Dnes odišli naši na nejaký pobyt,tak som si urobila doma párty. Zavolala som Miu,Karin,Liama a ešte niekoľko ľudí zo školy. Baby mi pomohli s prípravou jedla,pitia a spoločne sme sa obliekli. Prišiel o niečo skôr aj Liam,s ktorým sa stále tvárime,že nič medzi nami nie je. Chceme to nejaký čas držať ešte v tajnosti. No keď sa baby šli ešte namaľovať,konečne sme boli spolu sami a mohli sme sa pobozkať na privítanie.
"Chýbala si mi."povedal.
"Veď sme sa včera videli."zasmiala som sa. "Snáď nepríde aj Matt."
Mykol plecom. "Neviem. On vie,že tu bude párty,ale či príde to neviem. Ale počul som,že príde Jeff."smial sa.
"To nie! Bože,zas mi nedá pokoj."
"Ja ťa pred ním ochránim."zatvaril sa ako hrdina.
"Hej? A ako? Veď sme ešte nikomu nepovedali,že sme spolu."
"Noa? Veď ťa môžem obrániť ako kamarát."povedal,no v tom začali klopať ľudia,tak sme im už otvárali dvere. Hneď zišli dolu aj baby a pomáhali. Matt tiež prišiel,ale ani si ma nevšímal,to som bola rada.
Keď som bola v kuchyni a otvárala fľašu vodky,zrazu sa za mnou objavil tieň.
"Hm...krásna slečna,dnes vám to svedčí,ale to vždy."jasné,že Jeff.
"Drž už hubu a choď tancovať alebo čo. Nájdi si tam prosím inú obeť."
Ukázal na mňa. "Lenže ty si moja vysnena kráľovná."
Zasmiala som sa. "Si chorý,Jeff."
"Prečo má nechceš? Čo je na mne zlé?"
"Nie si môj typ."
"A kto je tvoj typ? Taký debil ako bol Matt? Alebo ako je Liam?"
Sklonila som hlavu.
"Ty máš na lepšieho. Nejakého dobrého chalana, ktorý by ťa ľúbil a nie hentakych blbcov. Trápni futbalisti!!! Myslia si o sebe akí sú sexi,ale sú to podli blbci!!!"nadával.
"Jeff,pekná reč. Máš pravdu,že si Layla zaslúži chalana,ktorý by ju miloval. Veď sa na ňu pozri. Krásna a dobrá. Lenže uvedom si jednu vec. Nie každý futbalista je taký ako to tu vravíš."povedal Liam, ktorý sa vždy objaví v tej správnej chvíli.
Jeff vyzeral vylakane. Boji sa ho.
"Napríklad ja. Ja dokážem milovať tak že si to nevieš ani predstaviť."pokračoval.
"Ale ja by som vedel viac."povedal Jeff.
"Vážne sa tu budeš teraz so mnou hádať? Vážne to chceš?"pristúpil k nemu bližšie Liam. Jeff pokrútil hlavou. "Tak už jej daj láskavo pokoj,dobre? Pretože týmto jej len ubližuješ Jeff."hovoril.
Jeff prikývol a odišiel preč. Zhlboka som sa nadýchla a Liam ma objal.
"Vravel som ti,že ťa pred ním ochránim."
"Ja viem,ďakujem. Ty si ako taký môj anjel strážny."povedala som s úsmevom.
Pobozkal ma. "Poď sa už trošku zabaviť."potiahol ma za ruku do obývačky. Všetci už tancovali a pili. Tak sme sa pridali aj my dvaja.
"Daj si."povedal nieči hlas a pred očami sa mi objavila cigareta. Pozrela som na človeka,ktorý cigaretu držal. Bola to Mia. Chvíľu som váhala,no nakoniec som si vzala. Vložila som ju do úst,bola už zapálená. Potiahla som si. Škrábalo to. Pálilo. Potiahla som si znova. Fuj. Čo na Tom ľudia vidia? Potom mi Mia priniesla pohár alkoholu,tak som to pila a popri Tom som si vzala do ruky zapálenú cigaretu,ktorá bola v zapaľovači. Neviem komu patrí,ale už má smolu.
"To čo máš?"spýtala sa ma Mia.
"Veď cigaretu čo asi?"
"Ale to nie je klasická cigareta...to je tráva!!!"povedala.
Prezrela som si to. Veď sme na párty. Mykla som plecom a znova si potiahla. Mia sa zasmiala a začala kričať: "Párty!!!"
Pohľad Liama:
Dlho som nebol pri Layle. Zabávala sa s babami. Moc sa mi nepáčilo,že jej Mia dala toľko alkoholu a ešte aj cigaretu. Preto som šiel na toaletu aby som to nemusel vidieť. Nechcel som jej nič zakazovať,veď sa bavila. Keď som sa vracal z toalety tak ma zastavilo hnedovlase dievča so zelenými očami. Nebola škaredá. No ona ma začala chytať za ruku,hruď a tisla sa na mňa.
"Čo robíš?"spýtal som sa.
Priložila mi prst na ústa. "Pšt."prilepila sa mi perami na krk. Odtiahol som ju. No ona sa nedala a začala ma bozkávať na ústach. Znova som ju oditahol.
"Nechcem s tebou nič. Prepáč."povedal som a odišiel preč. Keď som bol v obývačke,kde každý tancoval,odrazu sa pri mne objavila Layla. Bola mimo.
"Chodím hrozne rýchlo! Ako blesk!!!"kričala a smiala sa. Čo mala? To ten alkohol? "Na tvári ty niečo tu máš."plietol sa jej jazyk. "Prečo ty...ty tu máš masku jednorožca?"pýtala sa. Tvárou sa dala blízko tej mojej a dýchla na mňa. Cítil som to! Táto vôňa mi je známa. Tráva! Ona je nafajčena.
"Kurva,Layla."šepol som. Vnútri sa mi miešal hnev so smútkom. Kto jej to dal?! Mia!?
----------
Tak ako sa vám páči táto časť?
YOU ARE READING
Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)
Teen FictionPríbeh o 17-ročnej Layle,ktorá je zamilovaná až po uši do Matta,ale ako to bude pokračovať ďalej?