Dudakları,kalmamı söylüyordu.
Hareketleri,gitmemi haykırıyordu.********
Öğlen Papatya başım çatlıyor diye hepimizi uyandırmıştı ve biz söylene söylene kalkmıştık.Güneş ile mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya girişmiştik,ben kahve yaparken Güneş,menemen için malzeme çıkarıyordu.Biz kahvaltı hazırlarken Melodi ve Papatya içerde çizgi film izliyordu,ben de bunu fırsat bilip Güneş'te hissettiğim sıkıntıyı konuşma kararı aldım.
"Güneş,bir sıkıntın var gibi hissediyorum sende,neyin var?"
Güneş sıkıntıyla bir nefes vermişti ve sandalyeyi çekip oturmuştu,
"Sorun şu Dolunay;İlkay beni rahatsız ediyordu ve ben bunu çözene kadar canım çıktı,en son dün gece çözdüm ama hala canımı sıkıyor bu kadar uğraşmaya değmezdi bence."
"Bebeğim bak cidden bunu benimle paylaşsan mutlu olurdum ama seni de anlıyorum,lütfen canını sıkma artık kurtuldun ondan her şeyi geride bıraktın üzülme artık tamam mı?"
"Bu söylediklerini dikkate alıcam emin olabilirsin"
diyip bana sarılan Güneş'e tabii ki karşılık vermiştim!!
Güneş menemeni bitirince ben de hemen kahveleri doldurdum ve kızları çağırdım.
"Bu baş ağrısı tabii ki sizin harika kahvaltınız ile geçer" diye mutfağa giren Melodiye gülmüş ve masaya oturmuştuk.Gülüşmeler eşliğin de hem kahvaltı etmiş,hem de İzmir'den ev araştırması yapmıştık.********
"Hayır Melodi giy siyah şortumu ben beyaz şortumu giyicem"
"Güneş kot,kısa tulumunu giy"
"Papatya siyah şortunu giy sendee"Şuan ne mi diyordum?Dışarı çıkma kararı almıştık ve ben de kızlara ne giymeleri gerektiğini söylüyordum,sonunda tek tek aşşağı gelmeye başlamışlardı.
"Hazırız"
"Hadi çıkalım."Evden hemen çıkıp yürümeye başlamıştık,sanırım gene klasik mekanımıza gidiyorduk,
"Ben kısa bir yol biliyorum çok güvenli ordan gidelim" diyen Melodiyi dinledik ve onu takip etmeye başladık,ara bir sokağa girdiğimiz de buradan kimse'nin geçmeyeceğini düşünüyordum.Sanırım bunu düşünen tek ben değildim,biz hala yürüken görüş alanıma birden 5 adam girdi,hepsi takım elbiseliydi sanırım birilerini arıyorlardı.Melodi tam onların yanından geçecekken Elebaşları Melodi'nin kolundan tutup bize doğru geri itti,Hemen Melodi'nin yanına geçip adamlara sinirli sinirli bakmaya başladık.
"Derdiniz ne sizin?çekilin yolumuzdan kötü olucak!" diye konuştuğumda adam pis pis sırıtmıştı ve onlara eklenen 3 kişi ile ortalığın baya karışacağını anlamıştım,"Birdaha düşün küçük hanım,barda dövdüğünüz adamların size selamı var"
"Haa onların itlerisiniz yani"
"Bana bak küçük yırtarım o ağzı"
"Onu görücez birazdan"
Melodi,Güneş ve ben hemen şapkaları atmış ve saçlarımızı topuz yapmıştık,Papatya dövüşmeyi bilmediği için kenarda korkuyla bize bakıyordu.Papatya'ya sessizce fısıldamıştım, "yardım çağır..." Papatya hemen geldiğimiz yolu koşmaya başladı ve ben de önüme dönmüştüm. Papatyanın koştuğunu gören it "Yakalayın onu!" diye bağırdı. Papatya'nın rahatça kaçabileceğini bildiğimden dolayı direkt önüme döndüm. Melodi kendisini iten pisliğe sinirlenmişti,gözlerinden okunuyordu. Güneş parmakalarını ve boynunu kıtlattıktan sonra "Bizimde selamımızı söylersin,tabi öyle bir şansın olursa" dedi ve önündeki herife kafayı geçirdi. Melodi bu anı bekliyormuş gibi atik bir hareketle koşarak onu iten adamın burnuna sertçe vurdu,kanların boşalması eşliğinde yere düşen adamın kıvranması Melodiyi tatmin etmemişti,sorun şu ki Melodi doyumsuzdur.Bunlardan cesretlenerek yumruğumu rastgele savurdum.O köpek suratına vurduğum yumruk yalpalayarak diğer adama çarpmasına ve yere düşmelerine sebep olmuştu.Bu hoşuma gitti.Yere düşen yaratıkları tekmelemekten zevk alıyordum. Güneş ve Melodi olabildiğince ex etmişlerdi ama yorulmuşlardı.Karşımızdakiler bizler kadar güçlülerdi.Güneşi yere itip vurmaya çalıştılar, Güneş atik bir şekilde yerde yuvarlanarak ona vurmaya çalışan adamı tekmeleyip yere düşürdü. Vurduğum adamın yerden kalktığını fark edemedim ve hızlıca bir tokat yedim. Yediğim bu tokat sinirlenmeme sebep oldu.Adamın erkekliğine sertçe vurarak kıvranmasını sağladım.Daha sonra yüzüne dizimi geçirdim.Kanlar içinde yere düştü.Melodi düşürdüğü adamların kalkması karşısında Güneşe ince bir bakış atarak yorulduğunu belirtti. Güneşte onaylayarak 'bende' anlamında göz kırptı.Güneş bana 'ne yapacağız' der gibi baktı.Bilmediğimi anlatarak omuz silktim.Yorulmuştuk,bu şekilde bir avuç et parçasına yenik düşemezdik.Güneşi kavrayarak duvara yapıştıran adamı gören Melodi "Lan yavşak!" diyip adamın üzerine atladı ve sanırım boynunu ısırdı. Adam Melodiyi sertçe üzerinden fırlattı. Yere düşüp başını vuran Melodi bayıldı. Güneş sinirlenip suratına vurmaya çalıştı,fakat elinden bir şey gelmiyordu. Ben ise burda bir türlü gebermeyen 9 canlı oç'la uğraşıyordum. Bunu da ex ettikten sonra Melodiye doğru koştum. Tabikide sadece 4 adamı ex edebilmiştik ve geri kalan 4'ünden 2'si ben Melodiye koşarken beni tutmuştu. Şimdi sıçtık işte...
Bu sırada Papatya🌼
Sadece koşuyor ve bağırıyordum. Şapkam kafamdan uçmuştu. afamı arkaya çevirip şapkaya baktım,hâlâ koşmaya devam ediyordum.Bu sırada sert bir şekilde bir şeye çarptım,yere düştüm.Bir elin bana uzandığını gördüm. Tutup yerimden kalktım.Hafif ağlamaklı ve titrek bir sesle "Yardım edin, l-l-lütfen ihtiyacım var size l-lütfen" dedim.Bana elini uzatan ve yerden kaldıran çocuk "Hey,hey sakin ol bir problem mi var,titriyorsun?" dedi.Korkak ve heyecanla "Arkadaşlarım, kız arkadaşlarım,tehlikedeler, etrafını sardılar, adamlar" diye saçma bir cümleyle beni anlamasını bekledim,hataydı.Haliyle çocuk yanındaki erkek arkadaşlarına baktı ve bana dönüp "Ne?" dedi. "Açıklayacak vaktim yok, benimle gelin, kız arkadaşlarım tehlikede yardım bekliyorlar!" dedim.Koşmaya başladım, arkamdan koşuyorlardı,4 kişiydiler.Ara sokağın başına gelince durdum. Yerde yatan Melodiyi,iki taraftan tutulmuş Güneşi ve Dolunayı görünce, çok geç kaldığımı düşündüm, "Olamaz!" dedim. Arkamdan benimle birlikte gelen çocuklar karşılaştıkları manzara karşısında hızlıca ve duraksamadan adamların yanına doğru koştular.Tekrardan Dolunay🌕
Papatyayı sokağın başında bir grup erkekle dönmüş şekilde gördüm. 'Tam zamanında' diye içimden geçirdim. Hızlıca ve duraksamadan bize doğru koşmaya başladılar.Biri Güneşin ellerini tutanı yere itti ve Güneşin kurtulmasını sağladı. Bir diğeri benim elimi tutana daldı ve kurtulmama yardımcı oldu. Daha sonrasında hep birlikte köpek suratlılara daldık. Papatya gelip Melodiyi uyandırmaya çalıştı,bu çabası başarısız olunca Melodiyi kenara çekmeyi denedi. Papatya çok korkmuştu, elleri titriyor ve tutmuyordu.Bu durumu farkeden bir çocuk önündeki adamı yere sererek Papatyanın yanına gitti. Melodiyi kucakladı ve arkadaşlarına "Sonradan acil beni arayın!" diye bağırdı. Papatyayı da yanına alarak bir yere gittiler.Biz de gayet uyum içinde adamları paralamıştık.Güneşle kordineli şekilde dövüşen çocuk birçok kez Güneşi dayak yeme eşiğinden döndürmüştü.En son bana doğru yaklaşan adamın karnına vurdum, çocuklardan biri de kafasına indirdi. Hepsini paralamıştık.Bünyem bu kadar yorgunluğa alışık değildi.Kendimi yere bıraktım,bayılmamıştım ama takatim yoktu.Güneşe doğru (bir nevi) sürünerek iyice yaklaştım ve sarıldım. Bir kaç dakika o şekilde durduk.Bize ellerini uzatarak yerden kaldıran çocuklara "Size minnettarlığımız sonsuz, çok teşekkür ederiz" dedim. Çocukkardan biri bana elini uzatarak "Ben Arez" dedi. "Bende Dolunay ama inan bana tanışmak için hiç zamanı değil, arkadaşınız Melodiyi nereye götürdü!?" diye hafif korkak aynı zamanda sert bir şekilde cevapladım. Güneş "Serice cevapla!" dedi. Çocuklardan biri "Güvendeler, gelin ve görün" dedi.Arez, güzel isim...
****
Arkadaşalar ben bi boklar yiyorum bu ne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Yaz Bükücüler||Tamamlandı✔
Teen FictionHepimizin ortak noktası acıydı,acı bizi güçlendirir sanıyorduk. Çok sonra öğrendik bildiklerimiz yanlış,zayıf gördüklerimiz güçtü.