shikasta dil.....

658 23 5
                                    

wo  car drive krty hue bahut sari sochon me uljha hua tha.... wo jis bat sy bhag rha tha.. wahi uska picha kr rhi thi... wo jo ye soch rha tha.. ki ab wo apny dil k bnd drwazo ko kbi ni kholega.. wo to uski mrzi k bina hi khul gye thy.. urushay ny to bs usky dil pr halki si dastak di thi..pr kitni asani se zara un darwazo ko kholkr usme birajman thi..wo kuch bi to ni kr paya tha.. bs dkhta rh gya.. apny dil ko kisi aur ka hoty dkhta rh gya.... wo bebus ho chuka  tha..ab kya hoga usy khud ni pata tha ...sochon ka ek na khtm hony wala silsila chl nkla tha..

wo jaisy hi centre sy bahr ayi.. usy apne entizar my car k bahr khara dekha.. to usny sath khari.. apny frnd hiba sy jany k lye kaha.. hiba usky college frnd thi.. jo ettifak sy usy yahan ml gyi thi..

" hai main mar jawan yar..itna handsome banda mujhe kyu ni mila...." phir uski trf mudhkr

" yar ye sach me tere husband hain"? usny kaha to zara ny usy kohni mari ktunki nofil undono ko hi dkh rha tha..

" chup kr ja. tu.. itna b koi hero ni h..hmmm" usny nak chadhai..halanki dil me to wo uski shandar personality ki kayel thi..kyunki wo tha hi mardana wajahat ka namuna.. uska kasrati jism ..uska style ksi ko b deewana bnane k lye kafi tha..


pr zara usy to wo hmesha bs khadoos nofil lgta tha.. aur lagta b kyu na hamesha to usny zara ka dil hi dukhaya tha..
" yar km se km ek bar milwa to shi.."hiba ny minnt ki..

"dimagh to thik h. na..tera . achcha ab main jati hu waise b ye hitlr ek b mauka ni jany deta meri beizzati ka.. main tujhy bad my milti hu.." khti hui wo uski car ki trf badh gyi.. to hiba aah bhr kr rh gyi.. aur jaty jaty zara ny usy tez nazro sy ghoora.. pr wo to hiba thi wo kaha manny wali thi..

zara chupchap frontseat ka door khol kr baith gyi. aur uski es hrkt pr nofil k hotho pe muskuraht agyi..usny jakr driving seat smbhali..
"log to bhut samjhdar ho gye hai... khair achchi bat hai.." usny khkr goggle apny ankho pr chadhaya..
" dekhiye..ab agr apny ek lafz aur kaha to main abi k abi yhin utar jaungi.." usny gussy sy kaha to nofil usy aur tapany lga..

"kyu kya ghalat kaha mainy? meri us bat ka asar ktni jldi ho gya tm pr ..hai na" usny kaha to zara zor sy boli..

" stop the car".. lekin usny gadi nhi roky..

"i said, " stop the car now" ..wo chilla uthi.. to usny car roky..

" you may go now.." usny kaha to zara usy mu kholy dekhy gyi..

" leave my car.. just leave my car.." wo chillaya to wo apny jgh sy uchl gyi. thi.. usy to es bat ki tawakko hi nhi thi ki wo aisa krega..
"nofil ap".. usny kch khna chaha

"just go from here".. usky khty hi wo gussy se bahr nkal gyi.. aur tez kadmo se agey badh gyi..nofil zan sy car agey bhaga le gya

zzzzzzzzzzzzxzx

" main jb bi.. sochta hun pyar sy pesh aauon ..ye ladki hmesha mujhy gussa dila deti h.." usny gussy sy staring pr hath mara..

" kya zaruri h.. hmesha meri hr bat ka jawab dena.. aurat aur mard ka fark hi nhi rkhti h.." usy gussa b arha tha aur bura b lag rha tha..

" kya zarurt thi. .. usy kch khny ki.. galti tumhari hi hai hmesha usko pareshan krty rhty ho.. ab sham ho chuki h.. bechari pta ni kaise ghr phuchegi.. tmne usy ekdm sunsan road pr chor diya.. ab wo..." abi wo kch aur sochta ussy phle.. badal ki tez gadgadaht ny uska dhyan apny trf khincha..

" oh no.. mausam bhut kharab ho gya h . barish kisi bi wakt ho skti h.." usne ghabrakr uska phone milaya.. lekin ye kya phone to bnd arha tha..uski pareshani me aur izafa hua.. usny gadi back ki..wo sary rasty usy dkhta ja rha tha .. wo kafi sunsan road thi.. jaise jaise andhere ny apny par failany shuru kiye uski pareshani me izafa hota ja raha tha.

patthar moum hua = (COMPLETE)#Where stories live. Discover now