„Hei, kallis...” sõnas Tom uksel, kuid läks korraga pingesse. „Kes siin käis?”
Vaatasin teda segaduses pilgul. „Harry käis... ja mingi naine, miks sa küsid?“
„Mingi naine? Mis ta tahtis? Ja mis Harry tahtis?“
„Annie laskis jalga, ma ei teagi, mis toimub... ja see naine oli lihtsalt naabruskonda sattunud vampiir.“
„Ja sa lasid ta sisse?”
„Ta tahtis näha, kuidas me elame...“ vaatasin Tomi ettevaatlikult. „Ega ta siin kaua ei olnud.“
„Ära lase võõraid majja, kullake... sa ei tea ju, kes nad olla võivad või mida nad päriselt tahavad. Mis ta nimi oli, mis ta veel rääkis?” Tom nägi natuke kahtlane välja.
„Sa ei pea muretsema, ausalt, ta oli tore. Me ei jõudnudki paljust rääkida, sest Harry tuli juba, aga ta nimi oli Victoria.“
Tom hingas sügavalt sisse. „Okei. Aga Agnes, ole ettevaatlik temaga... üldse sellistega, ära kutsu kedagi enam sisse, kui sa üksi oled... Ja mis Anniega oligi?”
„Ta tuleb homme ka siia... oled hommikul kodus?“
„Miks ta homme veel siia tuleb?!”
„Hei, rahu... meil lihtsalt jutt jooksis ja nii...“
„Agnes, ära tõesti kutsu teda enam siia, ära lase teda sisse... Ükski vampiir ei tule niisama su kodu vaatama, usu mind. Kui ta oleks mees, tahaks ta seksi, kui ta on naine, siis.. on tal muid kavalamaid plaane.”
„Mh... ole nüüd, mina olen ju ka vampiir ja ma pole kunagi midagi sellist teinud... ja sina... Usu mind, Victoria on täiesti normaalne naine.“
„Kui vana ta on, kas ta ütles sulle? Kui ta on noor, võib ta ju normaalne olla, aga vanad ei ole kunagi normaalsed, neil hakkab igav ja nad hakkavad skeemitama ja petma ja nad muutuvad kurjaks.”
„Tom, ütle ausalt, kas kõik on ikka korras? Sa oled viimasel ajal nii pinges ja närviline... ja seksi ka ei taha ja üldse. Mis toimub?“
„Kõik on korras... Ausalt, ma tahan küll seksi...”
Pööritasin silmi. „Jep, olen täheldanud. Ma ei viitsi sinuga vaielda, ma lähen vanni.“
„Ma tulen koos sinuga.”
„Vahet pole, sa ei pea midagi tõestama hakkama,“ ütlesin tuimalt temast mööda kõndides.
„Agnes, ma tahan sind, ausalt...” Ta kõndis mulle kohe järele. „Viimasel ajal on asjad olnud pingelised, sest mul on olnud palju tööalaseid konflikte, ma pean asjad korda saama...”
„No mine siis aja oma asjad korda.“
„Neid ei ole võimalik niimoodi nipsust lahendada. Aega läheb. Aga anna mulle tänane, ma tahan sind rahuldada...”
„Ma võin end ise ka rahuldada.“
„Ah ole vait, mina teen seda paremini,” naeris ta ja peatas mu, pani käed mu piha ümber. Naeratasin ja vaatasin maha, et Tom seda ei näeks. Mees võttis juuksed seljalt ära, pani need üle parema õla, suudles mu kaela ja õlga. „Kindel, et tahad üksi vanni minna?”
„Ma pean veel mõtlema...“ vastasin ja ohkasin vaikselt, mu vastupanu raugemas.
Mehe käed liikusid mu särgi alt sisse ja niimoodi edasi rinnahoidja alla. „Kui sa kaua mõtled...”
„Mm... ma vist tegin oma otsuse.“
„Jah?”
„Ma ei tahagi vanni minna...“ Mu huuled leidsid Tomi omad ja ma suudlesin teda kirglikult. Mees ei vastanud midagi, ta suudles mind ja lükkas mu vastu seina.
YOU ARE READING
Corrupted 3 (Writnes & anniepoynter)
RomanceLinna ilmub salakaval vampiir, kes lööb Agnese ja Tomi vahelised suhted täiesti sassi, samal ajal peab Annie leppima oma valikutega, mis kogu ta elu pea peale pööranud on. Kas miski jääb üldse endiseks?