Arianna's POV
Ja i Justin smo razgovarali o nekim stvarima u dnevnoj sobi,kada sam slučajno pogledala lijevo i vidjela naše mame,te Mayu,i ona dva dečka na stepenicama kako sjede i gledaju u nas.Nasmijala sam se i odmahnula glavom.Kada su vidjeli da sam ih skontala,brzo su se maknuli.Mame u kuhinju,a njih troje na sprat.Justin se okrenuo da bi vidio u šta ja gledam,i vidjeo je spomanu Mayu kako trči preko zadnjih par stepenica.
'Bili su tu?' -Pitao je.Klimnula sam glavom.
'I njih troje i mame.' -Rekla sam.
'Koji stalkeri,ne vjerujem.' -Nasmijao se.Ima lijep osmijeh.Znate,iako ga sada poznajem tek par dana,kad god sam sa njim imam taj neki osjećaj kao da ga znam dugo,što je zapravo i istina u jednu ruku,i čudan je osjećaj.
'Htjela bi..jel postoji nešto što..neki snimci..nas?' -Pitala sam,spuštajući glavu.
'Da,naravno.Ima nekoliko koje smo mi snimali,ili neko od prijatelja,a postoje i oni u javnosti od novinara..' -Odgovorio je,ne praveći eye kontakt sa mnom ni na trenutak.
'Možemo ih..pogledati.' -Rekao je.'Ako želiš,naravno.' -Brzo je dodao,i napokon me pogledao.Klimnula sam glavom,i nasmijala se.
'Htjela bih to.' -Odgovorila sam.
'Dođi onda.' -Rekao je,nakon čega je ustao i pružio mi ruku.Pogledala sam ga u oči,pa u ruku i tako nekoliko puta,nakon čega sam spustila svoju na njegovu i ustala.Stisnuo mi je ruku,nakon čega me opet zagrlio.Prvo mi je bilo neugodno i neobično,ali onda sam uzvratila,ruke omotavajući (if this is even a word) oko njegovog vrata.Njegove ruke su bilo čvrsto omotane oko moga struka,polako me dižući u zrak.Osjećaj je bio..neopisiv,stvarno.Popuštajući ruke,spustila sam ih,nakon čega se on odmakeo za korak.Pogledao me,a onda bez riječi krenuo na sprat.Pratila sam ga,šuteći.Ušli smo u jednu od soba,gdje je prva stvar koju su vidjeo bio king sized bed,sa braon posteljinom na sebi.Soba je bila prilično velika,sa izlazom na balkon,i mnogo prozora,na kojim skoro i nije bilo zavjesa,osim na krajevima.U desnom dijelu sobe je bio stol sa par knjiga i cd-a,te laptop,dok je suprotni dio bio nešto opušteniji,uređen šarenijim bojama,sa 2 lazy baga.Također bi da naglasim,da je bila jako uredna za jednog dečka.Iznad kreveta je bila jedna polica,kojoj sam se približila,shvativši da su na njoj slike.Bilo je tu par slika sa fanovima,između ostalog i Mayom,te sa porodicom.Ali..niti jedna naša slika nije bila tu.Znam,mislio je da sam..mrtva,ali nekako sam očekivala da bi barem možda imao našu sliku.Okrenula sam se u smjeru stola,kod kojeg je tražio cd-ove,i približila mu se,kad sam vidjela našu sliku,spuštenu na stol,bez ikakvog okvira.Da,ipak ima našu sliku.Prešla sam rukom preko nje,kad je Justin digao glavu.
'6 mjeseci.' -Rekao je.Zbunjeno sam ga pregledala.
'Slika je napravljena na dan kad nam je bilo 6 mjeseci veze.' -Ponovio je,otvarajući laptop.Klimnula sam glavom.
'Justin,ja znam..' -Zastala sam,jer sam primjetila da ne obraća pažnju,nego da stavlja cd u laptop.
'Justin..' -Rekla sam,spuštajući ruku na njegovo rame.
'Da?' -Pitao je,nakon čega su nam se pogledi ponovo susreli.
'Znam da je stvarno čudno ovo sada sve,da ti vjerovatno smeta što se ne sjećam ništa,što sam zaboravila stvari koje su nas vezale,što nemam pojma ništa o sebi,a kamo li tebi,što je sve ovako neugodno,što nemamo o čemu da pričamo,nikakve uspomene i sjećanja da razmjenjujemo,ali..' - Jednu ruku mi je stavio na bok,te me njome povukao do sebe,na stolicu,koja je bila dovoljno široka za nas oboje.
'Arianna,ne krivim te.Znam da nisi ti tako birala,znam da ne možeš svega da se sjetiš na jednom,znam da je zbunjujuće,znam da si povrijeđena,ili kakva već.Nisam glup.Ali sam dovoljno zaljubljen da pristanem kroz sve ponovo proći sa tobom.Prvo upoznavanje,prvi izlazak,prvi poljubac,prvi odlazak na odmor,prvo izlaženje u javnost..sve.Bila ti Arianna ili Amy,sjećala se svega kroz šta smo prošli ili ne,volim te.Jebeno te volim,i spreman sam svaki preostali trenutak koji mi je predviđen na zamlji provesti baš sa tobom,pomažući (if this is even a word,again) ti da se sjetiš svega,da se sjetiš šta smo imali,šta smo bili.A opet,ako se to nikada ne desi..svejedno mi je.Bio bi spreman stvarati nove uspomene.' -Rekao je.Niti na trenutak nije trepnuo,niti jednom pogledao u bilo kojem drugome pravcu,osim u pravcu mojih očiju,niti jednom nije zastao,što mi je dalo jaku sigurnost da misli sve od riječi do riječi što je rekao.Ne shvatam,zašto ga je tata okrivio da je bio gad,da sam zbog njega mogla umrijeti..Pa očito je da me je volio,da..
'Justin..' -Počela sam,ali me je prekinuo.
'I ako ti to želiš,dokazat ću ti sve ovo djelima,a ne samo pričati u vjetar.Sve,što sam sada rekao sam voljan pokazati,ako mi dozvoliš.' - Udahnula sam,na prvu ne znajući šta reći,ali u glavi su mi se ponovo počele vrtjeti sve upravo izgovorene riječi,pa sam se nasmijala.
'Da,želim to.' -Rekla sam,gledajući u njega,onako čvrsto i odlučno kako je on u mene prije par trenutaka.Napokon, i on lagano nasmijao,stavljajući svoju ruku na moje lice.I da,počeo mi se polako približavati,i uskoro sam mogla osjetiti njegov topli dah na licu,nakon čega sam njegove usne osjetila na svojima.