Tizenharmadik fejezet

89 4 1
                                    

Mikor felkeltem zúgó hangokat hallottam. Yoongi ügyeskedett a konyhában gondolom reggelit készítve. De nem nagyon akart neki összejöni. Ekkor odamentem és hátulról szorosan átkaroltam mire ő maga felé fordított.
-Jó reggelt hercegnőm!-kiabált eszeveszetten Suga és egy hosszú csókba invitált. Szeretem ezt a fiúban. Mármint azt hogy váratlan.
-És te hogy vagy?-kérdeztem.
-Ha te a közelemben vagy soha jobban!-mondta ujjongva.
-Viszont szeretnék kérdezni valamit tőled..-kezdte Yoongi.
-Mit?-kérdeztem vissza de erre ő már csak letérdelt.
-Leszel az életttársam és a feleségem?-kérdezte mire én a nyakába ugrottam a sok igent ordibálva.
-Hát persze!-mondtam és megcsókoltam. Ekkor hat kíváncsiskodó fej fordult felénk.
-Na itt meg mivan?!-kérdezték szinte egyszerre.
-Mennyassszony vagyok! Vááá!-kiabáltam miközbe rohangáltam a lakásban fel-alá.
-Jólvan együk meg a kaját és menjünk el valahova!-javasolta Yoongi.
-Oké. Mikor indulunk?-kérdeztem.
-Akár most is!-mondta Suga.
-Halihó! Mi még pizsiben vagyunk! Észlények!-mondta Jin majd Nammal együtt elindultak fel a hálokörletükbe.
-Várjunk! Akkor hova is megyünk?-kérdeztem miközben néztem a kis kristályokkal kirakott aranygyűrűt ami a kezemen ékeskedett.
-Yoongi ez mennyi volt?-kérdeztem majd a kezemen lévő tárgyra mutattam.
-Az semmiség! Na szerintem menjünk vidámparkba!-ajánlotta Jimin.
-Nekünk már van elég vidámparkunk!-gúnyolódott Jungkook.
-Nyugodj már le! Vagy itt helyben mondom el hogy miket szoktál árulni a vásárokon!-folytatta Jimin.
-Már megint kezdődik!-mondta J-Hope és Taehyung egyszerre és ezzel egyidőben elindultak a lépcsőn felfelé.
-Asszem megyek készülődni!-mondtuk Yoongival egyszerre.
-Zafira csak azt ne akard hogy véletlenül a te szobádba menjek be!-mondta perverz mosolyjal a képén mire én fejbevágtam egy gumikacsával. Két órával később elindultunk a legközelebbi vidámparkba. Megérkeztünk és azonnal vettünk kilenc jegyet. Ja azt elfelejtettem említeni hogy Kira is jött velünk. Persze úgy hogy végig Tae kezét fogta. Mindent kipróbáltunk. Jó valamit csak a Yoongi kedvéért. Mondjuk a szerelem hajót vagy a szív lövöldét. Mielőtt elindultunk Suga elment a vidámparki mosdóba. Én is elmentem vele. Mármint ne úgy értsétek. Na tehát előbb kiértem mint Yoongi. Legalábbis úgy gondoltam. Kerestem mindenhol. Végül csak azt láttam hogy egy csitrivel csókolózik. Odamentem és minden gondolatom a fejéhez vágtam.
-Te ezt most komolyan gondolod vagy csak egy hülye vicc az egész?-kérdeztem majd felmutattam azt az ujjam amin a jegygyűrűm díszelgett.-Te komplett hülye vagy! Szakítottam veled! És ha mégegyszer hozzám mersz érni kitekerem a nyakad!-fenyegettem meg majd hozzávágtam a tőle kapott gyűrűt és kiviharzottam a mosdóból. Mikor kiértem a többiek csak kérdezősködtek mire én csak ennyit feleltem. Mert leginkább Yoongi felől érdeklődtek.
-Leszarom hogy holvan! Az előbb csalt meg! Na mostmár húzzunk a picsába!-mondtam majd becsaptam magam mögött az ajtót. Mikor hazaértünk bevetettem magam az ágyba és térdeimre hajtott fejemmel engedtem utat könnyeimnek. Még mézegettem egy-két képet Yoongiról de mindig csak a szomorúság rántott magával. Később arra eszméltem hogy elaludtam.

~Yoongi szemszög~

Hibát követtem el. Már megint. Na mindegy. Mikor hazafelé mentem volna szétnéztem. A kocsi sehol. Ezek biztos itthagytak. Lassan ballagtam el a dormig és ott halkan benyitottam. Ekkor J-Hope futása és ordibálása szakította meg a nagy csendet.
-Te rohadék! Megöllek! Csak kerülj a kezeim közé! Miszlikekre szaggatlak!-kiabálta majd elindult felém. Hála istennek Nam és Jin időben megállította. Ekkor odamentem a kanapén Taehyung ölében ülő lányhoz és megkérdeztem hogy hogy van Zafira és hogy hol van.
-Zafira a szobájában van és fogadni merek hogy pirosra sírta a szemét miattad!-kiabálta Kira mire Tae gyorsan lefogta nehogy ő is nekem ugorjon. Felmentem Zafira szobájába. Ő sehol. Benézek az én szobámba. Az én ágyom pihen ez az angyalka. Az én párnámat szorongatja. Belenéztem a telefonjába csak egy kicsit. Megdöbbentett amit láttam. Rólam nézett képeket. Na ne! Olyan álmos voltam hogy inkább elmentem aludni. De nem tudok befeküdni az ágyamba. Mindegy. Ki mentem a kanapéra. Már éjfél is elmúlt így már mindenki aludt. Éppen mikor aludni készültem eszembe jutott valami. Vissza mentem az angyalkámhoz és írtam neki egy üzit. Az üzin ez állt:
I will always love you Zafira!❤️ Kérlek gondold meg! Bocsáss meg! Szeretlek!
Melétettem a gyűrűt és egy gyors csókot nyomtam a homlokára.

Szerelem első látásraWhere stories live. Discover now