Taehyung pov.
Mérgesen csaptam be magam után a szobám ajtaját és duzzogva léptem a szekrényemhez, hogy kivegyek belőle egy tiszta alsót, na meg egy nadrágot. Dühösen téptem le magamról a piszkos ruháimat, hogy végül a földre dobhassam őket, amit valószínűleg Jin fog felszedni. Felveszem a tiszta cuccokat, majd tisztán és üdén ülök az ágyamra, hogy folytassam a duzzogást.
Jungkook teljesen leégetett a konditeremben, átázott nadrággal kellett végig ülnöm két óra hosszát, mire végre Jimin úgy gondolta, hogy most már elég lesz és hazamehetünk. Jungkook odaadta a pulóverét így szerencsére volt valami, ami eltakart egész idő alatt, de nem is emiatt vagyok rá annyira mérges, hanem teljesen más miatt. Miért volt velem olyan erőszakos egész végig? Nem hagyta, hogy megérintsem, mert ahogy hozzá értem ő bedurvult, de mikor nem csináltam semmit, akkor pedig abbahagyta. Láttam rajta, hogy össze van zavarodva és kétségbe van esve, segíteni akartam neki ellazulni egy kicsit, de olyan mintha támadásnak érezte volna az egészet...de nem is ez a legrosszabb. Mikor végre hagyta, hogy hozzáérjek, rá kellett jönnöm, hogy nem izgult fel. Olyan rohadt puha volt, mint egy puding, pedig én egy csókjától álltam mint a cövek.
Szomorúan magamhoz ölelem kispárnámat. Nem vagyok elég jó? Igaza van Jiminnek és tényleg edzenem kéne? Vézna vagyok, hülye és csúnya? Nem vagyok elég jó hozzá?
Végig nézek magamon, majd előveszem a telefonomat és bekapcsolom rajta a fényképezőt, belenézek, majd végig dőlök az ágyban. Még mindig jól nézek ki!
Nem értem, olyan helyes vagyok, hogy saját magamra is feltudnék izgulni, ha nagyon akarnék. De nem akarok, mert az túl bizarr lenne...vagy nem? Nem tudom mit szólna Jungkook, ha egy tükör előtt látna, miközben könnyitek magamon, azt kiáltva, hogy: Taehyung! Lehet arra felállna neki.
Lehet túlzásba viszem a dolgot, de akkor is rosszul esett, mikor megláttam, hogy ő nem kíván engem úgy, ahogy én őt. Bár lehet, hogy kíván, csak nyilvános helyen nem ment neki a dolog, lehet azért volt olyan feszült is. Mondjuk én is feszült voltam, mikor elmentem Jimin füle hallatára....ma este rémálmaim lesznek és Jimin fog bennük szerepelni.
Erről jut eszembe, hol a francban vannak már? Azt hittem befognak jönni a szobába, vagy legalább Jungkook bejöhetett volna hozzám és normálisan megvigasztalhatott volna, ha már olyan csúnyán helyben hagyott.
Az órára néztem, ami az ajtó felett helyezkedett el, és csalódottan vettem tudomásul, hogy kb 1 óra múlva próbálni megyünk. Álmos vagyok és fáradt, olyan rohadt korán keltek ezek, hogy edzeni menjenek. El kéne mennem fürdeni, hogy lemossam magamról a saját piszkomat, de még képet is kéne feltenni a rajongóknak. Olyan rég nem hallottak már rólam, hogy már biztos aggódnak értem, mert azért minden nap feltöltök pár képet magamról, meg azért egy héten háromszor élővideót indítók. Elhanyagoltam őket, ahogy magamat is.
VOUS LISEZ
Miért kell, hogy szeresselek? ~Befejezett~
Roman d'amourJungkook szerelmes az egyik banda tagjába és egyben legjobb barátjába Taehyungba. Az érzéseit nem meri bevallani, ezért csak úgy tesz, mint ha nem is érezne semmit. Közben belül, majd összetörik.