Újból egy mosolygó Yoongival találtam magam szembe reggel.
-Reggelt édes kis Zafirám!-mondta az én hercegem.
-Neked is.-mondtam.
-Van számodra egy ajándékom a számodra!-mondja majd gyorsan kipattan az ágyból és eliszkol a konyha felé. Lassan én is kiballagok. Előtte felkapok egy melegítőt(merthát Yoonginál én egy fehérneműben alszom) és az alvós pólóm alá egy melltartót. Előtte még elmegyek a mosdóba elvégezni a reggeli rutinjaimat. Végre valahára lekullogok az emeltről mire Kira a kanapéról felkelve ugrik a nyakamba.
-Zafira! Végre felkeltél!-mondta visítozva mire Yoongi szaladt ki a WC-ből és a nyakamba ugrik.
-Kezet azért moshattál volna!-mondtam gúnyosan mire ő csak megcsókolt.
-Megmostam.-mondta majd leültetett az aszatalhoz. Szépen nyugodtan megreggeliztünk utánna pedig Suga bevitt a fürdöbe. Nem maradt ott csak velem akart lenni.(tipik fiúk) Miután bementem a szobánkba Yoongi éppen telefonozott. Amint vacogva megálltam az ajtóban rámnézett odajött és felkapott az ölébe. Leültetett az ágyra és kiszedett nekem egy itthoni ruhát.
-Gyorsan öltözz fel én addig ki megyek!-mondta és hogy el ne bukjon a küszöbben most kivételesen felemelte a lábát. Miután felkaptam magamra a ruhám szóltam neki hogy bejöhet.
~Yoongi szemszög~
Mikor felöltözött szólt hogy bemehetek.
-Yoongi igaz csak öt percre mentél ki nekem mégis nagyon hiányoztál!-mondta Zafira
és beleugrott a nyakamba.
-Itt vagyok már nyugi.-mondtam majd lefeküdtem az ágyra intve a mellettem lévő helyre hogy feküdjön le.
-Szóval akkor mikor lehet?-kérdeztem tőle.
-Nem tudom. Ma biztos nem.-mondta és ajkaimra tapadt. Megéreztem a finom ajkait és úgy éreztem hogy ő is az enyémet.
-Zafira ezt most miért?-kérdeztem halkan mire ő elmosolyodott.
-Nem érted hogy azért mert szeretlek te mamlasz!-mondta mire most rajtam volt a sor hogy ajkaira tapadjak.
-Akkor alszunk?-kérdeztem tőle.
-Yoongi még csak délután 14:00 óra van!-mondta és megpuszilta az arcomat.
-De aludjunk!-mondtam neki.
-Jó legyen!-válaszolt. Ezek után intettem neki hogy feküdjön a mellkasomra amitő kézséggel meg is tett. Én pedig mielőtt elalaudtam volna a haját birizgáltam. Olyan szép dús haja van!-mondtam magamba és engem is elnyomott az álom.
~Zafira szemszög~
Mélyen belefúrtam magam Suga mellkasába mert azt mondta hogy odafeküdhetek. Mindkettőnket hamar elnyomott az álom. Csupán annyi volt az utolsó emlékem hogy Yoongi a hajamat birizgálja.
-Ébresztő szerelmeseim!-mondogatta Jin és Jimin egyszerre.
-Jól van na!-kiáltott vissza Suga.
-Jó reggelt!-toppant be hozzánk Kira.
-Neked is.-mondtuk Yoongival együtt.
-Én amíg ti itt aludtatok hasznossá tettem magam: Elmosogattam,felsepertem,felmostam,beraktam a mosogatógépet és a mosógépet. Utána pedig leültem olvasni.-fejezte be Kira kicsit feldúltan. Kíváncsi vagyok hogy hogyan áll Taeval a kapcsolatuk. Ezért átmentem hozzá.
-Szia Kira!-köszöntem neki.-Beszélgethetek veled Taehyungról?Akkor veletek most mi van?-kérdeztem legjobb barátnőmet mire pír szökött az arcára.
-Ja semmi. Jól megvagyunk. Képzeld tegnap megkérte a kezem!-kezdte lelkesen.
-És mit mondtál?-kérdeztem.
-Hát azt hogy én még szeretnék gondolkodni rajta.-fejezte be.
-És még azt is mondta hogy vár ameddig kell. Nem fogja másnak feltenni a kérdést csakis nekem.-mondta és elfekdt az ágyán.
-Akkor jól megvagytok.-mondtam.
-Miért ti nem vagytok meg?-kérdezte Kira kicsit komorabb képpel.
-De csak már vagy 2-szet kérdezte meg hogy lefekszünk-e. Én persze nemet mondtam. Meg azt hogy most nem alkalmas.-fejeztem be.
-Na jó éjt!-mondta álmosan Kira.
-Így etelt az idő?-kérdeztem mire a barátnőm bólintott. Ekkor betoppant Tae.
-Sziasztok és egyben jó éjt!-mondta és bebújt Kira mellé. Olyan cukik voltak!
-Akkor asszem én is megyek és lefekszem. Jó éjt!-mondtam és futottam Yoongi mellé az ágyba.
-Jó éjt!-mondtam mire Suga lágyan ajkaimra tapadt. Újra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelem első látásra
Fiksi PenggemarZafira egy szüleivel élő lány aki rajong a BTS-ért. Barátnője szintén. Mikor meglátják őket a repülőtéren az álluk is leesik..... Kérlek vote-oljatok! Pls! Suga ff. Ja és nyugodtan kövessetek be ha akartok!❤️