30.KAPITOLA

3.6K 124 0
                                    

Dnes už bol deň odchodu. V lietadle som znova sedela s Miou.
"Aké sú Liamove pery?"spýtala sa ma Mia s úsmevom na perách.
Zamyslela som sa. "Úžasné!"vyhlásila som.
"Detaily."
"Mäkké a ....neviem ti to ani opísať,jednoducho dokonale."
Mia si zakusla do pery. "On je tak krásny. Vysnívaný chalan."
"Prestaň Mia,je to môj chalan."povedala som pobavene.
Obe sme sa smiali. Ukázala som na ňu prstom. "Aj tak viem,že si mi klamala ohľadom teba a Matta."
"Layla! Nič medzi nami nie je."odpovedala zahanbene.
"Ty vieš,že som tvoja najlepšia kamoška,mne môžeš povedať čokoľvek."
"Ale nemám čo. Naozaj."prisahala.

Na letisku ma čakala mama,ktorá ma vzala domov. Samozrejme,keď uvidela Liama tak po ňom zazrela.
"Mami napadlo ma,že by sme mohli Liama zobrať domov,nemusí ísť preňho aspoň jeho mama. Veď bývame vedľa seba."povedala som mame.
"Zabudni. Nech si na ňu počká."odpovedala a nasadli sme do auta. Nechápem čo je naňho stále taká hnusná. Nič jej neurobil. Veď keď ma problém s jeho mamou,nemusí mať aj s ním.
Doma som sa vybalila,vzala som Kolta von,pretože už mi hrozne chýbal a trošku som s ním aj pocvičila základnú poslušnosť. Ide mu to naozaj dobre. V parku nebol skoro nikto,čo sa nám dosť páčilo,lebo sme sa mohli naháňať a hrať spolu. Je to úžasný pes.
"Ahoj."ozvalo sa. Otočila som sa a stál tam Matt.
"Čau."odpovedala som. Kolt podišiel k nemu a začal sa tešiť že ho opäť vidí.
"Kamoško,chýbal si mi."prihováral sa mu s úsmevom na perách.
"Čo tu vlastne robíš? Čakala som že všetci budú spať po tej ceste lietadlom."povedala som.
"To som mal aj na pláne,ale nejako mám ešte dosť energie,tak som si povedal,že si idem ešte zabehať."
Potom som si všimla že naozaj je aj tak oblečený a nadávala som si,že som si to nevšimla skôr.
"Ou,aha."
"Počuj,Layla...chcem ti povedať,že ma naozaj mrzí,čo som ti urobil. Nechcel som ti tak moc ublížiť,viem,že si to nezaslúžiš. Liam mi aj nadával toľkokrát,že som ti to spravil,ale ja som nemal vôbec výčitky,až keď si na to všetko prišla. Na Liama sa vôbec  nehnevám,lebo viem,že on ťa naozaj moc miluje. Stále o tebe len hovorí,dokonca keď sme spolu ešte my dvaja chodili tak na teba dával pozor stále ..aj na tej párty,keď som zmizol a ty si sa prvýkrát opila...vzal ťa do izby a staral sa tam o teba aby sa ti nič nestalo,zatiaľ kým ja som debil spal s inou. A to ma hrozne mrzí. Prepáč."hovoril.
Vyšla mi slza. "Mňa len mrzí,že som si kedysi myslela,aký si dokonalý chalan. Ako som mohla byť tak slepá?"
"Ty zato predsa nemôžeš."mykol plecom.
"To máš pravdu...môžeš zato len a len ty. A keď niečo spravíš Mii,tak si ma neželaj!"chytila som Kolta a odišla domov. Myslí si,že keď na mňa spraví smutné oči tak na všetko zabudnem?! Možno to niekedy platilo,ale teraz určite nie! Radšej nech dá Mii pokoj a nech sa netvári ako taký chudáčik dobráčik. Blbec jeden.
Pred domom som stretla Karin. Fajčila a vyzerala nervózne.
"Čo tu tak stojíš?"spýtala som sa jej.
Keď ma uvidela rýchlo ma objala. "Oh Layla..."šepla.
"Čo sa deje?"
"Vieš...Liam zistil všetko o tom mojom bývalom. A nejako mi vynadal,že prečo som mu to nepovedala a odišiel preč veľmi nahnevaný. A keď je Liam nahnevaný....to nie je nič dobré,lebo vtedy sa chová ako hladný tiger a každého by najradšej dobil. Určite išiel za ním!!! Zabije ho!!!"bála sa.
"Dokelu! Odložím si domov psa a pôjdeme ich nájsť."navrhla som.

Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now