20.

1K 69 5
                                    

Taehyung pov.

Izzadt haja homlokához tapad, miközben a résnyire nyitott ajkai közül szedi a levegőt. Minden mozdulata, arról árulkodik, hogy fáradt, de mégsem áll le a mozgásával. Csak annyi időre áll meg míg letörli az állára lefolyt izzadság cseppeket, majd újra mozgásba lendül. Mereven néz előre a hatalmas tükörbe, végignézve az összes mozdulatát. 

Én, csak mereven nézem öt, visszanyelve a nyálamat, ami a látványa miatt gyűlt össze a számban és ami folyton lefolyni készül az ajkaim szélén. Nem tudom elszakítani róla a tekintettem, olyan varázslatos a látványa, a mozdulatai, a ráizzadt ruhái, hogy egyszerűen meg babonáz. Annyira belevesztem a látványba, hogy a mozdulataim lelassulnak, így a mellettem lévő nekem jön, én pedig elvesztve az egyensúlyomat a földre esem. A hangos zene mellett is tökéletesen hallani lehet, a hatalmas csattanást, ami köztem és a fapadló találkozása között történik. 

Mindenki leáll a mozgással és rám vezetik az aggódó tekintetüket. A zene leáll, én pedig fájdalmasan feltornászom magam a földről. Az egyik kezemet a fenekemre vezetem, ami sajog a nemrég történt ütés miatt. Nem nézek a többiekre, de tudom, hogyan néznek rám éppen. Ez a tizedik próbánk ebben a néhány órában és ez lett volna az utolsó is, de mivel elrontottam, így újra kell kezdenünk. 

-Jól vagy? - Megérzem Jin kezeit a vállamon, aki aggódó tekintettel néz rám. Elmosolyodok ezen a kedves gesztusán és, csak bólintok egyet. Örülök, hogy nem haragszik rám amiért elrontottam, de annak örülök a legjobban, hogy aggódik miatt. 

-Mi lenne, ha pihennék egy picit? - Kérdezi Jimin reménykedve a tánctanárunktól, aki vonakodva, de belemegy a hirtelen jött pihenőbe. Mindenki fáradtan ül le a padlóra, jól meghúzva a vizes palackját. 

Már egy hét eltelt mióta visszajöttünk Japánból, de olyan érzésem van, mintha ez már ezer éve történt volna. Ahogy visszajöttünk egyfolytában próbálni jártunk, vagy koncertekre, rajongói találkozókra. Ez a hét olyan zsúfolt volt, hogy még aludni se bírtunk eleget, mert ahogy végeztünk az egyik dologgal, kezdődőt a másik és mire végeztünk már nagyon késő volt. Ahogy letettük a fejünket, már kelhetünk is fel és kezdhetünk újra mindent. Fáradt vagyok és csalódót. Jungkookkal kibékültünk, de még nem volt alkalmunk azóta se beszélni egymással.  Pedig még a szobánkba is visszaköltöztem, de még így sincs elég időnk egymásra. Hatalmas sóhaj kíséretével leülök én is a falnak döntve a hátamat. A szemeim rögtön Jungkook-ot keresik, amit gyorsan meg is talál, tőlem nem messze ül. Oda akarok menni hozzá legalább erre a párperc szünet erejéig, de olyan közel ül a többiekhez, így gyorsan elmegy tőle a kedvem.  Pedig olyan jól néz ki, így izzadtan...

Miközben végig nézek rajta, akaratlanul is megnyalom az ajkaimat és visszaszívom a lefolyt nyálamat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Miközben végig nézek rajta, akaratlanul is megnyalom az ajkaimat és visszaszívom a lefolyt nyálamat. Nem tudom, miért van rám ilyen hatással már napok óta, de kezd megőrjíteni az, hogy nem érhetek hozzá. Mióta a Japánban azokat a dolgokat tettük, azóta nem vagyok önmagam...folyton vágyom az érintéseire.  

Miért kell, hogy szeresselek? ~Befejezett~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora