07.12

2.1K 260 19
                                    

07.12

Przesłuchać z Taehyungiem świąteczne piosenki.



.·:°~*~°:·.~.·:°~*~°:·.



- Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock. Jingle bells chime and jingle bells time. Dancin' and prancin'-O mój boże, Guk! - Taehyung podskoczył w miejscu, kiedy poczuł stojącego wprost za nim Jeongguka, który położył głowę na jego ramieniu i zachichotał cicho, kiedy starszy chłopak wyciągał z szafki kolejną paczkę czekoladowych ciastek, którą już po chwili zdzielił Jeongguka po głowie.

Wyminął go, po czym skierował się do salonu, zmieniając kolejną piosenkę z listy na Winter things, do której mimowolnie zaczął kołysać lekko biodrami na boki, podśpiewując cicho.

Jeongguk stanął w progu i założył ręce na piersi, obserwując Kima z wielkim uśmiechem na ustach.

Po dłuższej chwili podszedł bliżej szarowłosego, delikatnie ciągnąc go za nadgarstek, tak, aby opadł swobodnie na miękką kanapę. Starszy fuknął cicho, chcąc odsunąć się od bruneta, lecz ten skutecznie mu to uniemożliwił, wciągając go na swoje kolana.

- Nie uciekaj przede mną - zaśmiał się cicho, kiedy Taehyung zaczął go ignorować, zajadając cię swoimi ciasteczkami. - Bo zaraz się zezłoszczę i puszczę Last christmas - zagroził chłopakowi, doskonale wiedząc, jak bardzo Kim nienawidzi tej oklepanej piosenki.

- Och, zamknij się - wymamrotał, po czym wcisnął ciastko w usta Jeona, aby choć na chwilę się uciszył.

24 świąteczne uczynki {kth . jjk}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz