Jungkook:
Az ágyamban fekszem és plafont nézem, mintha valami érdekes lenne odafent, pedig nincs ott semmi. Hajnali kettő van és én nem tudok elaludni. A többiek már réges-rég elaludtak, hisz kifáradtak a koncert miatt. Én is fáradt vagyok, mert betegen végig csináltam az egészet, sőt még ráadást is adtunk. Nem értem, miért nem jön állom a szemeimre...talán túl izgatott vagyok? Ma este végre összejöttem Taeval és azt hittem, hogy innen kezdve minden tökéletes lesz, de nem érzem annak.
Miután lesmárolt és szerelmet vallott, vissza mentünk a színpadra, mikor annak is vége lett haza jöttünk, ő gyorsan lefürdött és megvacsorázott, de közben egyszer sem nézett rám, vagy szólt hozzám. Mintha nem is történt volna semmi és mintha még mindig haragban lennénk. Lefeküdt aludni úgy, hogy még annyit sem mondott, hogy "fogd meg a pöcsöm" vagy bármi hasonlott! Nem értem őt...
Ránézek, de csak a hátát látom, ami kurvára zavar, hisz még annyit sem enged meg, hogy láthassam őt alvás közben. Jó biztos neki is fura még a helyzet, mert mind a ketten fiúk vagyunk, bevallom nekem is az, de így nem old meg semmit.
Ezzel csak mindent tönkre tesz....pedig én már elképzeltem, ahogy egymás mellett fekszünk, vagy csókolózunk, miközben én lassan felé mászok, leveszem róla a vékony, de zavaró anyagot, majd a puha nyakát veszem birtokba, ő pedig csak édesen nyögdécsel alattam. Behunyom a szemem, míg elképzelem, mit is tennék vele, ha nem lenne ekkora seggfej és ha nem ignorálna. Mérgesen kifújom a bent rekedt levegőt és felülök az ágyban. Nem hagyhatom, hogy újra levegőnek nézzen!
Ezzel az elhatározással kimászok az ágyból és óvatosan bemászok mellé, magamra húzva a takarót. Finoman átkarolom a derekát és a hátához simulok, miközben a fejemet a tarkójához fúrom. Olyan rég aludtunk már együtt, hogy teljesen kiment a fejemből a kellemes illata, a puha haja érintése ami az arcomat csikizi, a teste melege. Gondolkozás nélkül megemeltem a fejem és meg pusziltam a fedetlen vállát, majd az édes nyakát, közben végig simítottam a mellkasán. Érezzem, ahogy megremeg a kezeim között és már kezdtem megijedni, hogy felébred, de szerencsére nem.
Hogy fogok én megmaradni mellette, ha továbbra is ilyen távolság tartó lesz velem? Én egy 17 éves túlfűtőt kamasz vagyok, aki még nem volt senkivel sem és most, hogy végre megkaptam azt akit már oly rég akartam, hogy fogom én visszafogni magam?
Hosszas kílódás és töprengés közepette elaludtam Taet ölelgetve, akár csak egy teddy maci lett volna. De az édes álmaimat megzavarták. Taehyung mocorgására ébredtem, próbálta lefeszíteni a kezemet a derekáról, amit hagytam neki. Kíváncsian figyeltem, míg észre nem vettem, hogy elkezdet felém fordulni, ezért gyorsan lehunytam a szemeimet és alvást színleltem. Reménykedtem, hogy ne vegye észre, hogy fent vagyok, mert kíváncsi voltam mit fog tenni, hogy most itt vagyok mellette. Vártam és csak vártam, míg meg nem éreztem az ujjait az arcomon végig suhanni, amitől akaratlanul is megremegtem. Színleltem tovább, de már biztos rájött, hogy nem alszom. Már azon voltam, hogy kinyitom a szemeimet, de meg éreztem az ajkait az enyéimen.
Puha ajkait érezve kipattannak a szemeim és elnyílnak párnácskáim a döbbenettől, de ő nem tétlenkedik, kihasználja a helyzetet. A nyelvét bevezeti a számba, amitől akaratlanul is felnyögők. Egy pillanatra elhúzódik és rám néz, utána rögtön visszatér az ajkaimhoz, sőt még fölém is mászik. Nem tudom mi ütött belé, de nagyon tetszik a szenvedélyes TaeTae. Én is az ajkaira marok, a kezeimmel pedig beletúrok a selymes hajába, ezzel még közelebb húzva őt magamhoz. Az egyik kezével lesimít a mellkasomtól egészen az alhasamig, amitől megremegek , majd fel nyögők ahogy a hideg ujjait a pólóm alá csúsztatja. Azt hiszem ez így nem lesz jó, Jimin felfog ébredni és megfog látni minket.
ESTÁS LEYENDO
Miért kell, hogy szeresselek? ~Befejezett~
RomanceJungkook szerelmes az egyik banda tagjába és egyben legjobb barátjába Taehyungba. Az érzéseit nem meri bevallani, ezért csak úgy tesz, mint ha nem is érezne semmit. Közben belül, majd összetörik.