BÖLÜM 35

1.1K 58 52
                                    


*NAMJİN*

''Namjoon, korkuyorum artık'' başını dizime alıp yere oturdum 10 dakikadır uyandırmaya çalışıyordum ama hala uyanmamıştı. Uyanması için tokat attım, saçını çektim hatta onu taciz bile etmiştim ama hala uyanmamıştı.

''Namjoon yalvarırım uyan..'' ellerimle yanaklarına vurup baktım. Of! Hamile olduğuma bile sevinemezken Namjoon'u ayıltmaya çalşıyordum.

Omuzlarından tutup sarstım kendine gelmeye başlarken başını biraz kaldırıp bekledim.

''Namjoon iyi misin?''

''Kiraz dudaklım biliyormusun rüyamda senin hamile olduğunu gördüm'' kucağımdan kalkıp saçlarını karıştırarak etrafına bakınmaya başlamıştı Göz devirip elimi gözünün önünde salladım.

''uyan Namjoon o rüya değil di gerçekten de hamileyim''

''NE!!!'' bağırıp şaşkınca bana bakmıştı.

''HA.Mİ.LE.YİM!!''

''yemin et'' göz devirmeye devam ettim. Anlaşılan hala rüyadan uyanamamışa benziyordu.Başına vurdum

''ah bu ne içindi''

''uyanman içindi'' başını tutup sızlanırken hala bana şaşkın şaşkın bakmaya devam ediyordu bu hali fazlasıyla gülünçtü.

''Namjoon....iyi olduğuna eminmisin ? yoksa bebeği istemediğin için mi böyle davranıyorsun. Eğer bebeği istemiyorsan tek başıma da doğurabilirim sana ihtiyacım yok'' gözümden yaş düşerken ne zaman bu kadar hassas ve ağlayan birisi olmuştun. Neden durmadan ağlamak istiyordum.

''hamilesin, hamilesin, HAMİLESİNNNNNNN!!!'' yerinden sıçrayıp etrafta koşmaya başlarken ağzım açık bir şekilde ona baktım, bu bebeği istediği anlamına mı gelirdi yoksa delirmek üzere olduğunu ve benimde dul kalmak üzere olduğumu mu gösteriyordu.

''HAMİLESSİİİNNNNNNN BENİM BEBEĞİM HAMİLEEEEEEE'' etrafta koşmayı kesip yanıma gelmesiyle kucağına alıp benim döndürmeye başlamıştı.

Sanırım delirme kısmı yanlıştı, sevinmişti benim ergenim baba olacağına sevinmişti.

''Namjoon eğer beni biraz daha döndürürsen üstüne kusacağım Cidden...'' dudaklarımı birbirine bastırdım başımın dönmesiyle kusma isteğim de geliyordu. Ah midem yine birbirine girmeye başlamıştı.

''Hamilesin Jin''

''ve kusmak üzereyim hemen beni tuvalete götür'' elimle ağzımı kapatarak konuştum ama giderek midemdeki midemdeki şeyler ağzıma doğru çıkmaya başlamıştı bile Namjoon hızlı adımlarla beni tuvalete götürürken iki elimle ağzımı kapatmaya devam ettim.

Tuvalette beni yere indirir indirmez kendimi lavaboya kusarken buldum.

''ööööğğğğhhh!!''

Yine midemde ne varsa çıkarmıştım Kusmaya devam ederken iki elimle lavaboya tutunup kusmaya devam ettim. Namjoon sırıtımı sıvazlarken hala kusmaya devam ediyordum.

Artık ne kadar şey yediysem bütün yediklerim karşıma çıkmıştı. Hangi ara pizza yemiştim....

''hala inanamıyorum, hamilesin Jin....'' sırıtımı sıvazlamaya devam ederken kıkırdamaya başlamıştı. İçimdeki her şeyi hatta sindirilmeye yüz tutmuş yiyecekler bile, çıkartıp musluğu açtım. Eğer kokusu ve görüntüsünü görmeye devam edersem daha da kusacaktım.

Suyla yüzümü yıkayıp Namjoon'a baktım.

''sen neye gülüyorsun senin yüzünden yine her şeyi çıkardım''

AŞKIN BÖYLESİ  (BTS ver.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin