nofil apny kmre me rocking chair pr jhulta cigerette pe cigerette phunkta ja rha tha...uska bs ni chl rha tha ki wo kmre ki hr chiz ko wo tahes nahes kr de.. usy bar bar faheem k hath me zara ka hath nzar arha tha... wo chah kr b us mnzar ko bhul ni pa rha tha..
"i knew it.. i knew it.. ye sari ki sari ldkiyan froad hoti h.. " wo ek jhtke se chair se uth khara hua..
" pr mujhe kya frk padta h.. wo kisi se b mily.. khin b jaye..kch.." phir bolte bolte wo ruk gya...
"nhi.,.. mujhe frk parta h... ha.. kyunki usky nam k sath ab mera nam jura hai... nhi mrs. zara nofil ahmad main tmhe apni izzt k sath ni khelne dunga... no. never ever......" usny apna kot utha kr bed pr phenka...zzzzzzzzzzzzzzzz
"are wah mera bachcha.. ajto apneap hi nichy agya... mashaallah mashaallha... tmhe is trh dekhe hue ktny dn ho gye thy"
rizwana begum ne jb zari ko lounge me ata dekha to unki khushi ka koi thikana na raha.. wo bhut dino bd aise ayi thi.. wrna to bs apne kmre tk mehdood rhti thi.. aur sofay pr baitha azar khushi k sath hairt me par gya tha.. usny nzre uthakr dekha to azar ek tuk bus usy hi dekhe ja rha tha..." bs kr de yar.. kya aj tu ankho sy zari ko hi kha jaega.. ye ly pakory kha" zaroon jo kbsy usy aise dkh rha tha.. usy shrart sujhi.. aur usny grm grm pakora usk hath pr rkh diya... jissy wo uchl gya.. aur zari ne shrma kr rizwana k pehlu me mu chipa liya...
"zari tm ready ho to phr hm nkle?.. saba apny bag me kch tatolty hue boly..." to azar ny sawaliya nzro sy dono ki trf dekha.. tbi rizwana bol uthi..
" ary beta kaha ja rhi ho sham k wkt...aur beta zari.. ye tmhary shuruaat k dn h.. ismy ahtiyat bhut zaruri h..aur hamla aurto ka yun wkt bewkt ghr sy nklna thik ni h... beta" unhony usy pyar sy smjhya..
" chachi jan main jaldi hi laut aoungi.. ap blkul b pareshan na ho.." usky khne pr rizwana chahkr b agy kch na kh payin.. pr azar..... pta ni kyu uska bahr jana usy achcha ni lg rha tha wo usy rokna chahta tha.. pr wo abi kch ni kh skta tha.. wo uspr zabrdsti apna faisla ni thopna chahta tha..abi to usky zahen sy dr nklna shuru hua tha.. eslye wo aisa kch ni krna chahta tha jissy ki usy kch b bura lagy....eslye wo chupchap uth kr apny kmre me chala gya.. aur apni wardrobe ko kholkr dkhne laga aur muskura diya...
BẠN ĐANG ĐỌC
patthar moum hua = (COMPLETE)#
Lãng mạnye kahani h pyar aur takrar se bhari hui.. nafrat aur mohabbat.. ye wo do talwaren h jo ek meyan me ni rh skti.. ab kiski jeet hogi ye to wkt hi btaega...