Huszadik fejezet

80 4 0
                                    

Lassan elindultam a fiúkkal a koncertre amit most a Seouli nagyparkban tartottak. Igazából fedett volt meg minden de én akkor is fáztam ezért megkaptam Yoongi pulóverét. A koncerten nem voltam valami jól és párszor összerándultam. Egyik alkalommal már nem bírtam. Tagjaim feladták a harcot és a földre rogytam. Ekkor egy kétségbeesett hangot hallottam amint a nevemet kiabálja majd két ölelő kar végül pedig elsötétül minden.
2 órával később...:
Pilláimat lassan kezdtem felnyitni. Nehezemre esett és mikor végre sikerült kinyitnom a tipikus korházi szag és a fényes led lámpák fénye fogadott. Mellettem a férjem szuszog egyenletesen miközben kezemet szorongatja. Óvatosan megszorítom jelezve hogy felkeltem mire elkezdi kinyitni szemeit. Miután realizálódott benne hogy végre felébredtem nyakamba borult és ott puszilta ahol érte. Egyszer megszívta mire egy jólesőt nyögtem.
-Yoongi ezt inkább ne itt!-mondom neki  de előtte egy hosszú szenvedélyes csókba hívom. Lassan de óvatosan megharapja alsó ajkam ezzel bejutást kérve a számba amit meg is adok neki. Szájüregem minden egyes négyzetcentiméterét feltérképezi majd végignyal ajkaimon és a szám két sarkába hint egy-egy apró puszit.
-Szeretlek.-mondja mire én belemosolygok csókunkba.
-Amúgy asszem megyek és hívok egy orvost hogy felkeltél.-mondta és kirohan a kórtermemből. 2 perccel később egy orvos társaságában lépked be aki megvizsgál.
-Ezentúl vigyázzon hogy mit eszik mert a sokszori rosszullétet véleményem szerint vagy koplalás vagy gyógyszer túladagolás okozta. Kérem többet ilyet ne csináljon! Örüljön hogy időben hívtak egy mentőt és meg tudtuk mentemi az életét. További szép napot kisasszony!-mondja majd kisétál a teremből.
-Felöltöztesselek Kincsem?-kérdezi.
-Félek abból nem öltöztetés lesz hanem valami más.-mondom és nyakába puszilok. Ezek után felállít és segít felöltözni. Cuccaimért nyúlnék de valaki megfog közelebb húz magához majd hirtelen ajkaimra hajol és elkezdi ízlelgetni őket.
-Hiányoztál és nagyon de nagyon szeretlek.-mondja egy levegővétel közben.
-Én is.-mondom és újra ajkaira hajolok mert már több mint 2 perce nem ízlelegettem mézédes ajkait.
-Menni kéne. Tudod otthon mindent lehet!-kacsintok rá majd egy perverz mosoly terül szét ajkaimon.-És úgy látom a kis Yoongi is életre kelt.-simítok végig tagján mire ő férfiasan felnyög.
-Ezzel most nagyon felizgattál. És ezt nem úszod meg bünti nélkül!-mondja és újra ajkaimat kezdi falni. Felkap az ölébe és nyakamat kezdi el kényeztetni.
-Yoongi először is sétáljunk ki innen még mielőtt valami feltünő dolog történne.-mondom és kezemmel hajába túrok. Végig simítok rajta mire ajkaim után kap amiket készségesen meg is kaparint.
-Yoongi majd otthon.-mondom mire letesz öléből és kis kezeimet elrejti az ő hatalmas mancsai között majd összekulcsolja az enyémmel. Az autóban folyamatosan fogdosott és nem bírt leállni. Mikor szóltak hogy megérkeztünk Yoongi mennyasszony pózba karjaiba zárt és elindult velem a dorm felé. Mikor beértünk szobájába vitt és az ajtót kulcsra zárta.
-Annyira magamévá akarlak tenni.-mondja minek hallatán én egy hatalmasat nyögök.
-Akkor tégy magadévá Min YoonGi!-jelentem ki mire ő vadul kezdi falni ajkaimat és testemet kényezteti ahol csak éri.
Sziasztok! Ma két részt hoztam és még valszeg lesz egy rész ezért most mindent kárpótolok! Remélem megelégedtek vele!😘❤️😍

Szerelem első látásraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin