28.KAPITOLA

3.9K 133 2
                                    

Sme práve v lietadle. Sedím s Miou,pretože som ju nechcela nechať samú. Liam sedel s Mattom. Keď sme konečne pristáli v Londýne,vzali sme si kufre a vonku nás čakal autobus,kde si Liam s Mattom sadli presne za nás. Autobus nás odviezol presne pred hotel. Vyzeral celkom dobre. 
"Dobre takže mi poviete teraz,kto bude s kým na izbe,rozdeľte sa po 4."povedala učiteľka.
"Môžem byť aj s ba..."išiel sa spýtať Liam,či môže byť s babou,ale učiteľka ho prerušila:
"Na to zabudni Liam!"povedala prísne.
"Okej,len som sa chcel spýtať."
Nakoniec som sa dala do izby s Miou,Lucindou a Lenou. Liam bol s Mattom,Jackom a ešte jedným Frankom. Ostatných som neriešila.
"Pekná izba."zhodnotila Lena.
"Ja si beriem túto posteľ."povedala som a hodila som sa na posteľ. Mala najkrajšie prevliečky a bola v rohu,kde som mohla mať kľud. Baby si vybalovali veci,ale mne to prišlo zbytočné,tak som to nechala v kufri všetko. Odrazu nám niekto zaklopal. Otvorila som,ale odrazu sa len Liam na mňa vrhol a spadli sme na posteľ,ktorá nebola ani moja,ale Lenina. Začal ma bozkávať a kúsať do krku. Strašne som sa smiala. 
"Sme v Londýne,pusa!!!"zakričal nadšene. 
"Pšt,nekrič."smiala som sa. 
Pozrel sa na baby . "Vy sa vybaľujete? A to načo? Ani sa nenazdáte a sme doma."
"Ja sa tiež nevybaľujem,je to zbytočné."povedala som. Odrazu sa dovalili aj chalani do našej izby. My s Liamom sme boli stále na Leninej posteli a Liam ležal na mne. 
"Už aj trtkáte?"zasmial sa Jack pri pohľade na nás.
Rýchlo zo mňa zliezol. "Debil."povedal.
Sadla som si na svoju posteľ a on vedľa mňa.
"Neviete náhodou čo dnes budeme robiť?"spýtal sa Matt. 
Asi sa pôjdeme prejsť do mesta. "Povedala Mia."
"Hej! Čo tu robíte? Zmiznite to svojich izieb!"prišla nám do izby učiteľka,ktorá vyhodila chalanov. "Ale oblečte sa nejako teplejšie,ideme do mesta."povedala. Chalani teda odišli. "Baby, za 10 minút sa stretneme dolu pred vchodom."povedala a odišla. Prezliekli sme sa teda a zišli dolu. Keď sme boli všetci tak sme šli do mesta,kde sme si popozerali nejaké pamiatky,zašli sme do obchodného centra,kde sme mali hodinku rozchod a potom sme sa na večer vrátili do hotela,kde sme mali ešte výbornú večeru. Po večeri sme mohli byť ešte v spoločenskej miestnosti,kde boli hry,knihy a telka. My sme tam teda boli,no niektorí už išli na izby. 
"Žiadam od vás aby ste už o dvanástej ležali v posteliach,ráno pôjdeme o deviatej na raňajky,takže si vstaňte kedy uznáte za vhodné aby ste to stihli."povedala. 
Ja,Liam,Mia,Matt sme si zahrali stolný futbal,neskôr sme si zahrali Xbox. Potom som si sadla na gauč a chvíľu oddychovala. Sadol si hneď vedľa mňa Jack a obaja sme pozorovali ostatných ako sa hrajú. 
"Je tu zatiaľ dosť sranda,že?"spýtal sa ma.
"To áno."
"Liam ťa miluje,naozaj."prehovoril znova.
Pozrela som na Jacka. "Ako vieš?"
"Vyzerá tak šťastne,už nebýva ani drzý na hodinách,čo je uňho naozaj divné"usmial sa. "A dosť o tebe rozpráva,samozrejme v dobrom."
Usmiala som sa. "To ma teší...ja som tiež šťastnejšia."
"A s Mattom si nebola?"
"O ňom už sa nechcem viac baviť,prepáč."
"V poriadku."
"No čo Layla?"spýtal sa ma Liam a objal ma. 
"Nič,ľúbim ťa."povedala som s úsmevom na perách. Pobozkali sme sa a Jack odišiel preč. Liam si teda sadol vedľa mňa a prehodil si ruku cez moje plece. 
"Sleduj Matta s Miou...nejako sa spolu celý deň bavia."šepol mi do ucha. 
Zľakla som sa. "Len nech neskončia spolu."
Zasmial sa. "Mia je divoká,takže myslím si,že by jej to bolo úplne jedno."
"Ale je to moja kamarátka."povedala som. "Nemôže skončiť s blbcom ako je on."ukázala som naňho.
"Nech si robí čo chce,je dospelá."mykol plecom.
"Ja viem,máš pravdu,ale..."
"Žiadne ale...nechaj to na ňu."
Okolo pol jedenástej sme šli každý do svojej izby,kde sme sa osprchovali,prezliekli a šli spať.

---------------

Dnes taká oddychová časť,nič moc sa tu neudialo,ale snáď sa páčila.♥

Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant