Annie võttis mu arvuti ja valis mingi kategooria, siis pani ühe video käima. Seal oli blond naine, kes kehastas kooliõpilast.
„Mis sitt see blowjob on?“ küsisin häiritult.
Annie naeris. „Holy shit, see tundub valus... mida.. kuradit.”
„See tsikk ajab mind närvi, ausalt ka, võtame midagi muud.“
„Ei, oota, vaata, see on naljakas,” ta muudkui naeris. „Ma olen uje keskaõpilane... tegelt vändagängster.”
Hakkasin valjult naerma. „Selle peale mul küll kõvaks ei lähe.“
„Oota.” Ta keris seda edasi, nüüd seksisid nad juba päriselt. Annie hakkas jälle naerma. „Vaata selle mehe nägu!”
Muigasin, kuigi sisimas hakkasin juba muretsema, meil polnud ju kaua aega.
Annie vaatas, nägu naerul, minu poole. „Sorry, ma ei saa, sellest ei tule midagi välja.”
„Mis me siis peale hakkame?“
Ta kehitas õlgu ja vaatas korraks mu pükste poole, siis libistas käe mu reiele. Tõmbusin üleni pingule ja vaatasin teda.
„Ikka kannad samal pool,” naeris ta ja silitas mind.
Ma ei osanud midagi öelda.
„Oota nüüd hetk,” sõnas ta ning ta käsi jäi mind katsuma, tüdruk ise keeras pilgu ekraanile ja hakkas uut videot otsima.
Vaatasin teda samal ajal, ta oli kuidagi nii ebakindlaks jäänud ning ma kahetsesin, et tema suhtes alla olin andnud.
„Hei,” sõnasin ning lükkasin arvuti kaane tasapisi kinni, keerasin end Annie poole.
„Mida?“ küsis ta veidi üllatunult.
„Meil pole seda vaja. Meil polnud seda kunagi vaja.” Vaatasin teda.
„Jah, aga...“
„Tasa,” sõnasin ning panin oma käe ta kaelale, nõjatusin lähemale ja suudlesin teda.
Annie suudles mind aeglaselt vastu, see tunne oli nii hea. Liigutasin oma käe ta rinnale ja hakkasin üht neist läbi ta kleidi mudima.
„Oota,“ sosistas ta minust korraga eemale tõmbudes. „Harry...“
„Oo ei, Annie, võitle vastu.”
„Aga nagu ta tunneb seda ju... ma panen ta magama.“
„Ah?” imestasin. „Sa paned ta magama?”
„Nojah...“
„Okei, tee seda.” Tõstsin käed üles. Samal ajal kui tema mingi imeliku asjaga tegeles, võtsin ma endal püksid jalast ära.
„Okei, ma vist sain hakkama,“ ütles ta mõne hetke pärast.
„Praegu pole meil aega, aga räägi sellest mulle hiljem lähemalt.”
„Hea küll... aga mis nüüd?“
Ma muigasin, nagu ta ei teaks, mis nüüd. Suudlesin teda uuesti. Ta oli nii närvis, ma tundsin teda enda vastas värisemas.
„Baby, ära nüüd karda mind...” sosistasin ning sikutasin ta kleidilukku allapoole.
„Anna andeks...“
„Miks sa vabandad? Ära vabanda,” suudlesin ta kaela.
„Vabandust...“
„Annie..” hingasin ta lõhna sisse ja hakkasin kleiti allapoole tõmbama.
Ma teadsin, et tegelikult oleksime me ka kleidiga hakkama saanud, aga ma tahtsin teda tunda, teda puudutada, viimasest korrast oli liiga kaua möödas. Tüdruk aitas endal ise kleidi seljast ja võttis siis järgmisel hetkel ka minu särgi ära.
„Kas sa tahad ikka siin?“ küsisin igaks juhuks üle.
„Siin on okei,” noogutas ta. „Jumala eest mitte su naise voodis.”
Tundsin end nii süüdi, et seda praegu tegin, aga ma teadsin, et teist võimalust meil lihtsalt polnud. Annie viskas oma rinnahoidja maha, nägin ikkagi, et ta käed värisesid ja ta tõmbas oma juuksed rindade ette.
„Ära ole nii ebakindel, ma olen ju sind varem alasti näinud,“ sosistasin ta kaela suudlema kummardudes.
„Sa ei pane mind eriti mugavalt tundma, anna andeks..” Ta libistas oma sõrmed mu juustesse.
„Mida ma teisiti teha saaksin?“
„Sa teed seda kõike minu jaoks, suudled mind ja kohati krabad, seda on aru saada, ja see ei aita, ma ei saa nii. Ma tean, et sa ise ka ei taha mind, aga minu poolest võtame selle porno tagasi, kui see aitab.”
„Aga ma tahan, Annie.“
„Ei, sa ei taha.” Ta lükkas end minu vastu ja pani oma pea mu õlale, nii me küll kuskile jõuda ei saanud.
„Usu mind, ma tahan. Ma olen juba nii kaua tahtnud, et nüüd, kus see juhtumas on, olen ma nii närviline ja tahan, et see sullegi meeldiks.“
Tüdruk upitas ennast mu sülle ja vaatas siis mulle otsa, suudles mind jälle, aga see oli nii meeleheitlik, mul oli tunne, et ta hakkab nutma.
„Kõik saab korda,“ ütlesin talle ning silitasin ta alaselga. „Ütle, kui sa oled valmis... edasi liikuma.“
„Ma armastan sind, Dougie,” sõnas ta. „Päriselt ka. Harry ütleb, et see ei ole nii, aga on... ja ma tahan, et see ei oleks lihtsalt niisama, ma tahan, et sa mind armastaksid. Aga sul on uus naine...”
Neelatasin. See kõik oli nii keeruline. „Ärme mõtle hetkel sellele...“
Ta noogutas ja vaatas oma seljataha. „Aseta mind selili ja tule peale..”
Suudlesin tüdrukut ja lükkasin ta samal ajal pikali. Kui me ilusti diivanil olime, viisin oma käe mööda ta keha alla, et kontrollida, kas ta on märg või pidin ma veel eelmängu tegema. Tundus, et ta keha oli meelest veidi teistmoodi meelestatud, aga et tüdrukut natuke rahustada, hakkasin aeglaselt ta kliitorit silitama.
Ta ohkas vaikselt. „Sul on nii head sõrmed..”
„Seda on hea kuulda...“
Ta naeris vaikselt. „Sa pole kunagi osanud komplimentidele hästi vastata. Ega neid teha.”
„Eks ma siis proovin end parandada,“ vastasin veidi kiiremaid ringe tegema hakates.
„Aah..” Ta lükkas oma puusi minu vastu.
Mulle tundus, et nüüd oli ta küll valmis, ja sisenesin temasse aeglaselt. Ta ohkas vaikselt ja hoidis minuga silmsidet.
„See on nii... harjumatult hea,“ ütles Annie.
„Mis asi?” küsisin ja suudlesin ta põske ja lõuajoont.
„Sina...“ pomises ta vaevukuuldavalt.
Tema oli ka hea, sest... sest oli. Sest tema oli see õige, keda ma päriselt tahtsin. Muutsin oma tõuked natuke kiiremaks ja hakkasin ta kaela suudlema, see tuli ära teha.
„Jah..” sosistas Annie ja ma tundsin, kuidas ta oma puusad veel rohkem vastu mind surus. „Hammusta mind.”
Mul oli hea meel, et ta seda ise teha palus, enam ei tundnud ma end nii süüdi. Surusin hambad sügavale ta kuuma nahka ja jätsin sinna maha oma märgi. Annie mu all ahhetas ja kriipis mu selga. Ma lootsin nii väga, et ta ei palu mul nüüd lõpetada, et ta laseb mul endale naudingut pakkuda.
„Kas ma võin lõpuni minna?“ küsisin, hääl meeleheidet täis.
„Jah,” noogutas ta ja suudles mind.
Muutsin oma tõuked kiiremaks ja oigasin meie suudluse vahele, mulle nii meeldis, et tundsin teda jälle nii füüsiliselt kui vaimselt.
YOU ARE READING
Corrupted 3 (Writnes & anniepoynter)
RomanceLinna ilmub salakaval vampiir, kes lööb Agnese ja Tomi vahelised suhted täiesti sassi, samal ajal peab Annie leppima oma valikutega, mis kogu ta elu pea peale pööranud on. Kas miski jääb üldse endiseks?