Anger

841 39 0
                                    

Omar dyttet litt borti skulderen min uten grunn. "Du valgte jo Oscar, hvorfor ødela du det?" spurte han og gikk ut i vannet. Han dro av seg skjorta og hev den inn på land. Jeg sto igjen på kanten og tenkte. "Jeg vet ikke," svarte jeg mens tærne mine fiklet med sanden. Omar som venn var veldig lett å prate med, men når han virkelig var slem og irriterendes skylte han på at han var broren min og ikke kunne noe for det. "Du og Oscar hadde det så bra," ropte han over all støyen fra bølgene. De traff kanten på stranden i et sett. Jeg visste ikke hva jeg skulle si til Omar. Det ble stille noen minutter mens vi var der. Han hadde hevet seg ned i det kalde vannet. Jeg grøsset over hvor kaldt det var og ville egentlig bare dra hjem. Ikke hjem til huset, men helt hjem.

"Du er best. Jeg hadde aldri klart meg uten deg. Uansett hva du gjør mot meg vil jeg alltid elske deg." Ordene til Oscar surret rundt i hodet mitt. Han hadde ikke gjort en dritt for å fortjene det han fikk av meg.

Hele kroppen min sank sammen da jeg hadde lagt meg ned på den folkeløse stranden. Vinden suste i ørene som en melodi. Jeg tok opp mobilen min fort og fant raskt frem sangen som hadde blitt sendt til meg på morgenen. Mens jeg hørte på den tenkte jeg igjennom teksten. Hvorfor kunne ikke alt bare ordne seg igjen?

The Fooo ~ It's Not Love Without LiesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon