BÖLÜM 1/B İ R

169 9 0
                                    

"Dolunay Işık,karneni al."
"Güneş Vural,karneni al."
"Papatya Akan,karneni al."
"Ve son olarak Melodi Aldinç,karneni al."

"İyi tatiller çocuklar,sizleri seviyorum kendinize dikkat edin."

Lise'yi bitirmiş ve karneleri almanın mutluluğuyla okuldan kızlarla çıkmıştık.Kendi kafeme gitme kararı almış ve kafe yolunda yürürken, Güneş ve Melodi Üniversite hakkında konuşmaya başlamıştı.Ben ve Papatya ise hangi kurabiyeyi yapmalıyız diye konuşuyorduk.

"Evi 2+1 tutsak yeterli bence,Dolunay ve ben 1 oda da,Papatya ve Melodi 1 oda da kalır." diyen Güneş'e herkes onay verdiği sırada kafeden içeri girmiştik.

"Papatya ve ben kurabiye yapmaya gidiyoruz siz oturun 1 saat'e geliriz." diyip mutfağa ilerlemiştim,arkamdan gelen Papatya sorgulamadan malzemeleri çıkarıp önlüğünü giymişti.Malzemeleri karıştırıp kurabiye hamurunu yaptığım sıra da,Papatya limonata yapıyordu.Hava sıcaktı ve buzlu bir limonata hepimiz için güzel olurdu,kurabiyeleri tepsiye dizdikten sonra fırına verdim ve pişmesi için beklemeye başladım.

Kurabiyeler pişerken tezgahın üstünü topladım ve oturdum,bu sırada limonata yapmayı bitirmiş olan Papatyaya bakıyordum.Biraz sonra pişmiş kurabiyeleri mükemmel kokuları eşliğinde fırından çıkarttım.Şirin mavi bir tabağa koyup Melodi ve Güneşin oturdukları masaya bıraktım.Papatya limonata dolu bardakların üzerinde bulunduğu tepsiyle yanımıza geldi. İçeriye gidip laptopumu getirdim. "Hey kızlar, birkaç ev bakmaya ne dersiniz?" dedim. Dünden razıymışlar,hemen kabul ettiler. Hemen İzmirde bulunan ucuz 2+1 evlere bakmaya başladık.Hoşuma giden bazı evleri favlayıp seçeneklerimiz arasına ekledik.Bir anda cafenin dolmasıyla rahatımı bozup yerimden kalktım ve kafeye gelen anneme yardım etmeye başladım.

1 saat kadar müşterilerle ilgilendikten sonra annem'e kızlarla dışarı çıkacağımızı söyleyip yanağına bir öpücük kondurup yanından ayrıldım.Kızlarla Güneş'in evine gidip üstümüzü değiştirme kararı aldık ve taksiye atlayıp Güneş'in evine doğru yola çıktık.

****

Yarım saatlik bir yolculuktan sonra Güneş'in evindeydik,hemen üst kat'a çıkıp hazırlanmaya başladık,club'a gitme kararı almıştık ve onun için hazırlanmamız lazımdı.

Ben siyah şort tulum giyip altına bilekten bağlama bir topuklu giyerken,Güneş beyaz yırtık şort ve üstüne straplez bir üst giymişti.Melodi siyah şortunu ve beyaz üstünde 'Satan' yazan kısa tişörtünü giymiş ve üstüne deri ceket geçirmişti,Papatya ise deri siyah bir tayt,siyah atlet ve kürkü ile güzel görünüyordu.

Olacaklardan habersiz club'a ilerliyorduk...

****

Club'a gelmiş ayakta bir masaya geçmiştik ve ben ortamı süzerken kızlar 'in my mind' şarkısında kopmakla meşgullerdi.Papatya'nın büyük istediği üzerine shot yarışı yapmaya karar verdik,ama Papatya görmemişler gibi bütün shotları götürüp üstüne 2 kutu bira içtiği için bünyesi buna dayanamadı.

"Kığzlar yaağ tavandan ayak sarkıyor"
"Papatya elini yüzünü yıkayalım mı bebeğim?tavanda bir şey yok çünkü"
"Dolunay iyiyim benn"
"Tamam o zaman şu çizgide düz yürü"
"Eee bu çizgi düz durmuyor ki"
"Ya Papatya git yüzünü yıka gel ya"
"Tamam bee"

Yalpalayarak yürüyen Papatya'ya gülüp önümüze döndük zaten tuvalete uzak bir yerde oturmuyorduk,1'er kadeh içtikten sonra hala gelmeyen Papatya'ya bakmak için gitmiştik ama gördüğümüz manzara hiç hoş değildi ve sorun çıkacağı bu andan itibaren belliydi....

4 erkek Papatya'nın yolunu kesmişti ve biri onu tutuyordu,Papatya ise her şeyin farkındaydı ve çok korkuyordu bunu yüzünden anlamıştım.

"Napıyorsunuz lan siz?!"
"Oooo bu küçük hanımın arkadaşları mı gelmiş"
"Lan bana bak rahat bırak kızı fena olur!!" adam Güneş'in dediklerini ciddiye almamıştı ve 3 adamını bize yollamıştı,bize yaklaşanlar pis pis sırıtırken bizde hazır şekilde bekliyorduk.

Bana gelen adama odaklanmış bir şekilde bekliyordum,dibime geldiği an elini bana kaldırmıştı ama bana vuramadan elini ters çevirmiş ve bükülmesini sağlamıştım.Önüne geçip köprücüğüne basıp yere indirip burnuna tekme atıp yere düşmesini sağladım,ama ayağa kalkıp bana saldırmaya kalktığı sıra benden bir tekme ve yumruk yemişti.Yerde bir tekme daha atıp kalkmayacağından emin olduktan sonra,Papatya'yı tutan o pislik adama doğru yürümüştüm.Kızlar da o pislikleri dövdükten sonra birlikte o adama yürümüştük,Melodi adamı tutup karnına okkalı bir tekme geçirirken "Arkadaşımıza sarkıntılık etmeyecektin pislik" diye bağırmıştı.Adamı Güneş'e doğru ittiğinde,Güneş adamın kolunu kırıcak şekilde döndürmüş ve şeytani gülümsemesinden atmıştı,adamı önüme oturur şekilde fırlatmıştı adama bakıp sırıttığımda suratına tekmeyi basıp yere düşmesini sağlamıştım.Melodi ve Güneşle hemen Papatya'nın yanına gitmiş ve onunla ilgilenmiştik.Club'dan çıkıp bir taksiye atlamış ve Papatyaların evine gitmiştik,bu gece onlarda kalıcaktık.Herkesin üstünde gece'nin yorgunluğu olduğu için kimse konuşmamıştı ve eve gelince pijamalarımızı giyip hemen yataklara kurulmuştuk.

********

Son Yaz Bükücüler||Tamamlandı✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin