejakého slaďáka. " zazubila sa Laura. Timo sa šibalsky usmial a zobral Lauru na parket. Mávol rukou na DJ a o moment začala hrať pomalá a kľudná hudba.
Všetci sa dali do dvojíc a pomalým tempom hudby tancovali. " Smiem prosiť? " spýtal sa ma Adam s jeho nádherným úsmevom. Nemohla som mu odolať. Úsmev som mu opätovala a ruka v ruke sme išli na parket.
Chytil ma okolo pásu a ja som mu omotala ruky okolo krku. Položila som si na jeho rameno hlavu a tancovali v pomalom rytme hudby. Bolo to krásne.
YOU ARE READING
Fuck love
RomanceVäčšina ľudí považuje lásku za to najcennejšie na svete. No títo ľudia, sa veľmi mýlia. Láska je veľký klam a úbohosť. Je to ta najhoršia vec ktorá ľuďom ublíži o mnoho viac ako droga.