wo sb operation theatre k bahr bechain baithy thy... sb ek dusry se nzre chura rhy thy. mano agr ekdusry ki ankho me dekhnge to sailaab ajayega.. sbke hotho pr bs uski khairiyt ka kalma tha.. wo jo zndagi aur maut sy lad rhi thi.... rizwana ktni hi der sy sajde me giri hui thin... aur gidgida kr apni bachchi k lye duaen mang rhi thin...
"aye ALLAH rahem kr malik.. meri bachchi pr rahem kr.. tuny aj tk mujhy hr chiz bina mange hi dedi.. aye mere rab aj main jholi philaye.. tujhsy apny bachchi ki zndagi mangti hu.. maula ek ma ko ruswa na krna..rusw...." aur wo phoot phoot kr rony lagin..... ek dusry kony me wo jainamaz bichaye.. kitny arsy bad apny rab k samne sr jhukaye baitha tha...
" aye allah mujhe maaf kr de.. mainy hmesha teri nafrmani ki... phir b tu mujhe nawazta gya.. tuny mujhy hr mushkil , hr pateshani sy bachaya..tuny mujhy hr wo chiz di.. jski mainy khwahish ki.... tu to dilon ka haal janny wala h maula.. tere siwa aur koi meri takleef aur dard ko nhi smjh skta h.. srf tu janta h is kamre me para wajood mere lye kya mainy rkhta h.. ye ladki mere jism me khoon ki trh rawan ho chuki h.. uski sanso se meri sanse juri h.. uski dhadkn sy meri dhadkn juri hui h..aye allah mujhy meri sansy lauta de.. tu kbi sachchy dil sy dua krny wale ko ruswa ni krta h.... aye allah meri tauba qubool kr le.. bs ek mauka de de mere rab bs ek mauka..."
tbi operation theatre ka darwaza khula... aur doctor bahr aye...
sabki sanse thami hui.. thi.. dil aisy dhadak rha tha mano pasliyan chir kr bahr ajayega...phir nofil agy badha..aur doctor k pas gaya.. us sannate me doctor k kahy alfaaz gunje..
" i am sorry ... humny bahot koshish ki.. lekin.. hum bachchy ko bachany me nakamyab rahy.... ha ap kch der bad ma sy mil skty h.. wo ab khtry se bahr hai.."
doctor kh kr chly gye.. to sb ki sansy bahaal ho gyin.."allah tera lakh lalh shukr h.. tuny meri bachchi ko bacha liya.." phir wo shukrany k nafl padhny lagin.. azar ko aisa laga jaisy.. usky jism my jan pad gyi ho.. usy ek nyi zndagi ml gyi ho..
wo phir sy sajde me chala gya tha..es pury arsy me srf nofil tha jo hosh sy kam le rha tha..apny ap ko kis kadar sambhala hua tha usny.. apni chotibehen ko es halt me dkhna.. apny ma ko smbhalna.. baap ko sahara dena.. ya yun kahen ki is pury arsy me usny akele hi sbko smbhala tha.. aue ye soch zara ki thi.. aj pta ni kyu zara ko phli bar us pr bahut taras arha tha.... aisa lg rha tha jaisy ye wo ni h.. jo apny apko dikhata h.. ye kch aur hi h..
wo mn me sochny lagi." pata nhi kitny khol k andr bnd h ye insan.. kya h iska asli chehra.. kb jan paungi main..?
wo abi soch hi rhi thi ki wo usky pas chala aya.. aur uski bench pr akr baith gya.. uska sr jhuka hua tha aur dono hath usky balon my thy..
" nofil tum ammi aur zara k sath ghr jao.. main aur azar yhan h.. aur waisy b saba to mashaallah blkul thik h... bs hlki si kharoch ayi h...to main azar k sath suba tk ajaunga..." zoyan nofil k kndhe pr hath rkh kr bola to nofil ny dhere sy sr uthaya.. aur usko chlny ka ishara kiya.. phir usny apni ammi ko uthaya.. halanki wo bahut inkar krti rahin ... pr phir sbky smjhny pr wo bujhy dil sy razi ho gyin...
zzzzzzzzzzzzzzzz
wo log jb ghar phuchy to sblog longe me hj baithy thy .. halanki usny hospital sy hi phone krky sbko inform kr diya tha..
bisma badh kr rizwana k gle lg gyin...
"rabiya bhabhi ab kaisi h.. bisma?" unhony apny ansu saaf krty hue pucha..
" bs abi abi .. anees bhai unhe nind ki dawa dekr sula kr gye hain... bhut mushkil ho rha tha unhe sambhalna... bs ek hi rat thi.. unhe aspatal jana h..waise abi amma hai unke pas" bisma ny dukh bhre lahje me bataya..
"aisa kada wakt aya tha hm pr..us mnzar ko sochkr hi meri.. rooh kanp uthti h.."_ unhone jhurjhuri li..
" allah ka shukr h ab sb thik ho gya.." unhone shukr bhari nzro sy upr dekha phir nofil sy kaha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
patthar moum hua = (COMPLETE)#
Romantizmye kahani h pyar aur takrar se bhari hui.. nafrat aur mohabbat.. ye wo do talwaren h jo ek meyan me ni rh skti.. ab kiski jeet hogi ye to wkt hi btaega...