4.KAPITOLA

5K 172 8
                                    

Vstala som okolo jedenástej a chvíľu ležala v posteli a premýšľala. Následne som sa postavila,prezliekla a zamierila do kúpeľne,kde som si prepláchla tvár. Zišla som dolu a na gauči sedela už oblečená Mia. Pozrela sa na mňa.
„Už asi pôjdem,včera sa to dosralo."povedala.
Mykla som plecom. „Ako chceš. Mal to byť náš pekný večer,ale ...keby nevoláš Matta...preto si ho tu chcela? Plánovala si to? Páčil sa ti?"
„Nie,nie...sľubujem,že som to nechcela urobiť. Zavolala som ho preto,lebo viem,že sa ti vždy páčil. Chcela som aby ste boli spolu."
„Ale namiesto toho si s ním bola ty."šepla som. „No nič...idem ja upratať,nebudem sa tu dohadovať teraz."povedala som a pustila sa do upratovania.
„Pomôžem ti."navrhla a hneď sa do toho pustila aj ona. Chcela si to vyžehliť.
Po uprataní odišla Mia domov a ja som zostala sama so svojimi myšlienkami. Išla som sa však najesť. O pár minút niekto klopal. Išla som teda otvoriť. Myslela som,že to bude mama,ale stál tam Matt. Zostala som ako obarená.
„Čo tu robíš?"spýtala som sa.
„Ja som ti len chcel povedať,že ma mrzí ako sa to včera zvrtlo...vieš...ja som nikdy nechcel Miu a ani nechcem...nejako som bol smutný,myslel som len na jednu osobu...na teba."pozrel mi priamo do očí.
„Na mňa?"nechápala som. „Veď ty si si ma nikdy nevšímal."
„To je blbosť...všímal som si ťa,ale nenápadne aby to Liam nevedel."
„Prečo sa ho tak bojíš?"spýtala som sa.
Mykol plecom. „On by chcel každé pekné dievča pre seba a ty nie si výnimka,keby si s tebou začnem,tak by ma dobil. Ale už mi je to jedno...chcel by som byť s tebou,naozaj."povedal a chytil ma za ruky.
„Mne si sa vždy páčil,preto som sa na Miu nahnevala."priznala som.
„Naozaj? To ma teší...ale...nechcela by si niekedy zájsť na rande? Trošku sa musíme spoznať."navrhol.Páčilo sa mi to.
„Jasné,že áno."
Usmial sa. „To som rád...tak čo keby sme šli utorok?"navrhol.
„To znie fajn,veď dohodneme sa ešte v škole."pousmiala som sa a on tiež. „Už by si mal ale ísť,prídu zachviľu naši."
„Jasné,tak ahoj."kývol mi a odišiel.
Zabuchla som za ním dvere a oprela sa o ne. Matt ma práve pozval na rande? On ma vždy chcel? Preboha,to je ako sen!!!

Po hodinke prišli rodičia a pýtali sa ma ako bolo. Povedala som,že super. Nemohla som im predsa povedať,že tu boli chalani a pohádala som sa s Miou.

Pondelok vyzeral tak,že som prišla do školy úplne znudená a tvárila som sa,že Mia tam nie je.
„Layla,budeš dnes na mňa celý deň urazená?Pretože ja to tak nechcem."povedala,ale ja som sa postavila a išla k babám v našej triede,s ktorými som si pokecala.
Cez veľkú prestávku som sa stretla s Mattom. Pribehol ku mne.
„Ahoj."usmieval sa.
„Ahoj."
Pristúpil ku mne bližšie. „Tak zajtra?"spýtal sa. „Povedz si čas."
„Tak okolo tej piatej? Vyhovuje ti to?"
„Áno,môže byť."prikývol. „Budem sa tešiť...a mám prísť po teba?"
„Ako chceš."
„Tak o piatej u teba,ahoj."povedal a utekal ku chalanom.



Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now