Je utorok a za 5 minút je presne päť hodín. Stojím pred zrkadlom oblečená do čiernych rifiel,bielej blúzky a sivého kabátiku. Hneď ako bolo päť hodín ozvalo sa klopanie na dvere. Stál tam. Krásny ako vždy. Nasadli sme do jeho auta a išli sme na pizzu.
„To ti vážne chutí ananás na pizzi?"spýtal sa ma s obdivom.
Prikývla som pobavene. „Áno. Veď je to skvelé!!!"
Zvráštil obočie a pokrčil ústa. „Tak povedz mi čo rada robíš?"spýtal sa.
„No..."zamyslela som sa. „Všeličo...rada športujem,čítam,maľujem obrazy,cestujem a mám napríklad rada aj opekanie alebo stanovanie."
„Vážne? To je skvelé!"
„A ty? Čo rád robíš?"
„Tak asi mám najradšej futbal,kulturistiku,cestovanie tiež...a to je asi všetko."usmial sa. „Ale počul som,že sa celkom rada aj učíš."
„Nie! Nemám rada učenie,ale chcem mať dobré známky,vždy ma to poteší,keď viem,že mám za jedna. Robím to pre seba a nie pre to,že by mato bavilo."objasnila som to. „Nechcem byť tupá ako Diana."mykla som plecom a Matt sa začal smiať. „Nechápem čo na nej máte tak radi."krútila som hlavou.
„Tak vieš,dá sa na nej úžasne zabaviť,je hlúpa,je rada stredo bodom pozornosti.Ako musí uznať,že je to kočka,ale v hlave nič nemá a to sa mne nepáči."vysvetlil. „Ale nebavme sa o nej a poďme už preč niekam na vzduch."navrhol. Zaplatili sme a išli sa prejsť do mesta. Prešli sme sa do parku,kde boli stánky a nejaký kolotoč. „Vystrelím ti rúžu."povedal a už sa blížil k stánku. Dal tam 5 eur a strielal. Napokon sa mu podarilo vystreliť mi rúžu. Postavil sa presne predo mňa veľmi blízko a delila nás od seba len rúža. Jeho oči boli zblízka ešte krajšie a tak isto aj jeho úsmev.
„Toto je pre vás krásna slečna."povedal sladko s úsmevom a ja som si rúžu jemne vzala.
„Keby nie je umelá tak si k nej privoniam aby som vyzerala ako pravá dáma."zažartovala som a on sa aj zasmial. „Ale nie,ďakujem moc."dala som mu pusu na líce.
„Hm,to som si ani nezaslúžil."
Prikývla som. „Zaslúžil,lebo si ku mne neskutočne milý."povedala som.
Chytil ma za ruku a potiahol preč.Išli sme spolu na kolotoč,potom sme si vyskúšali rôzne hry,dostali sme sa nejakým spôsobom dokonca aj na detské ihrisko,kde sme sa šmíkali ako malé deti. Bolo to vtipné,ale zábavné. Potom ma už len zaviezol domov,kde sme sa objali a ja som spokojná išla domov spať.-------------
Síce krátka časť,ale nechcela som tam moc toho písať. Snáď sa páčila.♥
YOU ARE READING
Zakázaný chlapec (DOKONČENÉ)
Teen FictionPríbeh o 17-ročnej Layle,ktorá je zamilovaná až po uši do Matta,ale ako to bude pokračovať ďalej?