"ammi.. ammi.. kaha hain ap.? " wo apni wristwatch.. phnte hue tezi se sidhiyan utrty hue boli..
"arhi hu baba.. thoda sabr rakho.." rizwana kitchen sy nkl kr bolin.." ha ab bolo kya hai? kyu asman sr pr utha rkha h?" wo usy ghurty hue bolin..
"ammi main aj coocking class k lye ja rhi hu.. yhi batana tha.. " wo fauri taur pr kh kr jany lagin..
"ary ladki .. idhr aao.. kya hawa my udti chali ja rhi ho.. na meri ha suni na na bs chl di ghorey pr sawar hokr" unhony usy dapta.. to wo ruk gyi..
" meri pyari ammi jaan .. bataiye kya hukm h mere lye.." usny lad se unky galy me bahen dal di.. pury ek hfty bad ghr ka mahoul norml hua tha to usy b apni classes ki fikr satany lagi thi..
"beta ji.. hukm mera ni.. tumhari sasu ji ka tha..tum bhul gyi .. kya ki tmhari zimmedari unhony nofil pr dali thi.." unki yaddahani pr wo jhtky sy sidhi hui..
" ary ammi .. wo to itny busy hain.. unke pas kaha time hai.. khamkhah hi unhe kya takleef dena..aur waise..." uski bat bich me hi kisi ny kat di..
" main nichy gadi me tmhara wait kr rha hu.. " nofil usky pichy khara khta hua nichy chala gya.. aur wo sunn khari rh gyi..
"ab jao bi bheta.. mashaallah mera nofil ktna zimmedar hai.. allah nazre bad se bachaye.." wo kch padh kr hawa me us pr phukny lagin..to ..wo sochny lagi..
"ya allah! main kb samjh paungi is bande ko?" phir apna sr jhtkti.. nichy chali gyi..zzzzzzzzzzzzzzzzz
"chalo jaldi se mu kholo..aaaaaa" usny apna mu kholkr aisy bataya jaisy wo koi choti bachchi ho..
"azar ni plzzzz.. yar .. main sach me qai kr dungi.. chiii.. iski badbuuuuuu....." usny bura sa mu banaya phir apny mu pr hath rkh liya..
"plzzzzzz.. mery liye .. bs etni si to hai na...plzzzzzz..." usky khny pr usny bura sa mu banakr mu khol diya ...azar ny jaldi sy dawa usky mu me dali..aur..aur faurn usy pani pila diya..taki wo dawa bahr na ulat dy...
"shabash!.. ye hui na bahadur bachchon wali bat.." usny usky gal ko pyar sy chuty hue kaha.. jo mu phulaye baithi thi...usky es trh khny pr wo ekdm khilkhila kr has di..phir usny usy galy laga liya..
" bs tum yunhi.. hasti raha karo.. mere dil ko bhut sukoon milta hai..." wo uske balon sy khelty hue bola to..wo sochny lagi..
" mujhe yakeen ni ata ki ye insan mujhe itni muhabbat krta ha.. mere ek ek ansu pe tadapta h..aur meri ek muskuraht pr khil uthta h..azar ny apnyap ko mere lye.. badalkr rkhdiya..main wada krti hu apsy azar.. main kbi b apko takleef ni pahuchaungi.." usny usky gale lage hue apny ankhe mund li..
zzzzzzzzzzzzzzz
"helloooo!" kisy ny ek ada sy akr kaha to wo dono jo apni baton me masroof thy sr utha kr usy dekha.. phir ek dm hi zaroon hadbada gya..aur chor nazro sy rida ki trf dekha ... jo ki bhawen unchi krke shahla ko dekh ri thi..
" hhhh..hy shahla .. kaisy ho..?" usny atakty hue kaha.." wo usy romantic date pr laya tha..pr yaha to sara kabara ho gya tha.. ab usy kisi b trh situation ko smbhalna tha..
" ye. manhoos kaha sy tapak pari.." zaroon ny bezari se socha..
" tumsy mily baina kaisy ho skti hu.. janu..? bs whi haal h.. tmne to palat kr meri khabar b ni li.. " usny itrakr kaha.. to pas baithi rida sulag uthi.. aur kha jane wali nazron se zaroon ko dkhny.. lagi..
" to phir kl ka programme done hai na jannu.." usny ithlakr zaroon k gal pr ungli phislaty hue kaha to uska zabt jawab de gya.. wo apna prs uthate hue tezise uthi aur chl di...zaroon usky pichy bhaga...
" hey.. rida.. yr meri bat to suno..mujhy ek mauka to do yar.." wo chillaty hue bhaga ..to sbki nzre un dono pr uthi pr usy parwah ni thi..wo usky pas pahuch gaya aur uska bazu pakad kr apni trf uska rukh kiya..
"hath choro mera.. sab dekh rahe h.." usny idhr udhr dekha to sb umdono ko dkh rhe thy..
" dekhne do..mujhy parwa ni..tum phle meri bat suno.." usny atal lahje me kaha..
" mujhy apki koi bat ni sunni.. bas.. khamkhah mera tamasha mt bnaiye" usny apna rukh dusri janib kiya..phir apna bazu uski giraft se azad karaya aur jakr gari me baith gyi.. aur drivr ko lekr chli gyi..aur wo rida rida krta rh gyA ..kyunki usy bil b pay krna tha.. to wo usy pkar ni paya..
aur ab khara apna sr masalny laga.. phir mary mary kadmon sy jakt taxi ki aur rawana ho gya..
mission "rida ko manao "par..zzzzzzzzzzzzzzz
wo jakr gari ki pichli seat pr baith gyi..to uski rauobdar awaz ayi..
" main tumhara driver nhi hu.. jo tum jakr pichy baith gyi.. ho.. " usny usy mirror my dekh kr usko mukhtib kiya.." actually.. main agy comfertable nhi feel kr paungi.. so.." usne jhijhkty hue kaha.. to wo bol utha
" ha ha. ... kyunki ajkl koi aur hi bhut zada comfertable jo feel kara rha hai na" usny chaba chaba kr kaha aur ek jhtky se gari start ki.. wo apni seat pr uchl gyi.. aur usky kahy alfaz pr uska mu khula khula ka khula rh gya..
" gari rokiye.. mainy kaha gari rokiye.." usny tez awaz me kaha to. usne braek lagaya.. wo tezi sg gari sy utar kr front seat pr usky sath jakr baith gyi..
" ap hoty kaun hain mujh pr kichad uchalny waly.. apki etni himmat..ap aisa kh b kaisy skte hain" wo ungli uthkr usko suna rhi thi.. uska bs ni chl rha tha ki wo isky sath kya kre..
gari ek bar phir chal di.." mainy wahi kaha jo tmne suna..aur rahi bat kichar uchalny ki to eo tm khud apny sath kr rhi ho.." usny tanziya muskuraht k sath kaha.. kyunki wo sjkl note kr rha tha.. ki zara.. auf faheem ki.. calls kch zada hi lmbi hony lagi.. thin..pr wo khul kr kch b nhi kh pa rha tha.. blki abi tk yhi ni smjh pa rha tha ki usy itna bura kyu lg rha h..
aur zara uska dimagh sain sain kr rha tha.. nofil kj bat pr.. ek dm hi uski ankhe jal thal ho gyin..
" akhir mainy aisa kiya kya h jo apny mujh pr itna ghatiya ilzam laga diya.. jawab dijiye mujhe" usny roty hue pucha....aur uski jadubhari ankho me ek pal k lye wo kho sa gya... uska dil inkar kr rha tha" nhi ..etni masoom ladki dhokebaz kaise ho skti h..eski ankho me sachchai jhalak rhi h..pr dimagh kch aur hi kh rha tha.... " ye ladkiyan aisi hi hoti h.. eski chaal me mt ana..ye tmhe uljha rhi.. h.. bhul gye kya iske aur faheem k bary me"....
phir dil ki awaz ayi" zaruri nhi hmari ankhe.. jo dekhen wo hi sach.. kbi kbi ankho dekha ghalat b hota h.."
dimagh ne phir zor lagaya.." yad nhi h.. urushay ny aisi hi bholi surt ka kaisa faida uthaya.. tha.. bhul gye.. apny beizzati.." wo ek dm sidha hokr baith gya.. akhir dil aur dimagh ki jung me es bar dimagh ki fateh hui..
" tumhary jaisy ladkiyan kbi kisi k sath mukhlis nhi ho skti...." usny uska hath jhatk diya.. aur tanziya muskuraht k sath hunkara bhara... aur wo abi tk ye smjhny me naqam ho rhi thi ki akhirkar usny aisa kaun sa gunaah kr diya h jo.. ye us pr itna ghatiya elzam laga rhe h.. usky sr me drd ki teesay uth rhi thin.. phir.. usny apnyapko norml krny ki koshish ki.. car.. ab uski mnzil pr ruk chuki thi.. wo bhujy dil k sath ek shikwe bhari nazar us pr dal kr mary mary kadmo se.. glassdoor khol kr andr chali gyi.. aur wo whi car me baitha uski nazro ki zuban samjhny ki koshish my uljha ja rha tha..
" ya allah! khin main isky sath ghalat to ni kr rha hu..main kyu..isky lye itna preshan ho rha hu.. khi main....." aur wo bat jo wo jan kr bi nhi janna chah rha tha..uska dil usy manwany pr zor de rha tha ... usny thak kr apna sir staring pr rkh liya.. phir jb dhere se sr uthakr us glassdoor ki trf dekha..usky hotho pr ap hi ap muskuraht aa gyi... ha es bar dil ki fateh hui thi....
zzzzzzzzzzzzzzzz
to be continue......
keep voting and comments also watties....
YOU ARE READING
patthar moum hua = (COMPLETE)#
Romanceye kahani h pyar aur takrar se bhari hui.. nafrat aur mohabbat.. ye wo do talwaren h jo ek meyan me ni rh skti.. ab kiski jeet hogi ye to wkt hi btaega...