Lata mijały... Wiosna, Lato, Jesień, Zima i tak w kółko. Nikt już nie liczył, ile takich okręgów nakreśliło życie. A już tym bardziej nie personifikacje pewnego kraju w środkowej Europie. Dla nich nie było ważne, ile lat minęło w końcu i tak nie było możliwości, aby zginęli.
Wszyscy ciężko pracują każdego dnia, aby ich kraj nie odbiegał od innych. Aby oni sami, nie odbiegali... Wymyślają lub sprowadzają najnowsze technologie, dbają o środowisko naturalne, zaopatrzenie szpitali, szkół oraz innych placówek publicznych, dzięki temu znajdują się w czołówce najlepiej rozwiniętych państw świata, a oprócz tego zajmują drugie miejsce w rankingu najczystrzych krajów.
Nie zapominają także o utrzymaniu dobrych kontaktów obywatelami, w końcu mieszkańców tego kraju uznaje się za jednych z milszych oraz lepiej wykształconych, nie tylko na rodzimej ziemi, ale także na świecie.Jestem pewna, że według was ten opis w żaden sposób nie pasuje do aktualnej Rzeczypospolitej, prawda? Z tym się zgodzę, ale czy myślicie, że nie ma możliwości tego zmienić?
Mamy możliwość sprawić, aby Polska była taka jak na tym opisie. Wystarczy tylko silnej współpracy każdego człowieka!
"to państwo jest już zepsute" Czy nie myślicie, że tak właśnie myślą młodzi ludzie, którzy dosłownie uciekają z tego kraju?
Jeśli tak to może zamiast, ciągle narzekać na NASZ KRAJ, spojrzymy na siebie... W końcu "Kraju nie tworzy nic innego jak ludzie".
Pomyśl o tym zanim kiedykolwiek zaczniesz narzekać na swoją ojczyznę."Choć nieraz mówię o durnej Polsce, wymyślam na Polskę i Polaków, to przecież tylko Polsce służę."
~Józef Piłsudski...
Takim pięknym cytatem oficjalnie kończymy to opowiadanie. Chciałabym bardzo podziękować każdemu, komu chciało się czytać moje wypo- *ekhem* przemyślenia i pomysły. Na dole przedstawię wam aktualny ranking na dzień 24.11.2018 roku.Chciałabym serdecznie podziękować kilku osobom, które pomogły mi napisać tą książkę, dzieliły się swoimi pomysłami oraz radami i poprawkami, a są to:
zemsta01
Kattalette
niikoru
LinsyCat
Karciak26
Oraz wszystkim, którzy to czytali! Dziękuję ❤
Do zobaczenia w przyszłych pracach!
CZYTASZ
APH POLAND || Wiele twarzy Feliksa ✔
היסטורי בדיוניFeliks Łukasiewicz. Zapewne większości z was znany jako wielbiciel paluszków oraz różowych sukienek. Tak został nam przedstawiony w mangach i anime autorstwa Hidekazu Himaruyi. Lecz każdy, kto choć w stopniu podstawowym zna historię polski na pewno...