Nisam više zaspala,noćas nakon onog sna.Izlazak sunca sam dočekala potpuno budna.Upalila sam TV oko pola 7,i gledala reprizu How I met your mother.Ova serija baš nikada ne dosadi,koliko god puta da ju gledaš.
Justin's POV
'Ali pogledaj.Mala se zove Maya.Justin,kolike su šanse da je ovo samo neka uvrnuta slučajnost?' -Ryan je pitao dok smo stalkali Amynu sestru na twitteru.
'Ryan,Arianna..ona je mrtva.Prestani da pričaš takve stvari,molim te.' -Rekao sam očajno,jer više nisam mogao da slušam ovakve stvari.
'Justin,slažem se sa njime.Daj,pa pogledaj.' -Chaz je rekao.
'Prestanite!' -Viknuo sam. 'Ne pomažete.Boli.Prestanite.' -
'Dobro,kako hoćeš.' -Chaz je rekao,a Ryan je samo izašao iz sobe.Ne znam šta im se dešava i zašto ovo rade.Nanervirano sam odmahnuo glavom.
'Justin,jel ti mogu nešto reći,bez da se ljutiš,praviš dramu,ili bilo šta?' -Pitao je Chaz.Samo sam klimnuo glavom,pitajući se kakvu sada 'pametnu' stvar ima da kaže.
'Prvo mi reci,jel bar malo misliš da je Amy zapravo Arianna?Iskreno.' -Rekao je.Udahnuo sam.
'Da.Kad je vidim zakleo bi se da je ona,ali onda se sjetim da..bio sam tu,Chaz.Sa njom kad je..' -
'Dobro,znači misliš.Toliko stvari se moglo desiti,Justin.Možda nije umrla,možda su te zafrkali,možda se sada ne sjeća ničega,a možda glumi da te se ne sjeća.Približi joj se.Pokušaj da dođeš do Maye,ili nekoga.Oni će te prepoznati,a bome i ti njih sa sigurnošću.' -Chaz je rekao.
'Govoriš mi da joj se približim da vidim je li ona moja djevojka koja je umrla prije tri godine.' -Odmahnuo sam glavom,i nasmijao se.
'Dobro,misli sada da sam lud,ali realno,trčat ćeš za njom,Justin,vidjet ćeš.Vidjet ćeš da će te kopkat i da nećeš izdržati.' -Rekao je.Znaš šta,Chaz?Jebi se.Sada mi je još više sumnje nabio.Sada imam bolesnu potrebu da saznam je li ta djevojka Arianna.Sad samo to želim da znam.Mnogo ti hvala,Chaz.Sklopio sam laptop,i spustio ga na krevet,a zatim uzeo mobitel.Iako je bilo tek 9 sati,nije mi bilo važno.Utipkao sam Amyin broj,i nazvao ga.
Maya's POV
Sjedila sam kod Amy u sobi jer smo se dogovarale da idemo u kino.Zapravo,ona ne želi da ide,pa sam ja u fazi nagovaranja.Dosađujem joj već pola sata.Otišla je da se istušira i rekla mi da joj nestanem iz sobe prije nego se vrati.Baš kad sam htjela ustat kucat joj na vrata od kupatila,zazvonio joj je mobitel.
'Ugh..' -Rekla sam i ustala.'Ams,zvoni ti mobitel!!' -Viknula sam,ali očito me nije čula.Vratila sam se do noćnog ormarića i sa njega podigla mobitel.'Justin Bieber' -pisalo je.Ah,tako bi htjela sa njime ponovo pričati..Da,ponovo.Dobro ste čuli.Vidite..Amy zapravo nije Amy.Amy je moja sestra Arianna koja je bila sa Justinom dugo vremena,ali 'zbog njega',kako moj tata kaže,je pala sa stijene,nakon čega je skoro godinu dana provela u komi.Tata..tata nikada nije volio Justina,i jednostavno je iskoristio činjenicu da se Arianna,tj. Amy nije mogla sjetiti ničega,te je Justinu slagao da je mrtva,a njoj stvorio potpuno novi identitet.Bolje rečeno,zabludu u kojoj mora da živi.Puno puta sam joj u ove dvije godine htjela reći istinu,jer nisam je htjela gledati kako pati,i kroz šta prolazi zbog svega ovoga,ali tata bi me ubio.Doslovno.Arianna je uvijek bila njegov broj jedan,i nikada ne bi dozvolio da ju nešto povrijedi.Justin jeste,na neki način,i pogledajte šta je uradio njemu.Slagao mu je da je osobu koju je toliko voljeo-mrtva.Mobitel je i dalje zvonio,ali nisam se smjela javiti.Ako bi mi Justin prepoznao glas,sve bi otiško k vragu,i tata bi me ubio.Spustila sam mobitel na krevet,i taman je prestao zvoniti.Sjela sam pored,i čekala da Ari..Amy izađe iz kupatila.Ubrzo je tako i bilo.
'Zvonio ti je mobitel.' -Rekla sam,k'o iz topa,čim sam vidjela da je izašla.Želim da ponovo upozna Justina,i želim da joj on pomogne da se svega sjeti.
'Ko je bio?' -Pitala je.
'Nisam se javila..' -Odgovorila sam.Klimnula je glavom,i uzela mobitel.Nakon par sekundi se široko nasmijala.
'Wop,ko je to,pa se tako slatko smiješ?' -Pitala sam,mada sam dobro znala odgovor.
'Ma,niko.' -Odgovorila je,nakon čega je sjela na krevet i počela tipkati poruku.
Amy's/Arianna's POV
Justin me zvao.Sjela sam na krevet i počela da pišem poruku.'sori,tusirala sam se,trebao si me? ' -Poslala sam.Taman kad je Maya počela sa svojim moljakanjem,došao mi je odgovor.
'Maya,neću nigdje ići,ajde van.' -Rekla sam.
'A dobro,ajde.Glupa si,by the way.' -Rekla je i izašla,nakon čega sam otvorila poruku.'ma nema problema htio sam pitati jesi mozda za rucak kasnije?' -Pisalo je.
Ouou,jel to Justin Bieber mene poziva na dejt?Weeeird.Ali naravno da oću,ej.'naravno,samo reci kada i gdje ' -Odgovorila sam mu.Ubrzo sam dobila kratko 'oko 13:00?Plaza?' -'Deal ' -Odgovorila sam,i nasmijala se.
__________________________