Je sobota a naši odišli na chatu dnes ráno,to znamená,že Mia tu bude v noci spať. Prišla ku mne o dvanástej a spoločne sme v obchode nakúpili malinovky a čipsy.
„Mohli by sme si zobrať jednu fľašu vodky."navrhla Mia.
„Nie...nemáme ešte ani 18,nepredajú nám to."
Prekrútila očami. „Ty vyzeráš predsa tak na 19,tebe to predajú."
„Ja piť nechcem,takže to neberieme."rozhodla som. Zaplatili sme a odišli ku mne. Keď už sme sa blížili ku mne domov,pred Liamovým domom stál Matt a Diana. Matt mi hneď začal kývať.
„Pomôžem vám s tými taškami?"spýtal sa. Nestihli sme mu ani odpovedať a už nám ich vzal a niesol k domu. „Budete mať večierok či čo?"spýtal sa ma.
„Naši dnes odišli na chatu a Mia tu bude spať,spravíme si taký babský večer."odpovedala som.
„Ale ak chceš môžeš prísť,bude aspoň sranda."navrhla Mia a zato som ju neznášala. Je to môj dom,mama dovolila,že tu bude len Mia a nie ešte aj Matt.
„Ak vám to nevadí,tak prídem,možno presvedčím aj Liama."žmurkol na nás a odišiel k Liamovi.
Vnútri,sme vykladali malinovky do chladničky. „Ty si strašná krava,Mia."povedala som. „Je to môj dom! Nie tvoj!!! Ty ho sem pozveš,aj keď vieš,že môžeš tu byť len ty."
Mia nado mnou mávla rukou. „Príde Matt!!! Veď sa ti páči,tak buď rada. A príde aj Liam možno,takže to znamená,že ho konečne zbalím a skončím s ním v posteli."tešila sa.
„Nie...to znamená,že nás bude ohovárať,že nemáme chlast,že je s nami nuda a že ty si ho chcela do postele!!!"
„Vravela som ti,že máme vziať chlast."mykla plecom.Večer okolo ôsmej zaklopal na dvere Matt. Otvorila som a vedľa neho stál vysmiaty Liam s fľaškou alkoholu v ruke. Preplo mu? Včera bol na mňa nahnevaný a dnes sa tvári akoby nič.
„Takže párty?"spýtal sa radostne a vošiel dnu. Matt zostal stáť medzi dverami a usmieval sa nervózne na mňa.
„Tak poď ďalej."povedala som a on vošiel. „Budeme tu ale len my štyria,nie je to párty."vysvetlovala som.
„To je pohode,ja som rád."sadol si na gauč vedľa Liama,ktorý nalieval do pohárov alkohol.Podal každému pohárik a s každým si štrngol.Následne ho do seba všupol a usmieval sa. Občas mi príde ako čistý blázon,keď sa stále tak škerí.
„Mohol som zavolať aj nejakých iných ľudí."povedal Liam. „Mám napísať každému SMS?"spýtal sa ma.
Pokrútila som hlavou. „To nie! Pôvodne som tu mala byť len ja a Mia...takže nikoho nevolaj."
„Tak si zahrajme fľašu alebo čo."navrhol.
Mia skríkla od radosti. „To bude super!!! Poďme."vzala z kuchyne prázdnu fľašu a začala točiť.Ukázalo to na Liama. Vybral si úlohu. Mia mu nakázala aby si dal dole tričko a on to spravil. Má nádherné telo.Ďalej točil on a ukázalo to na mňa. Chcela som pravdu.
„Si ešte panna?"spýtal sa.
Zaskočilo ma to. „Nie."zaklamala som. Liam Hell je posledný chalan na planéte,ktorému by som povedala,že som ešte s nikým nespala a že som nikdy nemala frajera. Vysmial by ma a povedal by to celej škole.
Všetci zostali zaskočení,aj Mia. Hrali sme fľašu asi hodinu. Matt dal Liamovi za úlohu pobozkať jednu z nás. Namieril najprv ku mne,ale keď som pokrútila hlavou,tak zašiel k Mii,ktorá sa skoro roztopila.Po fľaši sme si pozreli film a potom sme ešte pili a tancovali. Matt neskôr odišiel na toaletu a následne aj Mia. Ja som s Liamom zatiaľ tancovala a smiali sme sa.
„Nato,že sme tu len štyria,je tu dosť sranda."povedal. Odrazu niekto zaklopal. Otvorila som a stála tam Diana a Karin.
„Ale ale sestrička prišla."povedal Liam a stiahol svoju sestru Karin na parket.
Diana medzi tým na mňa zazerala. „Mňa si nepozvala?!To si zapamätám."povedala.
„Nikto okrem Mii nebol."
„A kde máš vlastne tú svoju Miu?"spýtala sa. Mykla som plecom a Diana odišla za Liamom a Karin tancovať. Ja som išla po schodoch hore. Dvere na wc boli otvorené a nikto tam nebol. Pozrela som spálňu,taktiež nikto. No a otvorila som svoje dvere a na mojej posteli sa bozkával Matt s Miou. Hrozne ma to zabolelo. Vedela,že sa mi páči,jej sa predsa páčil Liam. Zabuchla som dvere a zbehla dolu.
„Čo je? Čo si taká vydesená?"spýtala sa ma Karin a Liam s Dianou na mňa pozerali.
„Matt a Mia..."v tom pribehli dolu. Všetci sme na nich pozreli. Zostalo ticho,ktoré Liam prerušil svojím hlasným smiechom.
„Vy dvaja???"smial sa. „To si s ňou vážne spal???"chytil záchvat smiechu. „Bože,nemôžem tomu uveriť...zrovna s ňou?"stále sa smial a ukazoval na Miu,ktorej sa to dotklo.
„Nespali sme spoli."obránil sa Matt. „Len sme sa...bozkávali."
Liam stíchol,ale znova vybuchol do smiechu. „Preboha! To nie...to nie je pravda....ty a Mia."
„Už stačí,Liam."šepla som a on naozaj prestal. „Myslím,že by sa to tu dnes malo skončiť. Nejako sa to zvrtlo,takže prosím odíďte všetci."poprosila som ich a oni poslúchli. Mia však zostala,pretože nemala kam ísť a už sme aj tak boli dohodnuté. „Keby neprídem do tej izby,tak by ...tak by ste si to tam spolu normálne rozdali."povedala som vyčítavo.
„Prepáč,Layla. Viem,že sa ti páči,neviem čo to do nás vošlo.Cítim sa kvôli tebe hrozne."pretrela si čelo celou dlaňou. „Naozaj mi je to všetko ľúto. Mala som byť s Liamom a nie s Mattom."
„Bože,mlč už...chováš sa ako štetka."povedala som. Podišla som ku skrinke, odkiaľ som vytiahla deku a podušku. Hodila som to na gauč. „Dobrú noc."povedala som a odišla hore do izby,kde som sa len prezliekla a išla spať.
YOU ARE READING
Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)
Teen FictionPríbeh o 17-ročnej Layle,ktorá je zamilovaná až po uši do Matta,ale ako to bude pokračovať ďalej?