Haru:
Ostal som sa naňho dívať.
,,Prečo sa nechceš sťahovať?"
,,Chcem ostať tu. Tu sme sa stretli."
,,Aha, tak tu je pes zakopaný."
,,Čože? Aký pes? Prečo spomínaš nejakého psa?" začal som sa smiať.
,,To bolo povedané obrazne. Len kvôli tomu to nechceš odísť?"
,,Áno. Neodídeme? Môžeme ísť len do iného domu alebo iného mesta, ale nie do iného štátu. Prosím." nie. Mačacie oči. Sakra. Pozeral som sa naňho. Dal mi detskú pusu. A ďalšiu, ďalšiu.
,,Neprovokuj." usmial sa. Sadol si mi na nohy a objal ma okolo krku. Hlavu dal na moju hruď a začal priasť. ,,René." vzdychol som. Pôjdem do pekla.
,,Áno?"on pôjde so mnou.
,,Toto je nebezpečná poloha."
,,Prečo?"
,,Prebúdza sa niečo." bol som červený až na prdeli. ,,Pokiaľ nechceš potom ľutovať...nerob to." ja ho tu ohnem cez ten stolík a už ho nezachráni ani prosenie.
,,Čo ak nebudem?" tak moje sebaovládanie išlo ty tam. Obrátil som nástak, že Ren bol podo mnou. Díval som sa mu do očí. ,,Haru?"
,,Áno?"
,,Chcem to." nebezpečne sa mi blyslo v očiach.
,,Poriadne si to rozmysli."
,,Stalo sa. Môj názor je rovnaký. Chcem to. Chcem ťa." moja sebakontrola sa kolíše ako nikdy. Pobozkal som ho. Jemne. Nežne. Nie je kam sa ponáhľať.
,,Haru?" ďakujem bohu. ,,Čo tvoj otec?" sakra. Myslel som si, že si to rozmyslel. Chcem to, ale...bože! Seriem na to! Zdvihol som ho a doslova bežal do izby. Zamkol som a Reného položil na posteľ. Vyzliekol som si tričko. Znova som bol nad ním a už dravejšie som ho pobozkal. Nechal som sa uniesť tým zvieraťom vo mne. Okusoval som jeho jemné ústočká a rukami mu blúdil po tele. Jemne my vzdychal do úst. Jeho ručičky blúdili po mojom chrbte a zanechávali červené čiary. Presunul som sa na jeho krk. Robil som mu tam fliačiky.
,,Môžem ešte prestať. Potom už, ale nie. Nezastaví ma ani tvoje prosenie." pozeral som mu do očí.
,,Ak teraz prestaneš..." ten erotický ksichtík ma vydráždil na maximum. Vyzliekol som mu tričko a začal sa venovať jeho bradavkám. Jeho vzdychy sú pre mňa ako rajská hudba. Jemne som mu okusoval pravú bradavku. Rovnako tak aj tú ľavú. Bozkami som sa pomaly predieraj až k lemu jeho nohavíc. Jazykom som obkrúžil jeho pupík. Pomaly som mu rozopínal nohavice aj s trenkami. Bol predo mnou ako boh stvoril. Bol celý červený. Zakryl si tvár vankúšom.
,,Toto nerob." zobral som mu vankúš. ,,Nemáš sa prečo hanbiť. Si prekrásny." povedal som mu do uška a oblízal som ho. Jemne som skusol jeho mačacie uško a on zastenal.
,,Ahh. Haru!"
,,Hmm. Niekto je tu citlivý." zobral som jeho uško medzi pery a jemnu koho mnul. ,,Ahh! Haru! U-už! V-viac!"
,,Nedočkavec." pobozkal som ho. ,,Musím si ťa pripraviť." dal som mu k ústam 3 prsty. ,,Nasliň." spravil ako som povedal. Vytiahol som ich a dal jeden k jeho vstupu. Jemne som zatlačil. Sykol.
,,Šššš."začal som s ním pohybovať. Ren sa prehol ako luk. ,,Ahh! Viac!"vyhovel som mu a zapojil ďalší prs. ,,Hmmm~" pridal som aj tretí keď som si bol istý, že je pripravený. Nakoniec som svojho kamaráta oslobodil z nohavicového väzenia.
,,Môžem?"prikývol a ja som nasmeroval svoj úd k jeho vstupu. Zatlačil som.Keď som tam bol až po koreň počkal som.
,,M-mô-žeš." pomaly som prirážal. Je tak úzky. Myslel som, že sa spravím hneď, ale nechcem aby to to bolo moc rýchle. Ja som prirážal, občas zavzdychal z toho úzkeho priestoru. René vzdychal na celú izbu. Moje prírazy boli rýchlejšie a prudšie. Chytil som do ruky jeho úd a začal rukou behať hore a dole podľa mojich prírazov.,,Už bu-ahh-dem." oznámil mi Ren pomedzi vzdychy. Trochu som zrýchlil moje prírazy aj moju ruku a ren vyvrcholil. Stiahol sa okolo môjho údu a ja som vyvrcholil do neho. Spamätávali sme sa z prežité orgazmu.
,,Pôjdeme sa umyť." prikývol a ja som ho tam odniesol. Umyl som jeho, potom seba. Utrel som nás a obliekol. Položil som ho na posteľ, ktorú som prezliekol. Ľahol som si k nemu a zaspal z krásnym pocitom.
Božeeeeeee.....🙈 je tu ďalšia časť(skoro som umrela) dúfam že sa páčilo❤❤
YOU ARE READING
Spojila nás nenávisť
RomancePOZOR!! Tento príbeh je o dvoch chlapcoch (boy x boy) Kto nemá rád tento žáner.....NEČÍTAŤ!! Pre tých, ktorý to čítať chcú....len ďalej. Je to môj prvý Yaoi príbeh, takže nečakajte nejaký super príbeh. Vaša TehEvilAnami