Rozdział I

700 24 3
                                    

  Odkąd Tord zaatakował swoich przyjaciół i stracił prawą część ciała, minął szmat czasu. Mężczyzna od tego momentu nie był w stanie ponownie poczuć się szczęśliwym. Jego plecy deptane były przez ogromne poczucie winy i żalu. Nie zamierzał jednak żadnego z byłych przyjaciół przeprosić. Walczył on pomiędzy dumą, a honorem, jak każdy facet na jego miejscu. 

  Powrócił do Czerwonej Armii, gdzie zamieszkał

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Powrócił do Czerwonej Armii, gdzie zamieszkał. Cały swój wolny czas przeznaczał na trenowanie nowych żołnierzy. Nie przejmował się tym, że któryś z nich może umrzeć, być płcią przeciwną, gejem czy jakimś ciamajdą. Ważne dla niego było to, aby przetrwali najlepsi. Jego trening sam w sobie był morderczo męczący, a zarazem popularny, więc nie musiał specjalnie przejmować się kadetami. Posiadał dwoje ludzi, którzy pomagali mu za czasów jego sprawnej ręki. Byli to jedni z naprawdę niewielu, a mianowicie Patryk i Paul. Zajmowali się oni kolejnymi tysiącami młodych żołnierzy, których trenowali nie zawsze pod nadzorem Red Leadera.

 Zajmowali się oni kolejnymi tysiącami młodych żołnierzy, których trenowali nie zawsze pod nadzorem Red Leadera

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Dzięki swojej Czerwonej Armii zdobył całą Europę, część Azji i Afryki, a także garstkę dwóch Ameryk. Jego baza znajdowała się na Grenlandii, aby nikt nie ośmielił się stawić mu czoła w dobrych dla przeciwnika warunkach. Swoje zwycięstwa zawsze obchodzi hucznie ze wszystkimi. Jednak nigdy nie był naprawdę zadowolony, jak wtedy, gdy spędzał czas ze swoimi starymi przyjaciółmi. Zamiast nich poznał kolejne osoby, którym niezbyt zaufał. Był to Lorance - drugi z kolei szef Czarnej Armii i Emil - twórca Białej Armii. Trzymał się z nimi przez parę lat i razem, po pewnym czasie, zawarli kilku letni sojusz. Dzięki temu powstała Szanowana Trójca, która panowała nad Ameryką, Europą i Afryką (no i tą Grenlandią). Jednak w tych trzech Armiach powstały spory, które doprowadziły do powstania kolejnych trzech Armii. Były to Niebieska Amia, Różowa Armia oraz Fioletowa Armia. James został wrobiony w dowodzenie Niebieską Armią w Ameryce przez swoich kolegów. Mimo ciągłego zdezorientowania, pozostał silniejszy od dwóch innych Armii. Nie potrafił jednak samotnie pokonać Emila, który zajmował części obu Ameryk. Na terenach Afryki i Azji znajdowała się Różowa Armia pod dowództwem Nathanielle. Zdeterminowana dwudziestoparolatka z ogromną siłą przeciwstawiła się Czarnej Armii, która wraz z Czerwoną Armią Torda znajdowała się w Azji i Afryce. Dziewczyna z każdą chwilą zaczęła zdobywać kolejnego zwolennika, który wolał, aby na świecie ponownie nastał pokój, zamiast łapanek czy morderstw dzieci i matek. Nathanielle pozwoliła swojej siostrze, Lili, na wyprawę do Europy. Nie została jednak poinformowana o tym, iż jej siostra stworzyła Fioletową Armię. Żadna z Armii nie znała twórcy Fioletowej Armii, ilości jej żołnierzy, ani miejsca siedziby dowódcy tej, coraz to liczniejszej, grupy.

 Żadna z Armii nie znała twórcy Fioletowej Armii, ilości jej żołnierzy, ani miejsca siedziby dowódcy tej, coraz to liczniejszej, grupy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Jednak co pół roku odbywało się spotkanie wszystkich Armii, które przekraczało ponad 6 tyś. żołnierzy. Na najwcześniejsze spotkanie przybędzie sześciu przedstawicieli swoich Armii - Czerwonej - Tord, Czarnej - Lorance, Białej - Emil, Niebieskiej - James, Różowej - Nathanielle Nicole Quingling i Fioletowej - Lili Tilde Quingling. 

  Tord, przedstawiciel Czerwonej Armii, postanowił sprawdzić jeszcze raz akta każdej z Armii, a dokładniej, ich dowódców

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Tord, przedstawiciel Czerwonej Armii, postanowił sprawdzić jeszcze raz akta każdej z Armii, a dokładniej, ich dowódców.

Czerwona Armia
imię i nazwisko/inicjały : Tord Larsson
płeć : mężczyzna
wiek : 26
charakter : oschły, posiada czarny humor, nieszczęśliwy
tereny : Europa, Grenlandia, [Ameryka], [Azja], [Afryka]
liczba żołnierzy : 20 mln
cechy szczególne : brak prawej ręki, brak prawego oka, cygaro w buzi
miejsce szacowane w rankingu Armii : 1

Czarna Armia
imię i nazwisko/inicjały : Lorance T. K.
płeć : mężczyzna
wiek : 34
charakter : poważny, posiada poczucie humoru, uprzejmy, czasem oziębły
tereny : [Azja], [Afryka], [Ameryka Północna]
liczba żołnierzy : 10 mln
cechy szczególne : blizna na twarzy jako znak ,,X", ciemna barwa skóry
miejsce szacowane w rankingu Armii : 2

Biała Armia
imię i nazwisko/inicjały : Emil Folk
płeć : mężczyzna
wiek : 29
charakter : wygadany, żywy, wiecznie zmęczony
tereny : [Ameryka Południowa], Australia
liczba żołnierzy : 2 mln
cechy szczególne : białe pasemko na grzywce
miejsce szacowane w rankingu Armii : [3]

Niebieska Armi
imię i nazwisko/inicjały : James Winstone
płeć : mężczyzna
wiek : 26
charakter : mieszany, uprzejmy, towarzyski, dobry, miły
tereny : [Ameryka Północna], [Ameryka Południowa]
liczba żołnierzy : 300 tyś.
cechy szczególne : blond włosy, chodzi zwykle w kółko i patrzy na zegarek
miejsce szacowane w rankingu Armii : [4]

Różowa Armia
imię i nazwisko/inicjały : Nathanielle Nicole Quingling
płeć : kobieta
wiek : 24
charakter : wygadana, żywa, dziewczęca, stanowcza, surowa
tereny : [Afryka], [Azja]
liczba żołnierzy : [200] tyś.
cechy szczególne : brak danych
miejsce szacowane w rankingu Armii : [5]

Fioletowa Armia
imię i nazwisko/inicjały : brak danych
płeć : brak danych
wiek : brak danych
charakter : brak danych
tereny : [Norwegia]
liczba żołnierzy : [6] tyś. (brak danych)
cechy szczególne : -
miejsce szacowane w rankingu Armii : [6]

Nie kocham cię | TordxOC | Eddsworld !ZAKOŃCZONE!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz