"zoyan..... apni zubaan ko lagaam do.." rasheed sahab zor sy chikhy..
lafz" talaak" sun kr un sbky hosh ud gye thy.. zara ekdm bejan wajud k sath sofey pr dhah gyi.."to baba ap kya chahty hain.. ki aj jo hua hai aisa har bar ho.. aur hm ye entizar karen ki kab kch bahut ghalat ho jaye tb hm koi kadam uthaen.." uski bat pr wo chup hokr rh gye.. aj ka wakeya koi mamuli bat ni thi.. jisy nazarandaz kiaya ja saky.. wo soch my par gaye..
aur nofil ko to lafz " talaaq" pr hi apna dil band hota mehsus hua tha...usky nazar zara pr pari.. jiska chehra puri trh ansuwon sy bhiga hua tha.. uski nazar nofil ki trf ek aas my uthi.. bs usi pal usny faisla kr liya..
" zoyan hame ek bar nofil aur zara sy bat krni h.. usky bad hi koi faisla hoga.." waleed sahb ny agy badhkr kaha..
" ab bhut der ho chuki hai taya jan.. meri behen ny phly hi badon k fasly pr sr jhuka diya tha .. wo ab bi.. kch ni bolegi.. pr es bar uska bhai zarur bolega.." usny jakr zara ko kndhon sy tham liya.. aur wo chah kr b kch bol ni payi.. wo kis haq sy bolti.. nofil ny kbi bi to uski haunslaafzayi ni ki thi phir wo kis bina pr kch kh pati.. usny bs dhere sy apna sr jhuka liya.. mahoul me ek dm sannata cha gya.. ki tbi kisi ki awaz ny sannaty ko cheera...
"main zara ko talaaq nahi dunga.." usny atal lahjy me kaha to sb usko dkhny lagy jo ab tk khamosh khara tha . zara ny beyakeeni sy usy dekha..
" main dekhta hu tum kaisy nhi dogey.." zoyan gussy sy uski trf badha pr wo bekhauf ek inch bi apni jgah sy nhi hila.. zaroon ny bich me akr usy roka..
"bhai plzzz.. hum sb aram sy bat kr skty hain.." wo zoyan ko ussy dur le gya....
"tum sab bachchy apny apny kmre me jao.. ghr k badey milkr faisla krngy ki kya krna hai agey.." waleed sahb ny gharazdar awaz me kaha to wo sb jany lagy aur zara dadu k kmrh me chli gyi.. aur nofil akela khara lounge me zara ko jata dekhta raha.. wo ussy bat krna chahta tha.. pr ab wo to usy ekdm hj ussy bhut dur jati dikhayi de rhi thi.. jb tk wo usky pas thi tb tk usy uska ahsas hi nhi thA.. aur ab jb dil uski panaho me jany ka talabgar hua.. to ek dm hi undono k bich kitny fasly agye thy...
" nhi main.. zara ko kisi bi qeemat pr nhi chorunga.. faisla chahe jo b ho.. main apny sanse tor dunga pr zara sy apna rishta nhi.." wo atal lahje me sochta hua whin sofey pr baith gaya..
" bhai ap bilkul b pareshan na ho sab thik ho jaega.." rida aur zarish usky azu bazu baith kr usky kandho se lag gyi to usny dono k sr pr hath rkhkr ha me sr hilaya.. aur khud ko normal dikhany ki koshish ki.. usky dil ki bechaini kisi b pal km hony ko nhi arhi thi.. wo ek dum hi utha aur apny kmre me jakr washroom my gaya aur wuzu krke sukoon ki talash my jainamaz pr baith gaya..
" aye mere rab.. tu to dilon ka haal janny wala h.. tu apny bandon sy 70 maaon sy zyada pyar karta h.. to bhala tujhsy behtr sochny wala aur kaun ho skta h.. aye parwardigaar ..mujhy zara sy door mt krna .. mujhy ek mauka de de mere maula.. " usky hath dua my uthy hue they aur uska chehra aasuwon sy tar tha..
usny apny chehry pr hath phera to uske hath nam ho gye.. usny apny hatho ko dekha.. aur sochny laga.." ye ansu gawaah hain ki main uski muhabbat my por por dub chuka hu.. ha main aitraf karta hu ki main tumse bepanaah muhabbat karta hu." usny apny dil pr hath rakh kr kaha..
ha teri muhabbat ney mujhy deewana bana diya..
ha teri chahat ny mujhey auron sy begana bana diya..
ha tere husn ny mujhy majnu bana diya ranjha bana diya..
ha tere ishq ki aag ney es patthar ko moum bana diya...
zzzzzzzzzzzzz
" mujhy nhi pata ki any wali zindagi me mere sath kya hoga ..kya hoga mere mustaqbil me iska faisla us band kamre me baithy fard kar rahe thy.. aur main? main to abi ye bi ni samjh pa rhi hun ki kaun sa faisla mere haq me behtar hoga.... zindagi ny mujhy kaisi majhdar me la chora h.. aye allah mujhy kahin to koi rah dikha dy.. meri zindagi sanwar de parwardigaar.." usny hath utha kr apny rab sy dua ki .. phir wuzu kiya.. aur dadu k bed ki sidetable par rakhi jainamaz uthai.. aur apny rab sy sukoon ki darkhwast krny lagi..
YOU ARE READING
patthar moum hua = (COMPLETE)#
Romanceye kahani h pyar aur takrar se bhari hui.. nafrat aur mohabbat.. ye wo do talwaren h jo ek meyan me ni rh skti.. ab kiski jeet hogi ye to wkt hi btaega...