18.KAPITOLA

4.2K 136 2
                                    

Pohľad Layli:
Tak dnes ráno som šla najprv vyvenčiť Kolta. Potom som sa začala chystať. Dala som si na seba len nejaké čierne rifle,biele tričko s menším výstrihom,veľký šál a kabát.O druhej som sa stretla vonku pred domami s Liamom. Išli sme na jeho aute do mesta,kde sme zastavili pred veľkou reštauráciou. Vyzerá to ako rande! Ha ha,srandujem. Sadli sme si k jednému stolu oproti sebe. O chvíľu prišiel k nám mladý čašník.
"Čo si prajete?"spýtal sa.
"No ja by som si dal ten stejk s hranolkami."povedal prvý Liam a čašník si to zapísal. 
Čašník pozrel na mňa. "A pre slečnu čo?"žmurkol na mňa.
"Hm...lososa so zemiakmi,prosím."usmiala som sa.
"Samozrejme...chcete niečo aj na pitie?"
"Dáme si kolu."povedal Liam.
"Aj slečna si dá kolu?"usmieval sa na mňa.
Prikývla som,ale on stále na mňa pozeral.
"Chce kolu a už nás nechajte samých,ďakujeme."povedal prísne Liam a čašník odišiel.
Zasmiala som sa.
"Balil ťa."povedal Liam.
Prikývla som. "Viem..."smiala som sa. "Čo si bol taký?"
"Veď bol doterný."mykol plecom. "Povedz mi radšej,či už ti je lepšie."
Prikývla som. "Je mi už lepšie. Snažím sa naňho zabudnúť. Síce som s ním nechodila dlho,ale je to chalan,ktorého som chcela od prvého ročníka a bol to ešte k tomu môj úplne prvý frajer."
"Chápem."uznal. "Treba len zabudnúť a bude ti dobre,ver mi. Ja keď som mal prvýkrát frajerku,tak som to znášal dosť zle keď sme sa rozišli,ale zabudol som...lenže zabúdal som tým,že som zostal hajzlom,ktorý sa choval ku dievčatám hnusne. Odvtedy som si nevedel nájsť normálne dievča,ktoré by som naozaj miloval. Chodil som s babami,ktoré sa mi páčili len vzhľadovo,ale to nie je dobré. Poviem ti,že občas mi tá láska chýba. Také to objímanie a dotyky."hovoril. Bolo to zvláštne od neho počuť.
"To aj mne veľmi chýbalo...keď som začala chodiť s Mattom,tak som to konečne mala aj keď...moc sme sa nemaznali a pritom to som ja vždy chcela. Hrozne moc sa objímať a maznať,to sa mi vždy páčilo."
"Presne aj mne."usmial sa. "Och,nechal som sa trošku uniesť."zasmial sa. 
Hneď nám čašník priniesol jedlo a znova na mňa žmurkol. "Nech sa páči slečna."
"Ďakujem."odpovedala som.
"Užite si rande."
"Toto nie je rande,sme kamaráti."povedala som.
"Ou...a číslo by ste mi nedala?"spýtal sa ma čašník. Už mi liezol pekne na nervy a Liamovi tiež.
Liam sa postavil. "Počúvaj ma,okamžite vypadni,lebo už mi lezieš pekne na nervy. Nemá o teba záujem,obťažuješ nás tu!!! Ešte raz sem prídeš a budeš nás otravovať tak sa budem sťažovať alebo ti dolámem sánku,rozumieš?"hovoril nasrane Liam. Páčilo sa mi to. Vyzeral drsne a sexy.
"Prepáčte..."ospravedlnil sa a odišiel preč. Liam si pokojne sadol a pustili sme sa do jedla. 
"Dúfam,že ti moc nevadí ako som sa do neho pustil."povedal napokon.
Pokrútila som hlavou. "Ani nie...som rada,už mi vadil ten týpek."odpovedala som.
"To aj mne. Neznášam takých doterných chalanov."posťažoval sa. Potom sme po dojedení išli do mesta,kde sme sa len tak prešli a robili sme blbosti. Odrazu som uvidela ako nás sleduje moja mama. Bola tam na nákupoch s kamarátkou.
"čauko mami."povedala som s úsmevom.
"Dobrý deň."povedal Liam. 
Mama sa len mračila. "Prečo si s ním vonku?!?!"spýtala sa ma hnusne.
"Sme kamaráti,tak sme šli spolu von ako kedysi."odpovedala som. Liam stál vedľa mňa zmätene.
"Ty vieš,že sa s ním nemáš baviť!!! S celou jeho rodinou sa nebudeš baviť!!!"skríkla.
"Prestaň! Nie som malé decko,môžem sa baviť s kým chcem."odpovedala som,chytila som Liama za ruku a odišla s ním preč. Bola som na ňu neskutočne nahnevaná! Čo si ona myslí? Že to čo povie budem aj robiť? Liama mám rada a ona to nezmení!

Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now