Papatya gibiydim,ölünce güzel kokardım.
******
Üniversite sınavına 1 saat kala"Bak benim güzel prensesim asla kendini kasma tamam mı?"
"Merak etme babacım rahatım ben"
"Tamam benim güzel kızım"Rahatmıydım gerçekten? Tabiki hayır ama kendime güveniyordum,Üniversite sınavı'nın olacağı güne kadar bildiklerimizi tekrar gözden geçirmiştik tabii bu sırada Arezlerle hiç görüşmemiştik,özlemiştim onları.Aklımda ki bilgilerin hepsini tekrar gözden geçiriyordum,hayallerimi 20 dakika sonra gerçekleştirmek için ilk adımı'mı atıcam.Sınavın olacağı sınıfa girdim,gözetmen de girdiğinde derin bir nefes verip kağıtların dağıtılmasını bekledim...
*******
3 saat sonra
"Çok basitti diyemem ama ortalamaydı" diye konuştuğumda Papatya,"Aynen Dolunay'a hak veriyorum."demişti,diğer kızlardan da onaylayıcı sesler çıktığında limonatalarımız gelmişti,sınavdan sonra ailem dışarı çıkmama izin vermişti ve kızlarla o yüzden buluşmuştuk.Benim güzel bir fikrim vardı ve açıkçası kızlar da beğenirdi,
"Gece 11:30 gibi film seansına girelim,ne dersiniz?"
"Tamam deriz" gülüşmüş ve sohbete geri dönmüştük.Kafeden sonra eve doğru yürürken aklımda Arez vardı,onların grubu ve bizim kızlar çok iyi anlaşmıştı hatta benim shiplediğim çift vardı ama bu bana kalsın şuan şhhhhh.Güneş'in evine geldiğimizde hemen yukarı çıkıp rahat bir şeyler giymiştik kızlar çıldırmak için ortam hazırlarken,ben internetten bilet alıyordum.Biletleri aldıktan sonra kızların çıldırmamız için kurduğu ortama girdim ve eğlenmeme baktım sonuçta bugün bizim günümüzdü.
Saat 10:00
Şuan da hazırlanıyorduk çünkü seansa 1 buçuk saat vardı,aileme haber verdikten sonra üstümü giyinmeye başlamıştım.Şort tulum giymiştim onu pudra ayakkabılarım ve halhalım ile kombinlemiştim.saçlarımı doğal halinde ve açık bıraktım,Güneş'te siyah şortuyla oversize bir üstü kombinleyip saçını topuz yapmıştı ve cidden güzel olmuştu.Melodi siyah şortuna zıt olarak beyaz bir croptop giymiş ve üstüne bol bir gömlek atarak tamamlamıştı,Papatya ise bizden bağımsız siyah taytı ve omzu açık üstüyle saçlarını açık bırakmış ve tamamen salaş olan güzelliğiyle hazırlanmıştı.Herkes hazırdı çantalarımızı alıp gerekli olan her şeyi aldığımız da evden çıkmıştık,otobüs durağına geldiğimiz de otobüsün hemen gelmesiyle Avm yollarına düşmüştük.
Avm'ye girdiğimiz de etrafın neredeyse boş olması beni mutlu etmişti,hemen sinema salonuna gittik ve filmimizin olduğu salona giriş yaptık.Saat 11.25'ti ve biz zamanın da gelmiştik,15 dakika kadar reklamların bitmesini bekledikten sonra film başlamıştı,biz de evden getirdiğimiz cips ve kolaları açmıştık.Ne yani siz burdan mı alıcaz sanıyordunuz...
Arez'in Ağzından🌊
Herkes gibi bizde sınavdan sonra gezmeye karar vermiştik,Yaz ayında olduğumuz için aklıma gelen fikirle herkesi Avm yollarında sürürken içimde bir yerde Dolunay'ı özleyen duyguda bastırıyordu,bu gece Avm'de kalıcaktık ve değişik şeyler yapıcaktık sonuçta genciz ve aptalız.
"Tugay, Toprak abicim koşun yiyecek içecek depolayın bizde yer arayalım."
Tugay ve Toprak ilerlerken Yamaçla konuşma'nın tam sırasıydı,
"Dökül Yamaç!"
"Güneş,onu özledim.1 kere görmüş olabilirim ama mimikleri,hareketleri,gülüşü,her şeyi çok güzeldi ya.Hemen alışmıştım 1,5 haftadır hiçbir yerde karşıma çıkmadı ya yüzünü özledim o derece yani."
"Ne yalan söyliyim ben de Dolunay'ı özledim,ama elbet karşımıza çıkarlar.Kaderde varsa eğer uzağa da kaçsalar elbet yollarımız kesişir."
"İyi dedin gral"
diyen Yamaç'a kahkaha atmıştım ve yer bakmaya devam etmiştik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Yaz Bükücüler||Tamamlandı✔
Teen FictionHepimizin ortak noktası acıydı,acı bizi güçlendirir sanıyorduk. Çok sonra öğrendik bildiklerimiz yanlış,zayıf gördüklerimiz güçtü.