#15 - Agnes

2.2K 163 11
                                    

Tom läks kehaga tegelema, mina tegin endale seni teed ja istusin elutuppa. Vaibal olid nüüd vereplekid, ma olin enam kui kindel, et neid ei saanud kuidagi maha, aga ma ei jaksanud sellele hetkel mõelda. Ma olin nii väsinud, nii kurnatud, nii segaduses....

Mingil põhjusel tundsin ma isegi veidikest armukadedust, Victoria oli nii kogenud ja enesekindel, ja ta oli kunagi olnud Tomiga. Mul oli valus mõelda, et Tom oli armastanud kedagi teist.

Ma ei saanud eitada, et olin tegelikult kergendunud, et ta surnud oli. Ja mida rääkis Tom kahest eelnevast päevast? Kas tema pärast ta mind ei tahtnudki? Jumal küll, kas ta oli temaga maganud?! See ei andnud mulle üldse rahu, ma ei suutnud lihtsalt rumalana ühe koha peal istuda, sammusin toas mitu ringi ja otsustasin siis vannitoa ukse ära pesta.

Jõudsin sellega just lõpule, kui Tom tagasi jõudis.

„Hei,“ naeratas ta närviliselt. „Kuidas sul on?“

„Ma tahan, et sa vastaks ühele mu küsimusele. Ainult ühele. Teistega tegeleme hiljem.”

„Jah, okei, mis küsimusele?“

„Kas sa magasid temaga? Kas sa sellepärast ei tahtnudki enam mind?”

„Issand jumal, Agnes...“ Ta ohkas kergendatult, isegi naeratas õrnalt. „Kas see on tõesti sinu peamine mure?“

„Sa teed nalja? Peamine mure? Nagu see poleks suur asi? Petmine?”

„Ma ei petnud sind, see ei tulnud mulle isegi pähe.“ Ta naeratas endiselt. „Sa oled armukade.“

„Kuidas see sulle naljakas on?”

„Sest vaatamata kõigele, mis täna juhtunud on, muretsed sa ikkagi kõige tähtsusetuma asja pärast, pelgalt sellepärast, et sa armastad mind. See on... teatud mõttes meelitav.“

„Ole vait. Tom, sa haised, läheme parem duši alla.”

„Ja sina lõhnad nagu kodukeemia,“ muigas ta.

„Ma pesin ukse ära.”

„Jah...“ Ta vaatas hetkeks maha. „Lähme siis?“

„Jah, läheme,” noogutasin ning kõndisin vannitoa poole. Tom kõndis mulle järele ja võttis mult käest kinni.

Ma panin toas tule põlema ja keerasin siis end Tomi poole, et ta riidest lahti võtta. Viskasin ta särgi maha ja tõmbasin siis ka enda pluusi üle pea. Tom tõmbas mu endale lähemale ja kummardus mu kaela suudlema. Lasin tal seda paar sekundit teha, siis astusin temast eemale ja võtsin rahulikult oma püksid jalast.

Tom lihtsalt sõi silmadega mu keha ja tõmbas mu endale lähemale. Me suudlesime hetkeks, aga ma ei tahtnud seda hetkel kaugemale võtta. „Tom...“ pomisesin vaikselt. „Mitte praegu, eks? Õhtul...“

„Jah, okei.” Ta noogutas. „Ma saan aru... tahad sa üksi pesema minna?”

„Ei taha,“ muigasin ja hakkasin tema püksinööpi avama.

„Hea küll...”

„Või noh, kui sina tahad?“

„Ei taha, mulle meeldib sinuga duši all käia...” Ta noogutas ning tegi mu rinnahoidja selja tagant lahti.

Meie vahel oleks nagu pingeline õhkkond olnud, juba sellest ajast peale, kui ma sisse kolisin. Ma hakkasin juba tasapisi kartma, et see oli viga olnud.

„Sul on maailma kõige täiuslikumad rinnad...” sosistas Tom. „Ja keha. Ja nägu. Ja iseloom...”

Naersin vaikselt. „Aitäh sulle... aga vaata, milline bitch ma enne olin, see ei ole täiuslik.“

„Sul oli igasugune õigus, kallis...” Ta lükkas oma püksid alla.

Ohkasin. „Kui me siin ühele poole saame, siis meil tuleb üks väga pikk vestlus...“

„Jah, ma tean seda, ja ma tahaks seal duši all väga kaua olla.”

„Me võime venitada.“

„Jah..” Ta noogutas ning ma lükkasin ka oma püksikud jalast. Keerasin talle selja ning astusin juba vanni, panin vee voolama. „Ma unustasin enne su tagumikku mainida, kas tead,” muigas ta.

„Oh sind,“ naersin ja vaatasin, kuidas ta oma bokseritest välja astus. „Su peenis on päris imelik, kui see kõva ei ole...” naersin. „Sorry.”

„Sa võid selle kuju muuta...” Ta muigas. „Lihtsalt katsu mind natuke.”

„Suuga või sõrmedega?“

„Oii... tundub, et sõnadega saab ka.”

„Aga su lemmik oli keelega?“

„Kallis... ära õrrita,” ta muigas.

„Vabandust, sattusin hoogu,“ naeratasin ja võtsin dušigeeli kätte.

Tom astus alles nüüd vanni ning ma keerasin end tema poole. Ta võttis riiulilt minu švammi ja sirutas käe välja, ulatasin dušigeeli talle. Mees niristas seda sinna peale ja andis siis mulle pudeli tagasi. Vaatasin teda veidi üllatunult, kui ta mulle lähemale astus ning švammiga õrnalt üle mu rangluu tõmbas.

„Las ma pesen sind nüüd,” naeratas ta mu näoilmet nähes.

Naeratasin samuti. „Jah, lase käia.“

Mees hakkas mu ülakeha seebitama, samuti õlgu ja käsi. Ta silmitses seda tehes mu keha, aga aeg-ajalt viis oma pilgu minu omaga kohtuma.

„Käed üles.”

„Ausalt?“ itsitasin.

„Ausalt.”

Tõstsin käed, aga selle asemel, et neid üleval hoida, toetasin need hoopis ta kaelale.

„See pole üles,” ta naeris.

„Ei sobi või?“ muigasin.

„Eks nii saab ka...”

„Jah,“ naeratasin. „Jätka...“

Mees viis švammi mu kaenla alla ja ma naersin kõdi pärast. „Mis sulle nalja pakub?“ muigas ta.

„Kõdi on...”

„Hmm...“ Ta viis selle nüüd mööda mu külge alla.

„See on nii armas,“ ütlesin vaikselt.

„Mis asi? Koos pesemine?”

„Jah, ja nagu, et sa mind šampoonitad...“

„Ma võin pärast kreemitada ja massaaži teha ka...”

„Oh, palun...“

„Aga enne räägime asjad selgeks, eks? Sest mul on peale selle sulle veel midagi rääkida...“

„Veel midagi?“ küsisin kahtlevalt kulmu kortsutades. „Mille kohta?“

„Arutame seda hiljem... keera selg.”

See muutis mu natuke närviliseks, aga ma otsustasin asjaga oodata ja tegin, nagu ta palus. Mees pesi ka mu selja ja õlad puhtaks, ma ahhetasin vaikselt kui švamm mu tagumikule liikus.

„Kas sulle meeldib see?“ küsis ta vaikselt. Ta huuled riivasid hetkeks mu kaela.

Ma ohkasin. „Väga...”

„Siis kunagi, kui meil rohkem aega on, kordame seda..."

„Jah...”

___

Jätke see stseen (koos duši all käimine) Encore'i ajaks meelde... Just kidding, te ei pea, aga jah. Ma spoilerdasin vist midagi? Sorry...

Corrupted 3 (Writnes & anniepoynter)Where stories live. Discover now