Tizennegyedik fejezet

93 5 0
                                    

Mikor reggel felkeltem az éjjeliszekrényemen megtaláltam a jegygyűrűmet amit Yoongitól kaptam.
Mellette volt még egy üzenet is amit elolvastam és majdnem kettészakadt a szívem. Gyorsan kiszaladtam a konyhába ahol csak annyit láttam hogy  éppen Jin reggelit készít.
-Hol vannak a többiek?-kérdeztem kíváncsian.
-Elmentek vásárolni öten a vacsorához mert nincs itthon tészta és este pedig Rament fogok készíteni amihez kell az a fajta tészta.-mondta Jin majd visszafordult a reggeli elkészítéséhez.
-Öten?-kérdeztem vissza.
-Igen. Úgy ahogy mondod.-mondja majd elkezd tálalni.
-Mármint én Yoongiról kérdeztem. Nem a többiekről Jin ezt még nem fogtad fel?-mondtam egy kicsit idegesen mire ő azonnal válaszolt.
-Jólvan. Akkor elmondom hogy hol van. Lent van a stúdióban és dalt komponál.-mondja majd kirakja az asztalra az ételeket.
-Köszönöm.-mondtam és rohantam le a stúdióba. Lent csak a kulcslyukon kukucskáltam be. Hallottam ahogy éppen egy dalt énekelget. Ekkor felismerem az I need you-t. Később felcsendül egy szintén ismerős dal. Miután felismerem hogy ez a For You, könnyek közt rogyok le a földre. Lassan benyitok de úgy hogy ne hallja és hogy ne lássa és meghallom hogy mondogatja magában azt a négy szót amit imádok ha elhangzik a szájából:
Sajnálom,Bocsáss meg Zafira!
Látom azt is hogy könnyeivel küszködik és a végén elsírja magát. Nem bírom ezt! Lassan visszazárom az ajtót és lerogyok újból a földre. Nem úgy gondolom hogy most kéne bocsánatot
kérnem ezért felballagok a Yoongi szobájába ahol eldőlök az ágyon és Yoongi párnáját szorongatva keservesen sírok. Ezt Jin meghallja és felfut a lépcsőn.
-Mi a baj Zafira?-kérdezte lágy hangon. Látom hogy az egész Bangtan bejön kivétel Yoongi. Na ebből már káosz lesz az tuti!
-Semmi! Kérlek menjetek ki! Várjunk! Jin kérlek te maradj!-mondtam mielőtt még kisétált volna.
-Na akkor Zafira! Mi a baj?-kérdezte megint és hosszan elnyújtotta a mondatot.
-Hát az hogy ugye összevesztem Yoongival. És most pedig meghallottam hogy odalent amikor lementem az I need you-t és a For You-t énekli. Aztán elkezdtem zokogni. Lassan benyitottam és láttam hogy a könnyeivel küszködve mondja hogy: Sajnálom,Bocsáss meg Zafira!. Ekkor ő is elsírja magát és visszazárom az ajtót. És most tartunk az eredeti felállásnál. Ja és még pluszba újra felhúztam a gyűrűt amit tőle kaptam.-fejeztem be és felmutattam az ujjamat amin ott díszelgett egy gyönyörű gyémánt gyűrű. Erre aztán Jin nagyon kiakadt. Mármint jó értelemben.
-Először is: Zafira gratulálok hogy menyasszony lettél!-mondta és átölelt-Másodszor: Ezt meg kell beszélnetek. Ez így nem mehet tovább. Ha te szerelmes vagy belé és ő is akkor nincs veszetegetni való időtök. Azt ajánlom holnap lenne a legjobb kibékülnetek.-mondta Jin és elindult ki a szobából mire én megállítottam a csuklójánál fogva.
-Várj! Miért holnap lenne a legjobb kibékülnünk?-kérdeztem majd az egyik szemöldökömet felhúztam hogy viccesen nézzek ki. Erre Jin elnevette magát majd komoran válaszolt.
-Azért mert holnap lesz december 31-e és nyilván éjfélkor lesz újév. És hát az új évet békével illik köszönteni.-mondta majd a lehető leglassabban kiballagott a szobából. Kb még annyit éreztem hogy elnyom az álom és nem érdekelt hogy Yoongi ágyában voltam.
~Yoongi szemszög~
Kb olyan éjféltájban eszembe jutott hogy fel kéne menni. Lassan elindultam beballagtam a szobámba és dőltem volna de egy angyal ott feküdt. A legkedvesebb angyal. Megláttam a gyűrűt az ujján és pír szökött az arcomra. Ezt követően beindultak odalent a dolgok. Titokban belenéztem a telefonjába. Hát ez az angyal elalvása előtt rólam nézett képeket. De édes! És az is annyira édes hogy itt aludt el a kedvenc párnámat ölelgetve. Tulajdonképpen nem érdekelt hogy ott fekszik Zafira én befeküdtem mellé és homlokon pusziltam mire ő elmosolyodott. Ezek után a mellkasomra húztam amit ő ki is mutatott. Mármint azt hogy szeret: Átkarolt kis picike kezével és tovább szuszogott rajtam. Később engem is elnyomott az álom.

Sziasztok újra! Ma dupla résszel fogok nektek jönni mert egy pici időre eltűntem. De itt vagyok élek és hamarosan hozom a kövi részt!
Na igen a kövi rész. Skacok be haragudjatok meg de majd csak hajnalban fogom kitenni mert még nincs kész. Előre is köszi!😍🇰🇷❤️

Szerelem első látásraOnde histórias criam vida. Descubra agora