15.

22 2 0
                                    

Justin's POV

Osjećaj..osjećaj je bio kao da je prvi put ljubim.Da se onaj mali milion poljubaca nikada ranije nije desio.Ali da,bilo je savršeno.Bilo je kao nekada ranije.Ja,ona,nasmijani,zaigrani,nenormalni.Tipikl as.Odmakeo sam se iz poljubca nakon čega sam ustao i sjeo pored nje.

'Ovo smo bili mi..' –Rekao sam.

'Šta?' –Upitala je zbunjeno,nakon čega se i sama digla u sjedeći položaj.

'Ovo smo bili stari mi.Mi koji smo vrijeme provodili zajedno,smijajući se,i zabavljajući,i onda,random i neočekivano se poljubimo..' –Objasnio sam.

'Aha..' –Rekla je,tiho.

''Glupo se osjećam ponekad zbog ovakvih stvari,ali..' –Rekla je.

'Hej,ne ponovo ovo.' –Rekao sam.

'Dobro,izvini..' –Rekla je i digla se sa poda.

'Gdje ideš?' –Upitao sam.

'Moraš se spremiti za koncert..' –Rekla je i krenula da izađe.Brzo sam se digao,te potrčao za njom,nakon čega sam je zagrlio odzada kada sam je stigao.

'Prvo,to nije koncert,nego nastup za manju grupu ljudi,drugo,imam još vremena.' –Govorio sam polutiho,jer su mi se usta nalazila pored njenog uha.

'Svejedno,nastup je.' –Rekla je i nasmijala se.

'A i obećala sam Mayi pomoći da nađe haljinu za neki ples.' –Objasnila je.

'A dobro onda..' –Rekao sam,nakon čega sam je poljubio u obraz i pustio.

'Vidimo se.' –Rekla je i izašla iz sobe.Zagrizao sam donju usnu,prošao rukom kroz kosu i okrenuo se na petama.A idem se tuširat kad već nemam šta drugo radit.

Maya's POV

Zamolila sam Ariannu da mi pomogne oko haljine za ples u školi i čekam je već pola sata,ali od nje ni traga ni glasa.Ubit ću je ako me izradi,jer sam već mami rekla da ne treba da ide sa mnom,i sad je ona otišla na posao.Čekala sam ju gledajući How I met your mother.That's it,ako ne dođe za 10 minuta idem sama.Minute su prolazile ko godine,jer sam stvarno bila uzbuđena zbog ovoga.Ne samo da je glupi 3 razred škole završen,nego me na ples pozvao i najseksi tip iz škole.Ok,Arianna,udavit ću te.Napokon je uletila u kuću,i počela da se dere okolo.

'Sekunda da presvučem majicu,znam da kasnim,oprosti!' –Viknula je i otišla na sprat.Thanks God.Uzela sam torbu i izašla van,te sjela u auto.Nakon neke dvije minute,i ona je došla.

'Oprosti,oprosti,oprosti.' –Govorila je dok je palila auto.

'Ja i Justin smo se zezali i zaboravila sam na vrijeme i jebiga.' –Rekla je.

'Nema veze,djeluj sad,ako se zatvori ona radnja zbog tvog blebetanja udavit ću te.' –Rekla sam.Ona je samo klimnula glavom i počela da okreće auto.Uskoro smo bile u jednom o većih tržnih centara.Odmah smo otišle u radnju gdje sam vidjela jednu haljinu koja mi se sviđala,ali nisam ju tada uzela jer nisam imala dovoljno novca kod sebe.Bila je na ulazu ranije,a sada ne.Daaaj,pa nije fer,uopće.

'A daaaj,izgleda da je otišla.' –Rekla sam razočarano.

'Kako znaš?' –Upitala je Arianna.

'Pa nema je na izlogu.Tu je bila.' –Pokazala sam na jednu od lutaka na kojima je bila obučena prošli put.

'Dolazila sam sa Sashom,ali nisam imala dovoljno novca.' –Dodala sam.

'A vidjet ćemo,možda su je samo maknuli..' –Rekla je,nakon što smo ušle unutra,i došle do žene koja radi tu.

'Izvinite,crno-crvena haljina,koja je bila tu na izlogu..Ima više?' –Upitala sam,moleći se u sebi.

'Ne,žao mi je.Ostala je smao jedna i prodali smo je jutros..' –Odgovorila je.A daaaaaaaaj,pa nije feeer.Šta ću sad do vraga da kupim?

'Fuck..' –Tiho sam rekla,nakon čega me Arianna povukla u stranu.

'Tiše malo,ne psuj zbog haljine,pogledaj da li ti se tu nešto sviđa,ako ne idemo dalje..' –Rekla je.Klimnula sam glavom i počela da gledam po haljinama koje su bile obješene.

'Pre kratko,pre dugo,pre Lady Gaga,pre šljokičasto,pre velik dekolte za nekog ko nema sise,pre 18. vijek..Ew,ne,ne i ne.' –Rekla sam.

'Dobro,idemo negdje drugdje,ajde,ne nerviraj se.' –

'Pa možeš ti da kažeš ne nerviraj se,kad nisi ti ta koja nema haljinu za ples na koji treba da ide sa najseksi tipom u našoj školi,duuuh.' –Ironično sam rekla.

'Joj,ne budi drama quuen,nastavi tako,i vraćam te doma.' –Odgovorila je izlazeći iz tog dijela.Ušle smo u neku drugu,u kojoj opet naravno ništa nije bilo normalno.Vrijeme je prolazilo,neke su se već i zatvorile,a ja nemam haljine.Ma supeeer.

'Ova je zadnja,našla ili ne,idem doma.' –Rekla sam,već sita svega danas.Ušle smo unutra,i počele da rovimo po haljinama.Ja na jednu stranu,Arianna na drugu.Bile su mi ostale još 4 haljine,na mojoj strani i već sam polako počela da gubim nadu,kad me Arianna viknula.Okrenula sam se prema njoj,i vidjela je kako drži savršenu rozu haljinu. (http://data.whicdn.com/images/65434390/large.jpg Zanemarite žensku,jel lol)

'Jes.Jesjesjes.' –Rekla sam,prilazeći joj.

'Molim te bože neka bude moj broj,molim te,molim te,dovoljno sam slomova živaca danas imala.' –Rekla sam uzimajući haljinu od nje,nakon čega sam polako pogledala na veličinu.

'Fuck yeah!' –Viknula sam i skočila.

...

Arianna's POV

'I jeste našle na kraju?' –Pitao je Justin,dok smo pričali na mobitel.

'Da,bože,ludila je tamo. ' -Rekla sam i nasmijala se.

'Haha,a fino.' –Odgovorio je.

'A ti?Kako je tebi bilo na onome kon..nastupu?' –Upitala sam.

'Pa dobro.Upoznao sam par fanova nakon toga,i tako.' –Objasnio je.

'Doći ćeš sutra?' –Pitala sam.Mama i tata idu par dana,tako da će Justin doći da prenoći, 'da ja i Maya ne budemo same'.

'Da,naravno.Moram prvo u studio,ali oko 4 bi trebao biti gotov,pa ću samo doma da se istuširam i presvučem u nešto normalno,pa ću da dođem.Do 6 bi trebaš biti tamo.' –

'A dobro,Maya ide u pola 8,tako da je ok,valjda.' –

'Da,naravno,super.Taman stignem isplašit malo tog njenog.' –Justin je rekao,nakon čega se nasmijao.

'Ma baš si divan.' –Rekla sam.

'Znam da me voliš,ne moraš bezveze da lažeš.' –Rekao je,nakon čega sam ja ostala bez teksta.Pa da..ja njega..volim.

Love me like you do!Where stories live. Discover now