26.KAPITOLA

3.9K 149 10
                                    

Pohľad Layli:
Toto ráno nebolo vôbec pekné.
"Layla!!! Okamžite poď dolu!!!"ozval sa krik z obývačky. Hneď som sa prebrala. Vedľa mňa ležal Liam. "Layla!!!"kričal ženský hlas. Doriti! To je mama! Ale čo tu robí? Mali prísť až večer. 
"Liam,zobuď sa."budila som ho.
Pomaly otvoril oči. "Čo je?"
"Naši prišli,musíš sa schovať."hovorila som nervózne. Liam sa prudko postavil z postele. Len sme počuli ako niekto ide hore schodmi. "Schovaj sa pod postel."povedala som a Liam už tam aj bol. V tom sa otvorili dvere. Stála tam naštvaná mama.
"Vypadni dolu!!!"kričala. Hodila som na seba sivý sveter a prešla som popri mame cez dvere. Mama mi capla po hlave a ukázala na obývačku. "Rýchlo." Zrýchlila som tempo. Bála som sa pohľadu na to čo po nás zostalo. Dolu to smrdelo alkohol a cigaretami. 
"Doriti."šepla som. Otec sedel na gauči a pozeral na popolník plný cigariet a jointov. 
"Čo to má všetko znamenať?!"spýtala sa ma mama. 
Mykla som plecom. "Párty."
Capla mi. "Párty?! Koľko tu bolo ľudí??? Prečo ste pili? Aj ty si pila?! Mala si trávu?!"
"Nie nemala som."zaklamala som.
"Čo to s tebou je? Povedala si,že sem príde len Mia!!!"kričala. 
Otec sa postavil. "Sklamala si nás."povedal a odišiel do spálne.
"Od kedy si si začala s tým Mattom....tak sa chováš inak."povedala.
"Ja už s ním dávno nie som."priznala som.
"Chvalabohu. Si ešte decko...a to som si myslela,že si konečne dostala rozum,že si už ako dospelá,ale chováš sa stále ako blbá pubertiačka."
"Lebo som ešte pubertiačka!"zakričala som. "Chcem si konečne už aj ja užívať!!! Celých 17 rokov som sedela doma alebo som šla niekam s babami cez deň,ale nikdy som nebola na žiadnej zábave ako normálny tínedžer. Dokonca aj ty s otcom ste si viac užívali život než ja. Stále niekam chodíte a ja nič nemôžem."stále som kričala.
"Nezvyšuj na mňa hlas!!!"zakričala.
"Aj tak tu nikoho nezaujímaš mama."povedala som,no to už mi letela facka. 
Zatvárila sa prísne. "Na ten Londýn môžeš zabudnúť! A teraz pohni kostrou a začni si upratovať tento bordel."povedala a odišla preč aj ona. Vybehla som rýchlo hore do izby,pozrela som pod posteľ ale Liam tam už nebol. Napísala som mu SMS kde je a on,že rýchlo utiekol cez okno domov. Šikulko. Potom som sa pustila do upratovania. Strašne ma bolelo celé telo,žalúdok aj hlava. Neskutočne som smrdela tak som išla po doupratovaní do sprchy. Keďže som si potrebovala vyvetrať hlavu tak som vzala Kolta a išla s ním do parku,kde som napísala Liamovi aby prišiel za mnou a on aj prišiel. 
"Ahoj."povedala som.
"Ahoj."odpovedal. "No ako? Počul som ako ti nadávali,tak som rýchlo utiekol preč."
Zamyslela som sa. "Mama povedala,že nemôžem ísť do Londýna."priznala som.
"Určite? Podľa mňa to nemyslela naozaj,či?"
"Myslela. Vieš aká bola nasraná? Vlepila mi dokonca aj facku. Ja som sa tak tešila do toho Londýna...a celé som to pokazila."
"To sa nejako vyrieši ešte...ale povedz mi...kto ti dal trávu?!"pozrel na mňa prísne. 
"Nikto."
"Chceš mi povedať,že si si ju vzala len tak? Si normálna,Layla? Neprajem si aby si si to dávala,rozumieš?"
"Dobre...ja len..."
"Nič mi nehovor prosím ťa...a tá tvoja Mia ma pekne štve. Nosila ti ten alkohol stále a ešte ti dala aj cigu...to dievča ťa tak kazí."
"Nikto ma nekazí."protirečila som. 
"To si myslíš?"zasmial sa ironicky. "Mne sa páči na tebe tá nevinnosť. To,že s taká slušná,nikoho si nemala,teda pokiaľ nerátame Matta...vždy si bola tá vzorná,ktorá sa nechodila opíjať a fajčiť. Vieš...to je to,čo som na tebe miloval. Nehodí sa mi k tebe toto,čo robíš."
Zamyslela som sa nad tým. "Asi máš pravdu. Tiež sa mi to k sebe nehodí."priznala som.
"Tak s tým prestaň."povedal.
Prikývla som.
"A ešte som ti chcel povedať,že Jeff vie o tom,že sme spolu. Včera mi s tebou pomáhal."
"Ja si to pamätám."povedala som.
"Naozaj? Úplne všetko?"
Usmiala som sa. "Bohužiaľ aj také veci čo by som si radšej nepamätala."
"Pozri idem ako blesk!"robil si zo mňa srandu.
"Neroooob!"zakričala som cez smiech. 
Objal ma teda a začali sme sa vášnivo bozkávať. O chvíľu po nás začal skákať Kolt,ktorý žiarlil,tak sme ho začali naháňať.
---------
Má podľa vás Liam pravdu?

Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang