ruthey yar nu mana ley.. part-2

953 29 9
                                    

usy apny chehry pr kisi ki grm sanso ka ghuman hua.. usny ankhy kholi to nofil ka chehra apny blkul nazdeek paya.. wo hadbada kr utb baithi..

"ap  yaha ?mainy apko coffe to bnakr de di thi na phir ap kyu aye yaha" shrm aur gussy k mily july tassurat usky chehry pr thy.. wo ussy nazry churakr bol rhi thi.. kyunki usy usky lau dety rawayye sy ghbraht ho rhi thi usny kab nofil ka ye roop dekha tha.

"jaldi dadu k room me pahucho....." wo kh kr jany laga
ki darwazy pr ruk kr phir bola

"nighty me bahut hot lag rahi ho" usny sharart sy usko dekhkr kaha aur bahr nikal gaya  aur zar ka mu khula ka khula  rh gya....

zzzzzzzzzzzzz

"assalamu alaikum phuppo"  usny salam kiya to phuppo ki janchti nazry uska jaiza leny lagin..

"walekuassalam.. aye lo ye dekho main kb sy ayi hu aur in ky darshan ab ho rhe h.." unhony usy jharpilayi.. to wo apna sr khujany lagi..

"phuppo ap ye pakory lijiye na.. ", wo janti thi ki unka mu bs esi trh bnd kiya ja skta h.. eslye pakory k plate jaldi sy unki trf badhayi..
wo es wakt dadu k kmry me thy.. jaha nofil pehly hi usky entizar my tha.. pakora mu me rkh kr unhony uska hath pakar kr usy bed pr nofil k pas bithaya to wo satpata gyi..
aur nofil ki to mano dili khwahish hi puri ho gyi thi..
 
" aye hye meri bachchi zara baith idhr .. ktna khayal h tujhy apni phuppo ka .. " pakory pakr wo us pr wari sadky hony lagin.. phir
"wo dadi sy baton my lag gyin. to nofil ny mauka pakr..uski kamar k pichy sy uska hath pakar liya.. zara ki to upr ki sans upr aur nichy ki sans nichy rh gyi ... tbi naseemn phuppo ki nazar us pr pari..

" ary zara.. ab ye tere chehry ka rng kyu uda hua hai ." unki nazar usky chehry pr pari jahan hawaiyan udi hui.. thi.. nofil uski halat sy bharpoor maza utha raha tha...

"wo kch ni phuppo bs .. yunhi.." usy koi jawab nhi sujh raha th... jabki dadi ki tez nazro ny sab dekh liya tha.. wo dhere sy muskura di.. aur upr waly ka shukr ada krny lagin..

"mera hath choriye.. " wo minminayi..

"nhi chorunga ." usny  b ziddi lehjy me kaha

"kya kr rhe h ap phuppo dekh lngi.."

"dekhny do" wo full mood my tha..

"ary miyan kya chl raha h yahan"  akhir unhony pakar hi liya.. usny faurn hi uska hath chor diya..

"kkk kch ni phuppo .. wo ..ww." zara ke to alfaz mu me hi atak gye thy..
" o hoo miyan nofil.. nayi nayi shadi josh mar rhi hai na.." unhony ankh dabakr nofil ki trf dekha aur kandha isky kndhe pr sharart se mara to wo apna sr khujany laga aur zara ka to sara khoon simat kr galon pr agya tha.. nofil usky chehry ko dekhta hi rh gaya.. aur dadi mu pr dupatta rakh kr apni hasi chupany lagin.. to wo tezi se waha sy bhag gyi..

zzzzzzzzzzzzz

"suno na..." wo kan pakar kr khara tha.. usny mu pher liya.

"plzz ek bar .. plzz ", wo usky samny ja khara hua.
wo dusri janib ho gyi..

" dekho agr tum nhi mani na to..
usny dhamki bhary lahjy me kaha

"to jo ji chahe karo main darti nhi hu."

"ok" kh kr usny apna mbl nikala..

"oh hi shahla.. kaisi ho jaan.. yar us din k lye sorry wo na sath my meri nakchadhi biwi thi na.. to tmhe time nhi de paya..," uski bat pr rida ka mu khula ka khula rh gaya..

"ary nhi yar.. tumhara aur uska kya muqabla.. kha tum aur kaha wo.. hai kya lagti ho tum. mera t...." wo kch aur kehta ussy pehly rida ny ussy phone jhapat liya aur ho gyi shuru..

patthar moum hua = (COMPLETE)#Where stories live. Discover now