"Hannah, wakker worden. Hoe gaat het, nog misselijk? " Word ik rustig wakker gemaakt. "Hhhmmmm, gaat wel." Zeg ik nog half in slaap. " Het is al bijna middag, tijd om op te staan!" Hoor ik een zware stem zeggen, en ik heb al bijna meteen door dat het me vader is. ook omdat mijn moeder mij niet zo rustig zou wakker maken, eerder mij kij hard uitlachen en gaan schreeuwen 'zie je nou wel dat je niet zo veel had moeten drinken.' " ja, ik ben wakker en ja ik ben nog misselijk." Zeg ik terug met een geïrriteerde stem. Na nog 10 minuten in bed gelegen te hebben, word het tijd om te bekijken wat voor schade ik gister heb verricht. Ik kijk op mijn telefoon en scroll door mijn berichten heen. " Gelukkig." Zucht ik door mijn adem heen. Er staat niks anders dan 'Gelukkig nieuw jaar' Naar iedereen in mijn contacten.
Voor ik het weet zit ik mijn oude berichten van Zoey en mij terug te bekijken. "Nee" zeg ik hardop tegen mezelf. Laat het los. Net voor dat ik wil weg klikken, zie ik dat Zoey online is. Zal ik een bericht sturen, zoals ik altijd al deed? Of is dat te vroeg? Ik doe het gewoon, besluit ik.
Hannah: Ik drink nooit meer zo veel!
Ik krijg bijna meteen antwoord.
Zoey: Dat zeggen ze allemaal, en dan gewoon weer drinken.
Hannah: Mooi niet, nee nooit meer. Je wilt niet weten hoeveel emmers ik gevuld heb gister.
Zoey: Nee! Dat wil ik niet weten.
En daarmee valt het gesprek weer stil. Ik besluit om op insta te gaan scrollen.
Dan kom ik opeens een fan profiel tegen van de serie glee met fanmade fotos van koppels die nooit samen zijn in de serie. Ik kijk naar de profiel naam en zie opeens de fan profiel staan van Zoey.
Uit nieuwsgierigheid klik ik op het profiel en scroll door de foto's heen. Mijn mond gaat open als ik een nogal intiem fanmade foto vind van Quin en Rachel.
Meteen maak ik een screenshot van de foto en stuur die naar Zoey met de tekst er bij ' Ik ken deze kant niet van jou.'
Zoey: was voor een vriendin van mij.
Hannah: Oohh oke, waar is je obsessie gebleven met kurt en blaine?
Zoey: die is nooit weg geweest.
Ik voel opeens mijn telefoon alleen maar trillen en besluit mijn telefoon maar even neer te leggen tot het weg gaat.
Ondertussen 2 minuten verder, durf ik weer op me tel te kijken.
Zoey: Send you 92 images
Hannah: WTF!! Mijn telefoon sloeg letterlijk op hol.
Zoey: Jij dacht toch dat mijn obsessie met blaine en kurt weg was. ik moest even laten zien dat ik die 2 nog steeds ship.
Ik kijk naar de foto's. Het zijn allemaal foto's van kurt en blaine, sommige van cutie scenes maar sommige ook veel te intiem voor mijn ogen.
Hannah: je bent gestoord weet je dat.
Zoey: ja dat weet ik maar al te goed.
Hannah: hahaha, nu eerst even al die foto's van mijn tel verwijderen. Wacht even voor dat je weer een heleboel foto's gaat sturen aub.
Zoey: nee!! Hahaha.
En zo praten we nog ongeveer een uur verder.
Jaja mensen ben ik weer. Dit keer weer iets korter hoofdstuk. Ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk aan een nieuw hoofdstuk te beginnen. Ik wil iedereen bedanken voor jullie ongelooflijk veel geduld en alle stemmen en leuke comments.
groetjes, Justagirl149
JE LEEST
it hurts, so much!
RastgeleIk moest weer persè smoorverlieft worden op mijn beste vriendin! Dit verhaal gaat over de gevoelens en gedachtes van een meisje, dat aan het uitzoeken is wie ze is en wie ze wil zijn. ondertussen gebeuren er dingen in haar leven dat ze nooit zou dur...