Pohľad Liama:
Videl som ich cez okno. Bozkávali sa pred jej domom. Nikdy som necítil taký pocit ako teraz pri pohľade na ich dvoch. Vždy keď som videl niekoho sa bozkávať,bolo mi to jedno aj keď to boli moje bývalé frajerky. Ale teraz! Pichlo ma pri srdci a chytil som kŕč do brucha. Sestra to mávala vždy keď žiarlila. No ja som tento pocit nikdy nemal až na tento deň. Čo sa to so mnou deje? Rýchlo som teda zastrel a začal sa venovať iným veciam. Nechcel som myslieť na nič. Ani na ňu. O pol hodinu som pocítil hlad tak som šiel dolu,kde som si spravil jedlo.
"Braček môj."ozvalo sa za mnou. Karin. Určite nemám na ňu náladu. Ona ma však objala zozadu. Prevalil som oči do hora,zaťal som sánku,zhlboka sa nadýchol,chytil jej ruky,ktoré má obopínali a odhodil som ich preč. "Čo je s tebou?"spýtala sa prekvapene.
"Nič."odpovedal som drsne.
"Predo mnou sa nemusíš pretvarovať,som tvoja sestra a viem,že si dobrý chalan."
"Drž hubu."precedil som pomedzi zuby.
"Čo?"nepočula.
Prudko som sa k nej otočil. "Že drž hubu!!!"zvreskol som.
Do očí sa jej nahrnuli slzy. "Môžeš byť milší! Som tvoja sestra!"skrikla a odišla preč. Všetok hnev zo mňa opadol a nahradila ho ľútosť. Chovám sa ako debil už aj voči sestre.Pohľad Layli:
Ďalší deň v škole som oznámila Mii,že som začala chodiť s Mattom. Vyzerala, že sa teší. Matt dokonca aj cez prestávky chodil za mnou. Avšak Liam sa mi nejako celý deň vyhýbal. Keď som šla do bufetu,uvidela som ho pri skrinkách a keď ma uvidel rýchlo zašiel na toaletu. Ďalej,keď som ho stretla na chodbe tak mal namierené do učebne španielčiny,pretože to mala byť ich hodina,ale on rýchlo vošiel do prvých dverí,ktoré uvidel. Vôbec som nechápala o čo ide. Urobila som niečo? Celý deň som bola úplne mimo,pretože som nad ním premýšľala. Včera mi s ním bolo dobre,cítila som sa ako za starých čias keď sme boli najlepší kamaráti. Myslela som,že je to medzi nami okej,ale ako vidím,niečo mu sadlo na nos.
"V piatok je u Liama nejaká párty."počula som ako sa zhovárali tri dievčatá. "Rozdával nám už aj pozvánky dnes."povedala druhá. A mne zatiaľ nedal. A dá mi ju vôbec? "Teším sa nato. A hlavne,konečne je tento týždeň už posledný a zachvilu sú prázdniny a Vianoce."zvýskli. Zobrala som si veci a išla do triedy.Po škole som stretla pred domom Karin. Objali sme sa. "Prídeš piatok k nám na tú párty,že?"spýtala sa ma.
"No...mne Liam ale nedal pozvánku."priznala som.
Vyvalila na mňa oči. "To naozaj? Veď keď sme sa zhovárali,tak mi povedal,že aj teba pozve."
Mykla som plecom. "Asi si to rozmyslel."
"No ja sa ho na to opýtam,ale snáď bude mať lepšiu náladu,lebo včera bol nejaký nervózny."
"A mne sa zase dnes celý deň vyhýbal."povedala som.
"Niečo s ním je a ja zistím čo...no a na tú párty prídeš aj keby nedostaneš pozvánku."povedala a už sme sa len rozlúčili a odišli každá domov.
----
Tak páči sa vám aj ten pohľad Liama? Mám to písať častejšie?
STAI LEGGENDO
Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)
Teen FictionPríbeh o 17-ročnej Layle,ktorá je zamilovaná až po uši do Matta,ale ako to bude pokračovať ďalej?