AŞKIN BÖYLESİ.
*JİMİN*
..
Başım...karanlık da bile dönmeye devam ediyordu ve midemin de bulanması aynı derecedeydi ama ondan önce dikkatimi çeken bu karanlık da gelen boğuk sesler olmuştu.
Boğuk sesler bir kaybolup bir gelirken hiçbir şey hissedememek ne kadar da kötüydü. Ta ki sesler netleşip vücudumu kontrol edene kadar başım az da olsa dönmeye devam ederken kapalı gözlerimi sıkıp yavaşça açtım.
Kısık gözlerimle tek gördüğüm beyazlar eşliğinde bir bedendi. Elimi kıpırdatmaya çalıştım ama kolumdaki acı ile tısladım görüş açım bir süre sonra netleşirken bana merakla bakan doktor ve hemşireye baktım.
Gözlerimi yeniden kırpıştırıp doktora baktım elindeki dosyaya bir şeyler yazarken hemşire de baş ucumda koluma takılı olduğunu sonradan fark ettim serumla bir şeyler yapıyordu. Neden yatıyordum ve neden böyle hissediyordum. Ondan önemlisi Yoongi nerdeydi.
''bir daha ki sefere daha dikkatli olmalısın Jimin en azından ikiniz için'' ona boş gözlerle baktım. İkimiz için derken..
''Y-yoongi..'' acılarımla mırıldandım.
Başım hala dönmeye devam ediyordu ama şimdilik neden bu halde olduğumu ve Yoongş'nin nerde olduğunu bilmek istiyordum Doktor elindeki dosyaya bir şeyler yazmayı bırakıp bana gülümsemişti.
''o dışarıda uyandığını haber verelim de daha fazla endişelenmesin'' Hemşire kolumdaki serumu bırakıp kapıya giderken doktora hala bakmaya devam ettim neden Yoongi yerine o bana bakıyordu ki
Açılan kapı sesiyle doktordan gözlerimi ayırıp yanıma hızla gelen Yoongi'ye baktım. Yanıma gelip ellerimi tutarken sıcak elleri ilk defa canımı yakmıştı ya da o dokunana kadar ellerimin soğuk olduğunu bilmiyordum.
''beni korkuttun Jimin seni bulduğumda yerde öylece yatıyordun şimdi iyi misin?'' Yoongi alnımdan öperken karşımda bizi izleyen doktor'a baktım. En son balıkları sevmek için kalktığımı hatırlıyordum ama ya daha sonrası...karanlıktan ibaretti.
Demek bayılmıştım ama neden Yoongi'nin sıcaklığı canımı yakıyordu kş neden bu kadar üşüyordum ve neden burası soğuktu soğuk .......ıımmmmmmmmm dondurma Ağzımı istemsizce sapırdattım soğuk dondurma ve çikolatalı sos......dondurma istiyorum.
''D-dondur.....ma''
''ne?''
Yoongi hala elimi tutmaya devam ederken ayak ucuma oturup bana bakıyordu ama nedense Yoongi'yi düşünmek yerine beynim dondurma diye inlemeye başlamıştı Dondurma severdim ama şimdi daha farklı bir can çekmeydi. Dondurma yemek istiyorum hem de hemen.
''D-dondur...ma isti...yorum''
''neden böyle davranıyor? bayılmadan önce de dondurma istemişti hatta kusarken bile'' Yoongi doktora bakarken doktor gülümseyip elindeki kalemi gömleğin cebine takmıştı ama hala dondurma istiyordum hem de çilekli dondurma.
''bu ay ve bundan sonraki aylar böyle davranması normal olacaktır''
''bu ay ve bundan sonraki aylar derken....'' Yoongi düşüncelerimi okumuş gibi doktora bakmaya devam ederken ben de baktım.
''5 günlük hamile bebek daha yeni ve Jimin lütfen kendine dikkat et ve karnına darbe almamaya dikkat et en azından ikinizin sağlığı için Tabi düzenli beslenme ve ağır da kaldırmamak şartıyla''
Ağzım açık doktora bakarken ne söylediğini sonradan anlayabilmiştim ne yani ben.......hamile miydim? gerçekten de hamile miydim?
Doktor ve hemşire bize gülümsedikten sonra dışarı çıkarken Yoongi ağır çekimde bana dönüp boş gözlerle bakmıştı ki benimde ondan bir farkım yoktu. Yüzündeki boşluk yavaşça gülümsemeye bırakırken birden yerinden kalkıp etrafında dönmeye başlamıştı. Tabi korkudan yerimde sıçramıştım ama yine de karşımda çocuk gibi etrafında dönen Yoongi için de değmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BÖYLESİ (BTS ver.)
HumorÇift : NAMJİN - YOONMİN 🐨❤🐑. 🐢❤🐥 YOONMİN Siz hiç dilsiz bir hastanıza AŞIK oldunuzmu ? Peki ya kalbinizi çalanın hastalarınızdan birisi olacağına... Hastanıza aşık olsaydınız hayatınızda neler değişirdi, aklınıza hiç böyle bir olasılı...