(NE) ŠŤASTNÝ KONIEC č. 4

490 35 37
                                    

...o 2 týždne neskôr...

Haru s papiermi vlastníctva nič nezmohol, pretože sa preukázalo, že sú falošné. Haru sa dostal do menších depresií.

,,Je koniec." zašepkal do prázdna svojho bytu. ,,Nezískam ho späť." niekto zazvonil.

,,Otec? Čo sa deje?"

,,Nedvíhaš mi telefón a suseda vravela, že ťa nevidela týždeň vychádzať z bytu. Mal som strach. Deje sa niečo?"

,,Ten hajzel ma oklamal. Tie papiere boli falošné. Skoro ma zavreli do basy." vysvetlil a sadol si na gauč. Cítil sa pod psa. Okrem toho, že Rena nikdy nezíska, tak sa stal alkoholikom. Môže byť jeho život viac dosraný?

Čo sa vlastne stalo v skratke celého ich života? Stalo sa toho dosť a obaja mohli povedať, že to nebolo najlepšie žitie na tejto planéte.

Ren svojho pána po 3 rokoch omrzel, tak si hľadal náhradu. Ren nechcel umrieť a ani žiť na ulici. Nevedel, čo sa s ním stane, ale vedel, že sa mu to páčiť nebude. Po týchto 3 rokoch prišiel aj Haruov otec k rozumu, keď videl svojho syna na úplnom dne. Zistil, že spravil tú najväčšiu chybu vo svojom živote, ale uvedomil si to dosť neskoro. Haru všetko zistil. Zistil, čo jeho otec spravil. Odišiel zo svojho bytu a presťahoval sa do vlastného domu. Začalo sa mu v živote dariť. Vďaka skúsenostiam vo svojom živote ho už nič nerozhodí. Vždy si povedal, že sa to dá napraviť. Robil to pre Rena. Robil to pre osobu, ktorú videl umierať. Od jeho smrti prešli 3 roky, ale Haru neprestal Rena milovať. Nedokázal na neho zabudnúť, nech sa snažil akokoľvek. Nikdy viac sa nezamiloval. A ako sa to stalo? Ako Ren zomrel? Bolo to síce strašná, al zároveň tá najlepšia smrť. Nikdy by sa o smrti nemalo hovoriť v pozitívnom pohľade, ale inak sa nedá.

Renov pán si zavolal nesympatického doktora, ktorý mal obhliadnuť Rena. Jeho pánovi sa zdalo, že je niečo v ,,neporiadku,,. Podplatil doktora, aby mu vpichol látku, po ktorej nadobro zaspí. Doktor prijal nemalú sumu peňazí a vpichol Renovi uspávaciu látku. V tom do domu vpadol Haru a s políciou. Haru okamžite bežal za Renom. Keď ho Ren zbadal neubránil sa slzám, ktoré zmáčali jeho tvár.

,,H-Haru!" doslova zakričal Ren a vrhol sa Haruovi okolo krku. Plakal a nedokázal prestať.

,,Ren? Ren! Čo sa deje?" spýtal sa Haru, keď si všimol jeho divného správania. Pohľadom zavadil o Renovho ,,pána,,. ,,Čo ste mu spravili?" chytil ho pod krkom. Ten slizký had sa len usmial.

,,Mal by si sa so svojim maznáčikom rozlúčiť." v Haruovích očiach blbčal hnev k tomu parchantovi.

,,Čo si mu spravil?" jeho úsmev mu nezmizol z tváre ani keď mu Haru uštedril dobrú mierenú ranu do nosa. Nezaoberal sa odpadom a bežal za svojim mačiatko, ktoré možno vidí na posledy.

,,P-podplatil ma a-aby som....aby som mu vpichol látku, ktorá ho uspí." vyspovedal sa doktor predtým, než ho odviedli. Haru držal Rena pri sebe a plakal.

,,Prišiel si si pre mňa." povedal s úsmevom Ren a pobozkal svojho pána na kútik pier. ,,Som unavený."

,,Ja viem. To nevadí."

,,Keď si pospím...pôjdeme na zmrzlinu?" usmial sa.

,,Pre teba všetko. Pôjdeme kam budeš chcieť." Haru začal ešte viac plakať, aj keď si povedal, že bude silný.

,,Prečo plačeš?" spýtal sa váhavo Ren, pretože si nebol istý, či sú to slzy šťastia alebo sa niečo stalo.

,,To nič. Keď si pospinkáš, tak pôjdeme kam si povieš. Kúpim ti všetko na čo si ukážeš. Urobím všetko, aby si bol šťastný."

Spojila nás nenávisťOù les histoires vivent. Découvrez maintenant