dil-e-nadaan...

695 30 7
                                    

"ohoo.. bhai..jldi jldi ye sb htao yha se...es kmre me ek b aisi waisi chiz ni.. rhni chahiye..aur ha tum ... suno". unhone pas me khari us ladki se kaha..
" tm pura dn zari baby ki hr chiz ka dhyan rkhogi..usy koi b tkleef ni hony chahiye..aur jb b...." wo abi aur b kch khti ki rabiya begum ne unhe tok diya..

"are rizwana.. tm etni taintion mt lo.. hm sb hain na zari k sath..inshaallah sb achcha hoga..aur ek bar phir se bhut bhut mubark ho.. hony wali dadijan.." ye khte khte unhone.rizwana begum ko gly laga liya.. jo tbse phuly nhi sama rhi thi jb se dr ne sbko zari k ma bnne ki khushkhbri sunai thi.. es wkt b sb ghr waly zari aur azr k room me jama thy..

"apko b bhut bhut mubark ho hony wali nani jan ...allah apko b jld hi ye din dikhayega.." unhone rabiya begum k hath dabate hue khushi se kha to nofil phlu bdl kr rh gya.. jbki saba apni jgh se uchl kr rh gyi.. phir dono ki nzre mili.. aur ek jhtke se dono ne mukhtalif janib muh modh liya..

"to kb suna rhi hain ap good news.. zara motarma.." saba ne zara ko kohni mari to wo usy kha jany wali nzron se dkhne lgi..

"phle tu suna de... phir main bi suna dngi.. " usny bdla liya..

" are inshaallah .. bhut jld sunaongi.." usne jhoot moot collar uthate hue kaha.. to zara usy ankhe phade dekhy gyi..

"saba ki bachchi.. ktni beshrm hai tu.." usny sbki nzr bachakr uski pith pr ek dhap jamaya..

"achcha achcha ab sb chalo yha se.. meri beti ko aram krny do.. kbsy baithi hai bechari.. aisi halt me zada der baithy rhna thik ni h.. tm let jao idhr aram se.."
rizwana ek bar phor sbko hidayt deti hui zarish ka takiya thik krke usy litate hue boli..

phir sb kmre se chle gye.. aur lounge me agye.. jaha azar sr jhukaye baitha tha...usy smjh me ni arha tha es khbr pe wo khush ho ya ghmzada ho..usy jaise hi ye khbr mili wo phuly nhi sama rha tha.. lekin agle hi pl es khushi se wabasta hr tlkh lmha yad ane laga to phir uski khushi mandh par gyi.. usy smjh ni arha tha ki wo kaise zari ka samna krega..
abi wo esi udherbun me tha ki sab usky pas agye..

" bhai.. chaliye jldi se bataiye ap hme kb treat de rhe h." zara azar k pas baithte hue boli.
to sb ne ha me ha milayi..
" ha bhai hony wale papa ji...ek badhiya se treat to bnti hai na.." rida b agy badhi.. to sb usky pichy par gye..

" thik h.. to jb b aplog khnge. apko treat mlegi.." usny dheme se muskurakr kaha.. kyunki wo ni chahta tha ki kisi ko b uske aur zari k rishte pr koi shak ho.. usky ha khty hi ladkiyo ne hurray ! ka nara lagaya..aur cornr pr baitha nofil bs haule se muskura diya..

aur zara mn hi mn sochne lagi..
" hai.. ye ktna pyara lgta hai haste hue.." tbi nofil ne usy ghura.. to wo satpata gyi..
" khadoos khi ka" usny mn me usy danta..

zzzxxxxxxxxxxxx

wo jaise hi kmre me dakhil hua.. to uska samna.. ek tuty bikhry wajood se hua.. kya kch nhi tha uski ankho me.. kin nazro se dekha tha usko zari ne.. ek pal ko to wo kat kr hi rh gya tha...phir himmat jutakr agy badha..

"zari.. main janta hu tm meri shkl b ni dkhna chahti ho..shayd mere kahe alfaz tmhari nzro me khokle hi sabit hnge.. lekin phir bi main .. tmse khta hu.. ki tm meri zindagi me ane wali pehli.. aur akhiri ladki ho..na tmse phle koi tha... aur na hi tmhare bd koi hoga.."
wo thora ruka aur phir khne laga..

"zari..... kya tm mujhe ek mauka dogi.. bs ..ek.." itna kh kr wo aas bhri nzron se usy dkhne laga.. to ekdm hi wo phoot phoot kr rony lagy..

zzzzzzzzzzzzzzzz

wo jb se swtzrlnd se wapis aye thy... zara bhut. uljhi uljhi se rhny lagi thi.. nofil k ajeeb behaviour se..ab to usny zara se blkul latalluki brtni shuru kr de thi.. phle km se km koi na koi hukm hiusky lye hota tha..pr ab na koi kam na hukm..bs ajeeb sa gussa tha usy.. aur wo krti bi kya usmy etni himmt nhi thi jo us bodybuildr se kch puchne ki glti krti.. aur puchti b ti kis haq se...phir usny apni soch ko jhtk diya..

" main kl se cooking.. ki classes join lr lungi bs.. jtna khali rhungi utna hi sochungi aur jalungi.. " usny faisla kun andaz me socha.. aur let gyi bed pr.. jbki nofil sofey pr arma se leta hua apny laptop me busy tha..

zzxxxxxxxzzzzz

"zari plzz.. dekho tmhara es halt me itna stress lena thik ni h.." wo uski halt dkhkr tadap rha tha... uska dil kt rha tha usky rony se.. uska bs ni chl rha tha ki wo usy apny siny se laga le..

" zari khuda k lye mujh pr rahem kro..main ni dkh skta tmhe es halt me.." wo hary hue lahje me uskh kdmo me baith gya.. aur sr jhuka liya...
" tmhe mujhe jo saza deni h dedo.. mujhe sb mnzoor h.. bs tm .. apne apko aur takleef mt do zari mat do.."

tbi usy apne shano pr kisi k narm nazuk hathon ka lams mehsus hua... usny chaunk kr sr uthaya to uski ankhe beyakeeni se usy dkhne lagin..

zzzzzzzzzzzzzzzzz

usky mobile pr kisi unknown nmbr se call arhi thi.. usny bedhyani me call receave ki..

"assalamu alaikum.. bhabhijaan.." bade adab se usy mukhtib kiya gya..

" exuseme! ..kya main apko janti hu.." usny chauk kr pucha..

" nacheez ko faheem razzaq khty hain.." usny apna taroof karaya to.. uski awaz me ekdm hi khushi ghul gyi..

" are ap! kaise hain ap.. aur apko mera nmbr kaise mila.." usny muskurate hue kaha.. es bat sy bekhabar.. ki nofil kmre me achauka tha.. choonki uski pith door ki janib thi eslye wo usy andr aty ni dkh payi..

" main blkul thik hu.. ap btaiye kaisy ja rhi hai apki bail gari" ...

" bail gari? mtlab?..." usny nasmjhi k andaz me pucha...

" are mtlab mere gadhe dost.. k sath apki life.." uske khte hi zara ki hasi choot gyi...phir usny smbhl kr uski baat ka jawab diya..

" bail aur gari.. ek hi jgh pr ruky hue hai..bail ghas kha rha h.. aur gari dhool.." usny b usi k andaz me jawab diya.. phir khilkhilakr has di... aur na chahte hue b nofil ka dhyan udhr hi ja rha tha..

" ok.. bhabhi.. maine apse ek zaruri bat krny k lye phone kiya tha.." usny sanjeedgi se kaha..

" ji ... aisi kaun si bat ha.." usny hairan hokr pucha..

" kya kl hm khin bahr ml skty h..?"
zara ny thora socha.. phir hami bhr li...
"thik h.. main kl.. 11 bje.. food plaza me apse mlti hu..." ye kh kr usny phone bnd kr diya.. aur gungunate hue apne balon ka joora bnane lagi.. aur nofil na chahte hue uski guftagu k bary me sochny laga...

"kissy mlny ja rhi hai ye?"
phir usny sr jhtka..
" mujhy kya kisi se b mily..."
usny jhtke se apna blnkt uthaya aur sofy pr let gya....
aur wo usy apny pichy dkhkr chauk gyi..

" khin inhony kch suna to ni.." phir sr jhtka..
" sunty hain to suny..i dnt care.." usny mu bnaya aur blnkt odhkr let gyi..

zzzzzzzzzzzzzzzz

suba wo sb nashty ki table pr baithy nashta kr rhe thy...

" kareem... zra orange juice le ana" bisma ne kareem dad ko awaz di.. phir waleed sahb bolna shru hue...

" so boys.. ab kya irade h apke." unhone azar aur zaroon ki trf dekha.. to wo dono nasmjhi k andaz me unhe dkhne lagy..

" are bhai.. ab aplogo ki asal zndagi shru ho chuki ha...to ab hm sb ne ye decide kiay h ki kl se apdono office arhy hain.." unhony apni baat mukamml krky juice ka glass hotho se lagay..
to azar ne dhere se ha me sr hilaya..
"ji tayajan.."
" ok .. taya jan.. hmdono kl se office join krnge.." zaroon bi khushi khushi razi ho gya..

zara kbse dinig table pr samne baithi saba ko ishary se apny trf mutwajjo krne ki koshish kr rhi thi.. pr wo khany me itna masroof thi ki uski trf dkh hi nhi rhi thi.. phir usny table k niche se usy pair mara.. tb b kch asar ni.. phir usny dono pairon sy usy mara.. to nofil ne usy kha jane wali nzro se dekha.. kyunki wo saba k dhoky me nofil k pairo pr mar rhi thi.. aur jb usny dinig table k nichy dekha to usky dono pair nofil k pairon pr thy.. usny ghbrakr apne pairon ko htaya.. aur apni plet pr jhuk gyi..

" allah ... aur kya mazeed karam hona baki h.." usne dr kr socha..

aur nofil hauly se muskura diya aur anpni plet pr jhuk gya...

zzzzzzzzzzzzzzzz

to be continue.....

so readers.. kaisa laga ye episode.. mujhe.. comment me zarur btaiye...

patthar moum hua = (COMPLETE)#Where stories live. Discover now