Døren min åpnet seg raskt og ble smelt igjen etter seg. "Hva skjer?" spurte jeg med øyne som ikke var ordentlig lukket opp. Alt var tåkete og det var ikke mulig å se noen ting. "Det er lagt ut på nettsiden," sa personen som kom inn. Jeg satt meg opp og gnidde meg i øynene for å se bedre. Det var Omar. "Hva mener du med at det er lagt ut?" spurte jeg. "Du vet det med at vi er søsken," sa Omar og gikk frem og tilbake. "Hva er så farlig om folk vet det?" spurte jeg og gikk bort til speilet på rommet. Håret mitt var bustete og ekkelt. "Fordi alle kommer til å gjøre en stor greie ut av at du dater Felix og Oscar som er i mitt band!" ropte han stresset. Jeg ga egentlig blaffen i det. "Angående Felix og Oscar, jeg må velge," sa jeg og tok børsten og gredde igjennom håret mitt. Det ble silkemykt og rett da jeg hadde gredd igjennom alt. "Velg ingen av dem," sa Omar spydig før han gikk ut av rommet. Jo, jeg skulle velge.
"Så du og Omar er søsken?" spurte Lone rett ut mens vi spiste frokost. For å slippe å svare drakk jeg et glass vann veldig lenge. "Er dere?" spurte Oscar som satt rett ved siden av meg. Jeg snudde meg og så på han. Øynene hans glitret som havet når solen strålte på det. For Omar sin skyld ville jeg ikke si det, men jeg ville ikke holde det hemmelig for Oscar og Felix. "Ja, det er vi," mumlet jeg og så bort på Omar. Han virket ikke fornøyd med at jeg sa det. "Velkommen til dramaverden, Miranda," sa han og gikk fra bordet.
"Hva skal det bety?" spurte jeg etter jeg hadde fulgt han inn i stuen. "Det er dette de vil," sa han. Hva var problemet med at folk visste det? De ville finne ut av det uansett. "Hvem? Hvem vil hva?" spurte jeg og viftet rundt med armene. Han stoppet opp og snudde seg mot meg. "Produsentene! De vil ha mye drama. Det at du dater folk i mitt band kan bli mye større enn det du tror. Pressen kommer til å stille så utrolig mange spørsmål og følge etter oss overalt!" ropte han og gikk videre. Jeg kjente en klump i halsen. Nå kom alt til å handle om meg, Omar, Felix og Oscar. Hva med Ogge da?
KAMU SEDANG MEMBACA
The Fooo ~ It's Not Love Without Lies
Fiksi PenggemarDenne fortellingen handler om 15 år gamle Miranda som er en kjent youtuber. En dag blir hun spurt om å være med på programmet "The Famous House" som går ut på at 8 kjendiser er samlet i et stort hus i to måneder. Miranda oppdager kjærligheten, men d...