Mert yanımıza yaklaştığında önce uzunca bize baktı, sonra da konuşmaya başladı.
"Artık Azra'yı ben alabilir miyim??" Diye sordu Özgür'e bakarak. Özgür de bu soruya karşılık Mert'e sinirli bir şekilde bakmaya başladı ve, "nedenmiş o?", diye bir soru yöneltti Mert'e.
"Çünkü artık ben dans etmek istiyorum. İzin ver de buna Azra karar versin." Dedi Özgür'e bakarak, ve bana dönüp;
"Benimle dans eder misin?" Diye sordu. Ben de kabul ettim. Özgür'den de özür dileyerek Mert'le dans etmeye başladım. Özgür'de sinirli bakışlarını hiç bozmadı. Bana sinirlenmedi fakat Mert'e çok sinirlendi. Çünkü biz dans ederken gelipte dansımızı bozmuştu Mert. Ama ben de bu intikam oyunu gereği kabul etmiştim.
İyi ya da kötü yoktur, bizi mutlu edenler veya mutsuz edenler vardır sadece.
Biz dans etmeyi sürdürürken Mert benden bir an bile gözünü ayıramıyordu. Gözlerimin içine bakarak, "çok güzel olmuşsun yine her zamanki gibi." , dedi. Ben de gülümseyerek, "teşekkür ederim." , diye cevapladım. Bir süre sonra yine öylece sessiz kaldık. Sadece dans ediyorduk. Ne o konuşuyordu ne de ben. İkimiz de konuşmuyorduk. Sessizdik. Mert bana bakmaya devam ediyordu. Sonra bir anda Mert'in gözü, benim gözlerimden dudaklarıma kaydı. Ve bana yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Gözleri hâlâ dudaklarımdaydı. Yaklaşmaya devam ediyordu. Dudaklarıma doğru yavaşça yaklaşıyordu. Ama bir anlıkta olsa bunu yapmasına izin veremezdim. Ona karşı duygularımı korumam gerekiyordu. Korumalıydım. Onun beni öpmesine izin veremezdim. Kafamı karıştırmasına izin veremezdim. Sonra Cem bey mikrofonla konuşmaya başlayınca müzikte durdu, dans eden çiftlerde. Herkes durmuş Cem beyi dinlemeye başlamıştı. Ve tabi biz de durmuştuk. Mert'in durmaya hiç niyeti yoktu gerçi ama ben durunca o da durmuştu. Çok şükür beni şimdilik öpememişti. Ama buna bir şey yapmam gerekiyordu. Evet, şimdi engel olabilmiştim ama ya yarın. Veya bir sonraki gün. Her zaman da engelleyemezdim ya. Artık anlardı o zaman da sürekli engellemeye çalışınca.
Artık gecenin sonuna gelmiştik ve parti bitmişti. Herkes ayrılmıştı oradan. Mert yanıma geldi ve,
"Seni eve bırakayım." Diyince ben de gerek olmadığını, benim şoförümün geleceğini söyledim. Evet, gerçekten benim şoförüm gelecekti. Babam gecenin sonunda şoförümü beni alması için göndereceğini söylemişti. Ben Zeynep'le dışarı çıktığımda Mert'te bana eşlik etmek istedi arabaya kadar. Özgür'de yanımıza geldi ve o da beni bırakabileceğini söyleyince, ben de Mert'e söylediğimin aynısını Özgür'e de söyledim. Tabi yine bu durumda Mert sinirli bakışlarını Özgür'e göndermeyi ihmal etmedi. Özgür de öyle. Biraz bekledikten sonra şoför geldi. Araba yanımızda durur durmaz Mert hemen benim kapımı açtı. Ben de teşekkür edip bindim arabaya. Zeynep'te benim arkamdan bindi. Önce Zeynep'i bırakacaktık evine.
Özgür'ün Ağzından
Biz Azra'yla dans ederken Mert bizim o anımızı bozmuştu. Azra'yı benden alıp ikisi dans etmeye başladı. Ben çok sinirlenmiştim. Azra da herhalde kavga çıkmasın diye onunla dans etmeyi kabul etmişti. Yoksa başka ne için olacak ki. Aşık değildir herhalde. Ben Azra'yı bilmem ama Mert kesin aşıktı. Bir an önce bir şeyler yapsam iyi olacak diye düşündüm. Partiden sonra bunu halledecektim. Parti bitmişti ve Azra'nın da şoförü gelmişti. Bu sebeple Azra gitti evine. Aslında şoförü gelmeseydi eğer, onu ben bırakmayı düşünmüştüm. Azra gittikten sonra, Mert'te gitmeye başlamıştı. Ben de hemen Mert'e seslendim.
"Meeertt sen dur bakalım." Diyince o da durdu ve arkasına dönüp bana doğru baktı. Sonra yanıma doğru yaklaştı, o sırada ben de ona doğru yaklaşıyordum. Tam yaklaştığımız zaman benden önce Mert konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam İle Aşk
Genç KurguBağlanmayacaksın Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. 'O olmazsa yaşayamam.' demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten gen...