HERMIONA

5.4K 175 66
                                    

hermionagranger: do wszystkich osób, które zasugerowały, że to draco rozpylił eliksir: jesteście obrzydliwi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

hermionagranger: do wszystkich osób, które zasugerowały, że to draco rozpylił eliksir: jesteście obrzydliwi. :) nie rozumiem, jak mogliście chociażby pomyśleć o czymś tak okropnym! gdyby nie on byłoby ze mną dużo razy gorzej, nieuniknione, że leżałabym w śpiączce. draco uratował mi życie i będę mu wdzięczna do końca świata i dwa dni dłużej. przez te wszystkie lata między nami bywało naprawdę źle, nienawidziliśmy się, ale te czasy już są za nami. postanowiliśmy zakopać topór wojenny i zostać znajomymi. to prawda, że często się kłócimy, ale są to sprzeczki czysto koleżeńskie. z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że draco malfoy jest naprawdę dobrą osobą. nie znam go za dobrze, ale te trzy miesiące mieszkania razem wystarczyły, żebym go polubiła i zaczęła szanować. jestem wręcz oczarowana tą drugą stroną dracona malfoya, który nie tylko jest chamski, arogancki i rzuca ironią na prawo i lewo, ale potrafi być szarmancki, zabawny i kulturalny. naprawdę go lubię i dobrze mi się z nim mieszka. także jeśli chcecie go obrażać i sugerować obrzydliwe rzeczy, lepiej dajcie mi unfollow. ;)

blaisezabini, ginnyweasley, adrianpucey, astoriagreengrass, dracomalfoy, traceydavis, parvatipatil, padmapatil, lunalovegood and 20148 others.

comments:

dracomalfoy: niszczysz mój wizerunek zimnego drania bez serca, skarbie
   dramioneisreal: SKARBIE jdjskdkdkkssk
   ilybaby: oni jeszcze kiedyś będą małżeństwem

blaisezabini: wzruszyłem się😭

grahammontuage: jak już wyzdrowiejesz, a Smoczek pozwoli ci wstawać z łóżka, to stawiam ci flaszkę ognistej, mała!
   hermionagranger: deal!
   sunshine: draco aka protective boyfriend😍😍

fluffyunicorn: ale to naprawdę podejrzane...

cupcakes: przysięgam, że nie ma lepszej osoby od Hermiony!

astoriagreengrass: 👏🏻👏🏻❤️

harrypotter: ludzie są okropnie obrzydliwi🤮

padmapatil: super mionka!❤️

willbe: jednak nie zdechłaś...
   dracomalfoy: wypierdalaj, póki nie chce mi się ruszyć dupy z fotela

milesbletchey: idziemy na driny, h!

pansyparkinson: nie spierdol tego, draco ;)

mlpfan: zdrówka!❤️

ginnyweasley: my girl!❤️❤️

ronweasley: ludzie to dzbany. nikt mi nie będzi niszczył mojego top shipu!
   cupcakes: kurwa sjsjdks #dramionrisreal

-----------------------------------------------
hej! za nami połowa tygodnia! jak wam minęła środa?
wpadłam dzisiaj na super pomysł i wkrótce go zrealizuję, więc mam nadzieję, że przyjmiecie go dość pozytywnie!

jeśli rozdział ci się spodobał - zostaw gwiazdkę, dziękuję!

xoxo

HOGWART - INSTAGRAM STORY Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz