Ďalší deň v škole som nikomu nepovedala,čo sa stalo včera s Liamom. Ale veľa ľudí sa ma pýtalo čo mi je keď som taká vysmiata. Je to na mne tak poznať? Áno som šťastná! Po tretej hodine cez malú prestávku som šla na toaletu,pretože vtedy tam málo kto býva. Keď som sa však vracala z toalety tak si ma niekto stiahol za roh. Ten niekto ma chytil okolo bokov,oprel ma o stenu a začal bozkávať na perách. Tie pery mi boli známe už zo včera. Jasné že to bol Liam. Ešte k tomu tá jeho voňavka!
"Liam,čo robíš?"zasmiala som sa.
"Musel som už."usmieval sa. "Nepáči sa ti to snáď?"
"Ale páči."objala som ho.
"Sme ako také 15-ročné decká,ktoré sa schovávaju pred rodičmi."zasmial sa.
Prikývla som. "Ale takí sme boli aj keď sme spolu ešte nechodili. Vždy sme sa schovávali pred našimi."
"To áno...ale to len kvôli ich nenávisti...inak ako im povieme,že sme spolu?"spýtal sa.
"To neviem."pozrela som naňho. "Čo budeme robiť? Veď moja mama ma zabije."
"To skôr mňa zabije. Ale necháme to radšej tak. Nič im nepovieme,ale musíme zatiaľ naše mami nejako skamarátiť."navrhol.
"Lenže moja mama je tvrdohlavá."
"Tak v tom prípade sa pred ňou postavíme a necháme sa zabiť."zasmiali sme sa.
"Zomrieme spolu."mykla som plecom.
Odtiahol ma od seba. "Netrep."
"Niečo vymyslíme,ale už musím utekať. Bude hodina."
Prežehnal sa. "Bože daj mi silu,človek čo sa ponáhľa na hodinu."
Smiala som sa na ňom. "Nechcem mať neospravedlnú hodinu."odpovedala som a utekala do triedy.
Cez hodinu prišla naša triedna učiteľka. "Žiaci,o týždeň ideme na výlet,teda len ten kto má záujem. Ide len vaša trieda,poprípade štvrtáci. Pôjde sa do Londýna,kde by sme prespali 4 noci. Išli by sme lietadlom. Vybavilo sa to hrozne na rýchlo,takže potrebujem mená tých,ktorí by mali záujem."povedala.
Ja a Mia sme sa ihneď prihlásili. Prihlásili sa ešte ďalší desiati žiaci.
"Nikto viac nechce ísť? Myslela som,že o to budete mať všetci záujem a nie len 12 žiakov."učiteľka bola prekvapená,ale to ja tiež. "No fajn ako chcete. Tak do troch dní mi doneste peniaze,idem ešte za štvrtakmi,možno niekto pôjde. No a budeme bývať na hoteli,ktorí nie je drahý,ale vyzerá naozaj dobre."povedala,rozdala nám súhlasi pre rodičov a išla preč. Rýchlo som napísala sms Liamovi,nech tam kde že idem aj ja. O chvíľu mi napísal,že už má aj on súhlas. Bola som rada,že ideme spolu do Londýna. Mia bola tiež veľmi nadšená že ideme spolu. Chcela byť so mnou na izbe. Súhlasila som,pretože určite by som s Liamom byť nemohla.
Doma som o tom povedala naši,že ideme do Londýna,dali mi peniaze aby som to už zajtra zaplatila. Večer som volala aj s Liamom. Vraj ide do Londýna aj Matt. Moc ma to netešilo,ale snažila som sa nato zabudnúť. Dokonca ide aj Diana, ktorú by som najradšej roztrhala v zuboch. Určite sa im bude pchať zas do riti ako to ona má rada.
Pohľad Liama:
Bol som rád,že idem do Londýna s mojou milovanou Laylou. No dnes v škole keď sa nás na to učiteľka pýtala,tak Diana sa jej spýtala,či môže byť na izbe s chalanom,ale ona povedala že určite nie. Vraj chcela byť Diana na izbe so mnou alebo s Mattom. Je to štetka.
Keď som šiel dolu po schodoch do kuchyne,spieval som si a Karin na mňa divne pozerala.
"Čo ti je? Šibe ti?"spýtala sa ma.
Usmial som sa na ňu. "Čo by malo?"
"Si nejaký veselý."
"Mám dobrú náladu."
"Máš niekoho?"nedala sa.
Znervóznel som,ale snažil som sa tváriť normálne. "Nie nemám. Vravím,že je to len dobrá nálada. A daj mi s tým už pokoj."a odišiel som preč. Je to na mne až tak poznať,že som šťastný? Hm. Nikdy som taký nebol aký som teraz. Stále sa usmievam a ostatné dievčatá ma nezaujímajú. Naozaj som sa zamiloval.
YOU ARE READING
Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)
Teen FictionPríbeh o 17-ročnej Layle,ktorá je zamilovaná až po uši do Matta,ale ako to bude pokračovať ďalej?