Harmadik fejezet

261 10 0
                                    

Miután elvégeztem a reggeli rutinom elindultunk a Big Hithez mert a fiúk 9-re mentek próbálni. Én megnéztem az összes táncot amit eltáncoltak.
-Jók voltataok.-mondtam a próbák után.
-Szoktunk mi ennél jobbak is lenni.-válaszolt Yoongi és megpuszilta az arcom.Miután hazamentünk a fiúk letusoltak. Éppen ki akartam venni a fürdőszobából a dobozos krémemet amikor is nem figyeltem és rányitottam Sugára.
-Bocsi Suga. Nem akartam.-mondtam félénken.
-Semmi baj.-szólt és beállt a zuhany alá. Szerencsémre éppen akkor tekert egy törcsit maga köré mikor rányitottam. Ezért nem láttam semmit. De örültem is neki mert én nem vagyok annyira kíváncsi. Kimentem a szobámba. Előkészítettem a holnapra való ruhámat és úgy gondoltam benézek Kirához és megkérdezem hogy akkor most mi van ezzela Yoongi-üggyel kapcsolatban. Amikor benyitottam leesett az állam. Kira éppen Taehyunggal smárolt.
-Kira te meg mit csinálsz?!-kérdeztem kicsit hangosan. Ekkor elszakadt Taetól aminek következtében Taehyung megfutamodott.
-Semmit.-mondta Kira mintha misem történt volna.
-Kira mondj el nekem mindent mert én azért akartam veled beszélni hogy mondd el mi ez a Yoongi-ügy amit tegnap írtál a cetlire.-szóltam neki mire ő felnézett rám.
-Oké.-mondta válaszul.-Az van hogy Tae és én összejöttünk. Bocs hogy nem szóltam előbb.-mondta barátnőm és én is ránéztem.
-Nem baj.-szóltam-Csak leglább ne úgy tudtam volna meg hogy rátok nyitok hanem úgy hogy normálisan megbeszélnénk.-válaszoltam.
-Na és tudtommal azért jöttél hogy beszéljünk erről a Yoongis dologról.-kezdett bele Kira.
-Pontosan.-válaszoltam.-Tehát az egész úgy kezdődött hogy Suga lábára ráesett egy kupákkal teli doboz. Én befásliztam neki azután csináltam neki egy kakaót. Amikor csináltam a kakaót éreztem hogy valaki átkarol és puszikkal árasztja el a nyakam. Suga volt az és mire észbe kaptam volna már egy szájra puszit is kaptam. Ezután megitta a kakaóját és mind a ketten felmentünk a saját szobánkba. Utánna azzal állított be hogy elvesztette a maciját és hogy aludhat-e velem. Én mondtam hogy igen és azon az estén együtt aludtunk. Reggel pedig megint kaptam egy szájra puszit. Azután pedig csinált nekem palacsintát. Persze amíg ti odavoltatok valahol.-fejeztem be a beszámolómat.
-Akkor ti most együtt vagytok.-fúrta Kira oldalát a kíváncsiság.-Mert két szájra puszi már nem kis dolog és egy olyan embertől aki lehet hogy szerelmes beléd nagyon nagy dolog.-mondta barátnőm.-Akkor most én jövök.-fejezte be és kezdte a Taes sztorit.-Tehát amikor megérkeztünk Tae már engem nagyon nézett és egyszer elkaptuk egymás tekintetét. Mindketten tudtuk mi fog ez után történni. Este elvonultunk a harmadik vendégszobába hogy ezt megbeszéljük. Meg is beszéltük de amikor indultam volna aludni Tae elkapott és megpuszilta a számat. Nagyon meglepődtem ezért én vissza pusziltam. És tulajdonképpen ezzel kezdődött a kapcsolatunk.-fejezte be Kira.
-Hűha.-mondtam.
-Mi hűha.-kérdezte Kira.
-Hát az hogy ez sokkal rövidebb volt mint az enyém mondta.
-Néha nem tuom felfogni hoyg mi hogyan találtunk egymásra. Talán azért mert tudod a hülyeség minden barátságot összeköt.-mondta barátnőm és megölelt.
-Te vagy a legjobb abarát akit elképzelhetek magamnak.-mondtam nagy boldogan.-Gyere igyunk meg egy forró csokit.-szóltam mikor elengedtük egymást. Mikor kimentünk 6 tanakodó fiút láttunk középen Yoongival. Aki akkor beszélt abbahagyta és csak ült némán.
-Szasztok!-köszönt ránk Jimin.-Miért jöttetek?-kérdezte.
-Csak egy forró csokit készítünk.-mondtam és mire befejeztem már mentünk is fel a szobába. Ahogy felértünk azon godolkoztam vajon a skacok miről beszéltek.

Szerelem első látásraWhere stories live. Discover now