Dnes počas školy mal Liam zápas,vďaka ktorému nemáme školu a všetci žiaci sme sa tam šli pozrieť. S babami sme si sadli aby sme čo najlepšie videli na našich futbalistov.
"Chlapci dotoho!!!"kričali prváčky z našej školy. Boli hrozne otravné a nadržané. "Pozri už ide Liam."šeplo jedno dievča svojej kamarátke. Liam sa pozrel našim smerom,usmial sa a zakýval mi.
"Och,on nám kyva."povedalo jedno z dievčat. Prišlo mi to vtipné a mojím kamoškám tiež,tak sme sa hrozne začali smiať. "Chcela by som s ním spať."znova povedalo ďalšie. "Bože ako asi chutia jeho pery? A si predstavte ako by sa ma dotýkal."stále rozprávala. Prišlo mi to hrozne vtipné. Liam sa postavil k zábradliu a čakal že prídem za ním,tak som sa postavila a šla po schodíkoch dolu za ním. Objali sme sa cez zábradlie a aj pobozkali.
"Ešte že si ma zachránil."povedala som. "Tam tie baby nad nami sú prváčky a stále rozprávajú o tebe aký si sexy,ako sa asi môžeš bozkávať a že chcú s tebou spať a podobné blbosti."sťažovala som sa mu. Pozrel sa ich smerom a začal sa smiať.
"Veď tie baby majú triedu oproti nám a vždy keď ideme s chalanmi okolo tak si stiahnu tričko aby im boli čo najlepšie vidieť prsia. Presne také baby nemám rád."povedal. "Mám rád také ako ty. Prirodzene krásne,rozumné,zábavné...proste teba."povedal,hladil ma po líci a potom ma začal vášnivo bozkávať.
"Pozerajú sa sem?"spýtala som sa ho šeptom. Nenápadne pozrel na ne a prikývol. Pritisla som sa mu teda poriadne na pery a bozkávali sme sa. On mi chytil zadok a poriadne stlačil. Hrozne ma to naštartovalo a chcela som ho tam najradšej celého vyzliecť.
"Liam! Poď ideme už hrať bráško!"kričal Matt. Odlepili sme sa od seba. On išiel teda na ihrisko a ja na miesto. Moje baby sa nadšene usmievali a tie prváčky zazerali. Cítila som sa spokojne.
"Mimochodom...bozkáva sa skvelo,jeho dotyky sú najlepšie na svete a v posteli je dokonalý!"povedala som provokačne tým prváčkam. Všetky sa zamračili. Sadla som si spokojne vedľa Mii.
Mia sa nahla k môjmu uchu. "Keď ste sa tam bozkávali...mala si počuť tie kravy ako nadávali na teba."šepla mi Mia a začala sa smiať. "Otočila som sa teda k nim a povedala im že nech nezavidia a nech niečo robia láskavo so svojimi ksichtami."ďalej šepkala pobavene. Smiala som sa na tom. Sú to hlúpe neinteligentne dievčatá,ktoré možno raz dospejú.
No potom už začal zápas a všetci sme fandili svojej škole. Matta sfaulovali,všimla som si ako sa Mia vystrašene pozerá,či je v poriadku. Pozrela som naňho a on na pozrel pohľadom,že je všetko okej a ona sa ako keby ukľudnila. Prečo ma klame že nič medzi nimi nie je? Veď je to neskutočne vidieť. Celý zápas už potom prebehol v pohode a vyhrali sme 2:1. Chalani utekali do šatní a žiaci sa rozpŕchli preč.
"Ja ešte počkám Liama."povedala som babám,ktoré išli teda preč až na Miu,ktorá zostala stáť vedľa mňa. "Ty nejdeš?"spýtala som sa jej.
"Nie...čakám ešte na...mamu."povedala,no klamala. Určite čakala na Matta.
Matt vyšiel skôr než Liam. Mia spozornela. Pozrela na mobil a povedala, že už prišla mama a odišla preč. Štvalo ma,že tak klame. Hneď nato však vyšiel Liam,ktorého som chytila za ruku a začala ho ťahať smerom kam išla Mia.
"Kam ponáhľaš? Som unavený."povedal unavene.
"Mám pocit,že Mia a Matt šli spolu,ale ona mi povedala,že prišla pre ňu mama."vysvetľovala som rýchlo. Zostali sme stať na parkovisku a odrazu som ich uvidela. Ukázala som ich smerom. "Tam sú."šepla som. Dali sme sa tak aby nás nebolo vidieť. "Ja som to vravela,že niečo je medzi nimi."
"Ja som ti to vravel skôr,moja."šepol.
Odrazu sa Matt s Miou objali a dali si nežnú pusu. Doriti! "A doprdele. Oni fakt spolu chodia."začal sa smiať Liam. Zostala som ako obarená. Ten hajzel!!!
ESTÁS LEYENDO
Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)
Novela JuvenilPríbeh o 17-ročnej Layle,ktorá je zamilovaná až po uši do Matta,ale ako to bude pokračovať ďalej?